V
vieras
Vieras
Itselläni 1v4kk:n ikäinen lapsi ja niin päivä- kuin yöunille nukahtaminen on vaikeaa. Rutiinit olleet samat jo pitkään. Yöunille nukahti ennen hyvin, mutta nyt itkun kanssa useimmiten. Uneen asti en halua silittää koska siitä seurasi aiemmin se että lapsi odotti minun olevan sängyn vieressä istumassa myös yöllä. viereen ei osaa nukahtaa. Yöunille nukahtaminen sujuu kuitenkin HUOMATTAVASTI helpommin kuin päikkäreille. Joskus ei nuku päiväunia kun ollaan jo kauan yritetty eikä siis nukahda.
Minua tämä häiritsee ja vaivaa ja ahdistaa paljonkin, ehkä aivan liikaakin. Pitäisi osata olla iloinen kun kaikki on muuten niin hyvin. Toisaalta olen aina ollut murehtija-tyyppiä ja tätäkin asiaa pyörittelen ja suurinpiirtein pelkään päivä- ja yöunihetkeä jo etukäteen.
Hoidossa nukahtaa päikkäreille hyvin.
Minua tämä häiritsee ja vaivaa ja ahdistaa paljonkin, ehkä aivan liikaakin. Pitäisi osata olla iloinen kun kaikki on muuten niin hyvin. Toisaalta olen aina ollut murehtija-tyyppiä ja tätäkin asiaa pyörittelen ja suurinpiirtein pelkään päivä- ja yöunihetkeä jo etukäteen.
Hoidossa nukahtaa päikkäreille hyvin.