taapero ja lentäminen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "matkaaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kreikkaan ollaan lentämässä, kaukalo alkaa olla ahdas lapselle eikä viihdy yhtään siinä, rintareppukin alkaa oleman ihan niin ja näin mutta varaa ei olisi reppuihin ja manducoihin sijoittaa, kallita kun ovat..

Meilläkin on toi poitsu aina herännyt lentokentällä, vaikka lento ois lähtenyt kl 4.00 yöllä eli kotoa jo ennen kahta. Nukkunut sitten koneessa mun sylissä. Ahdastahan siinä on, mutta toisaalat tykkään enmmän yölennoista ku lapsi nukkuu kuin et 1,5v hyppii koko lennon siinä sylissä ja rämpyttää ikkunasuojusta yms.

[QUOTE="mona";27188511]Meilläkin on toi poitsu aina herännyt lentokentällä, vaikka lento ois lähtenyt kl 4.00 yöllä eli kotoa jo ennen kahta. Nukkunut sitten koneessa mun sylissä. Ahdastahan siinä on, mutta toisaalat tykkään enmmän yölennoista ku lapsi nukkuu kuin et 1,5v hyppii koko lennon siinä sylissä ja rämpyttää ikkunasuojusta yms.[/QUOTE]

Niin joo ja hereillä on ollu kentällä niissä ostoskärryissä tai mitkäne nyt onkaan.Ja kyllähän sitä nyt sen verran voi vuorotellen lasta kantaa, jos se nukkuu. Voihan sitä istua välillä.

[QUOTE="maniokki";27183780]Vauvakori muistaakseni alle vuoden ikäiselle? Tarkista lentoyhtiöstäsi.
Yleensä kentillä rattaita.[/QUOTE]

Vauvakori on vauvalle, ei taaperolle. ELI ei enää vuoden ikäiselle. Olisko ollu 6-8 kk ikäiselle ja painorajakin siinä oli. Meillä 8 kuukauden ikäinen ei olis päässy enää painonsa puolestakaan siihen. Ja tuskin olis siinä viihtynytkään.

Yleensä kentillä on rattaita??? Missä kentällä oot matkustanut? Hki-Vantaan kenties? No siellä kyllä on niitä Reiman sponssaamia ostoskärryn tyyppisiä, mutta ei suinkaan mitään sellaista, josta sais vaikka selkänojan kumoon. Ja eipä niitä rattaita oo muualla Suomen kentillä, en ainakaan oo törmännyt minä! Vaikka suomen toiseksi vilkkaammalla ja kolmanneksi vilkkaammalla kentällä olen usein lapsen kanssa ollutkin.

Ja enpä ole missään ulkomailla törmännyt lastenrattaisiin kentällä. Kokemusta tosin ei ole hirveästi, mutta eipä ollut ainakaan Saksassa eikä Espanjassa.

[QUOTE="matkaaja";27188784]meidän tapauksessa ei voi vuorotella kun olen kahden lähdössä tuon lapsen kanssa :)
Mites ruokailu koneessa onnistuu kun lapsi nukkuu sylissä?[/QUOTE]

Mulla ei ainakaan onnistunut. Ei ois mahtunut sitä pöytää edes laittamaan.
Annoin isän syödä ensin ja sit meinattiin vaihtaa, mut en jaksanut alkaa soitella ruuan perään kun olivat luvanneet tuoda hetken kuluttua. Ei kuulunut joten jäi syömättä...onneks oli vain 3h lento.

Yhteistyössä