Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No en mitään mieltä kun en tiiä sua.
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Minä teen sen heti kun kaipaan kunnon masennusta, murskakritiikki laittaa polvilleen vahvimmankin. Nyt juuri en ole sairasloman tarpeessa niin en vielä jaksa sitä laittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No en mitään mieltä kun en tiiä sua.
No voi daa... Eihän se nyt aloituksen pointti ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Minä teen sen heti kun kaipaan kunnon masennusta, murskakritiikki laittaa polvilleen vahvimmankin. Nyt juuri en ole sairasloman tarpeessa niin en vielä jaksa sitä laittaa.
Voi voi, imeliä kehujahan täällä yleensä jaetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Minä teen sen heti kun kaipaan kunnon masennusta, murskakritiikki laittaa polvilleen vahvimmankin. Nyt juuri en ole sairasloman tarpeessa niin en vielä jaksa sitä laittaa.
Hmm, mutta sehän saattaa nousta minun päähän ja sitten luulen olevani jotain hyvin erikoista, vai sekö onkin sitten tämän jutun koko tarkoitus, kehutaan toisia kilpaan ja ollaan sitten kaikki niin hyviä?
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No en mitään mieltä kun en tiiä sua.
No voi daa... Eihän se nyt aloituksen pointti ollut.
Köh köh, eikös![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Minä teen sen heti kun kaipaan kunnon masennusta, murskakritiikki laittaa polvilleen vahvimmankin. Nyt juuri en ole sairasloman tarpeessa niin en vielä jaksa sitä laittaa.
Hmm, mutta sehän saattaa nousta minun päähän ja sitten luulen olevani jotain hyvin erikoista, vai sekö onkin sitten tämän jutun koko tarkoitus, kehutaan toisia kilpaan ja ollaan sitten kaikki niin hyviä?
Höh, tietty. ooksä mies vai mikset oo tota aiemmin älynnyt?