Taaperolle kengät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Helppiä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Syksyksi ostettiin ihan cirafin nauhalenkkarit ja talveksi saman merkin vettäpitävät saapikkaat. Kokeiltu on kalliitakin merkkejä, mutta nämä sopii meille parhaiten. Kannattaa käydä kokeilemassa mikä merkki (lesti jne) ja minkämallinen kenkä sopii oman lapsen jalkaan.

Mahdollisimman pehmeät, sellaiset joiden pohja taipuu hyvin taivuttaessa. Ei korkoa missään nimessä. Säädettävät kiinnitysmahdollisuudet jotta kenkä ei hölsky jalassa.

http://www.kuomiokoski.fi/tuotelista/ tuolta voi käydä kurkkaamassa Kuomien valikoimaa, erittäin hyvät ja lämpöset kengät, ainoat millä pohjoisessa on tarjennut ja kokemusta on 10 vuotta lasten kengistä, niistä viimeiset 5 vuotta on Kuomat olleet ehdottomasti pakkaskenkinä.

Aah, Kuoma-aivopesty... Ei jatketa tästä sen enempää.

Ihan kuinka itse mietit, ei vähempää voisi kiinnostaa. Itse olen myös ulkona päivittäin monta tuntia työni puolesta, ja en muita jalkoihini pakkasilla pistä, ainuet missä ei ole kylmä tullut. Viimeksi ostin miesten mallistosta että sain sellaset joissa on tarranauhoilla kiristys, saa jalkaan nopeasti ja oli korkeampi varsi.

Yhteistyössä