Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vapaa Valinta/Tokmanni?Tuosta ekana mainitusta äitini löysi pianon lapselle.
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mistähän löytäisi taaperolle lelupianon halvalla?
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vapaa Valinta/Tokmanni?Tuosta ekana mainitusta äitini löysi pianon lapselle.
Täytynee käydä katsastamassa Vapaa valinta =)
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon soittimia:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mistähän löytäisi taaperolle lelupianon halvalla?
Älä osta - äänet niissä niin kamalia että huh! lapselle vain kunnollisia soittimia joissa puhtaat äänet ja niitä saa musiikkiliikkeistä,lelukauppojen "soittimet" vain pilaavat lapsesi sävelkorvan ja saavat aikuiset voimaan pahoin! terveisin pikkusoittajien äiti.
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Joo, sellanen olis kiva ominaisuus että sen sais tarvittaessa hiljaseks![]()
Toi ipana vaan pimputtelee niin antaamuksella pianon koskettimien kuvaa ja laulaa suureen ääneen "laalaalaa" ja pakottaa äitiparankin siihen touhuun, niin saattas tykätä jos sais niistä koskettimista jotakin oikeetakin ääntä lähtemään.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Joo, sellanen olis kiva ominaisuus että sen sais tarvittaessa hiljaseks![]()
Toi ipana vaan pimputtelee niin antaamuksella pianon koskettimien kuvaa ja laulaa suureen ääneen "laalaalaa" ja pakottaa äitiparankin siihen touhuun, niin saattas tykätä jos sais niistä koskettimista jotakin oikeetakin ääntä lähtemään.
Usko minua, te ette halua pianoa. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Joo, sellanen olis kiva ominaisuus että sen sais tarvittaessa hiljaseks![]()
Usko minua, te ette halua pianoa. :saint:
suosittelen samaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mulla on edelleen viulu ja rummut sillä kielletyt-soittimet listalla =)
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mulla on edelleen viulu ja rummut sillä kielletyt-soittimet listalla =)
rummut siis :saint: