taas ärsyttää(miehen vika)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
aamulla oli vähän kiree tunnelma,ärsytti kaikki.Sit mies rupes laittaan itteään ja sano menevänsä kotiin(vanhemmille) lumihommiin,mietin siiä sit ku katoin sen laittautumista et jos lumihommiin menee ni miks ihmeessä tarvii tolleen puunata itteään.Rupes vit...aa ja ajattelin et varmaan läksi exänsä luo(jonne nyt ei varmaan menny mut mä kuvittelen aina niin).No useamman tunnin oltuaan soitin äsken sille ni se perkule sano olevansa kattomassa taloa! Siis varmaan olikin ku ollaan monta vuotta jo etitty sopivaa mut vi..tti ku on menny yksin kattomaan(isäsä kaa) mut ei sit mulle mitään voinu ilmottaa ja kysyy et tulisinko kattomaan,joku paska mörskä se varmaan on ku sano et halpa on ja tod.näkösesti mua se ei olis kiinnostanu jos se on joku mörskä mut silti ärsyttää ettei voinu ees soittaa ja kysyä et lähetkö kans kattomaan(ei ees yleinen näyttö vaan soitti ite sille talon omistajalle).
Hermostuin varmaan turhasta mut silti kun aamu alko huonosti ni tuskin päivä ees paranee!

helpotti purnaus!

No mä kysyisin et onko sillä kauankin ollut suunnitteilla muutto erilleen?
Kai siihen joku muukin syy voi olla miksi taloa pitää lähteä katsomaan salaa, mut ei tule nyt mieleen.

yllättä millä? sillä mörskällä(jota en siis tiiä onko sellanen mut jos halpa on ni todennäköisesti sit on mörskä) vai silla ettei sit ollukaan lumitöissä ja taloa kattomassa.

Alkuperäinen kirjoittaja hmnnnn:
No mä kysyisin et onko sillä kauankin ollut suunnitteilla muutto erilleen?
Kai siihen joku muukin syy voi olla miksi taloa pitää lähteä katsomaan salaa, mut ei tule nyt mieleen.

arvaapa montako paskaa mökkiä ollaan käyty kattomassa? en ees ite enää muista,monta kymmentä nyt kuitenki.Ehkä se sit ei halunnu mua nalkuttamaan sinne miten huonosti kaikki on.

Alkuperäinen kirjoittaja N41v:
Ainahan sitä välillä ärsyttää, mutta mitens ap:n ärsytys nyt miehen vika on :O

no en tiiä mut laitan sen miehen viaksi.Yksin nyt sit mennä taloja kattomaan ja muutenki otti päähän ku laitto itteään aamulla,tarviiko lumitöissä nyt niin viimes päälle olla.Ja muutenki ku aamu alko huonosti ja lähti menee ni jäin sit surkutteleen tänne ja kaikki ärsyttää.

Oletetaan, että appiukko on löytänyt talon, jota halusi ehdottaa teille. Mies ei ole nähnyt tarpeelliseksi kysyä sinun lupaasi siihen, että käy isänsä kanssa jossain. Ts. Odotas isä, minä soitan ensin Maijalle ja kysyn saanko aikuisena ihmisenä lähteä.

Ilman sinua, kyllä, mutta sellaista se joskus on.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja N41v:
Ainahan sitä välillä ärsyttää, mutta mitens ap:n ärsytys nyt miehen vika on :O

no en tiiä mut laitan sen miehen viaksi.Yksin nyt sit mennä taloja kattomaan ja muutenki otti päähän ku laitto itteään aamulla,tarviiko lumitöissä nyt niin viimes päälle olla.Ja muutenki ku aamu alko huonosti ja lähti menee ni jäin sit surkutteleen tänne ja kaikki ärsyttää.

No näiden sun purnaamistesi kanssa en yhtään ihmettele, ettei mies halunut sua mukaansa... liekö ostamassa sitä taloa sitten kuitenkin yksin tai ehkä jopa sne ex:nsä kanssa ;)

Oletko yhtään miettinyt, että jos jatkat samalla linjalla ja syyttelet miestä milloin mistäkin niin ennenpitkään saattaa olla tilanne, että miestä ei enää kiinnosta olla kanssasi...?

juu tiedän et mun käytös saattaa tehä sen, ettei kohta halua enää olla mun kanssa mut miten niistä ärsykkeistä pääsee eroon?kun tuntuu et pienestäki napsahtaa(siis minä).Oon yrittäny hillitä itteeni mut....:(

ja kyllä mies saa mennä yksin tai kaksin kattomaan taloja ja muutenki mut tänään vaan ollu kaikki perseellään,mitä mahtaa ilta tuoda tullessaan?

ja mä kyllä rakastan sitä niin maan perusteellisesti:heart: vaikka tekstistä vois luulla muuta.

mä oon samassa mielentilassa. :kieh: :kieh: :kieh: jos ukko uskaltaa mulle puhua, niin omalla vastuulla. |O |O |O

enkä edes tiedä mikä mua rassaa. :headwall: :headwall: :headwall:

juu tiedän et mun käytös saattaa tehä sen, ettei kohta halua enää olla mun kanssa mut miten niistä ärsykkeistä pääsee eroon?kun tuntuu et pienestäki napsahtaa(siis minä).Oon yrittäny hillitä itteeni mut....:(

ja kyllä mies saa mennä yksin tai kaksin kattomaan taloja ja muutenki mut tänään vaan ollu kaikki perseellään,mitä mahtaa ilta tuoda tullessaan?

ja mä kyllä rakastan sitä niin maan perusteellisesti:heart: vaikka tekstistä vois luulla muuta.

Miten sä ylipäätään pärjäät muissakaan ihmissuhteissa vai auotko samalla tavalla päätäsi kavereillesi, työkavereille, sukulaisille jne jos jokin asia alkaa ärsyttää?

Kyllä aikuisella ihmisellä pitää löytyä itsehillintää niin, että aina kun joku asia vähän rassaa niin ei aloita heti toisen mollaamista ja ensimmäisenä ajattele toisen tekemisistä pahinta. Kun tekee mieli purnata niin pure hetken huulta, laske vaikka sataan tai mene toiseen huoneeseen.

Ja kannattaa myös miettiä miksi oikeasti alkaa ärsyttää esim se, että mies laittaa itseään ennenkuin lähtee tai muut miehen tekemiset? Usein se kertoo omasta huonosta itsetunnosta, jos peilaat aina kaikkea puolisosi kautta. Mies kävi nyt siellä asuntoa katsomassa isänsä kanssa, mikä siinä ärsyttää? Jos epäilet että itse et olisi edes ko asunnosta pitänyt, niin eikö ole hyvä että mies kävi katsomassa sen ilman sinua, eikä vaivannut sinua paikan päälle turhan takia?

No ensimmäiseksi sinun pitää tiedostaa, että ärsytyksesi syy on jossain muualla kuin miehessäsi. Siis toki miesten käytös joskus ärsyttää ihan v*tusti, mutta on syytä kysyä että miksi ärsyttää?!?! Jos sattuu olemaan PMS päällä, niin sitten ärsyttää ihan kaikki... tai muuten vaan paha päivä. Se ärsytyksen syy ei ole oma ukkokulta, vaan ihan joku muu.

Sitten pitää sisäistää, että miksi ärsyttää eri asiat. Ikävää, mutta yllättävän usein syy löytyy omasta "asennevammasta" eli pitäs tajuta, että asioihin voi suhtautua toisellakin tavalla.

No nii mies sitte tuli aikoinaan kotio,käytiin asioilla ja tultiin kotiin ja siitä taas alko...koko ilta sit oli tosi kiree ja yritin puhuu sille ja pyysin anteeks ni mitä tekee mies,istuu ja lipittää keppanaa eikä puhu mitään tai no jotain murahtelua.Kireessä tunnelmissa sit teeveetä katottiin kunnes tulin koneelle ja istuin hävettävän kauan koneella ja sit menin nukkuun ku v...tti niin paljo.

Ja äsken se lähti taas kiukkusena menee,vanhemmilleen...saatiin siitäkin huuto aikaseksi ku valitin et pakkoko sen sinne taas on mennä ku kerta eiliset hommat tuli valmiiks et muuttakoon sit sinne asumaan ku siellä niin viihtyy.Saa nähdä tuleeko tänään miten myöhään kotiin,sanoin sille etten taatusti tee ruokaa et syö sit siellä.Ja mähän en tee sille ruokaa,ite syön eiliset jämät.

ottaa päähän kun eilen yritin sovintoa ni ei mitään vastakaikua... ja nyt tää päivä meni pilalle kans,huomenna varmaan sama juttu taas.:(

No nii mies sitte tuli aikoinaan kotio,käytiin asioilla ja tultiin kotiin ja siitä taas alko...koko ilta sit oli tosi kiree ja yritin puhuu sille ja pyysin anteeks ni mitä tekee mies,istuu ja lipittää keppanaa eikä puhu mitään tai no jotain murahtelua.Kireessä tunnelmissa sit teeveetä katottiin kunnes tulin koneelle ja istuin hävettävän kauan koneella ja sit menin nukkuun ku v...tti niin paljo.

Ja äsken se lähti taas kiukkusena menee,vanhemmilleen...saatiin siitäkin huuto aikaseksi ku valitin et pakkoko sen sinne taas on mennä ku kerta eiliset hommat tuli valmiiks et muuttakoon sit sinne asumaan ku siellä niin viihtyy.Saa nähdä tuleeko tänään miten myöhään kotiin,sanoin sille etten taatusti tee ruokaa et syö sit siellä.Ja mähän en tee sille ruokaa,ite syön eiliset jämät.

ottaa päähän kun eilen yritin sovintoa ni ei mitään vastakaikua... ja nyt tää päivä meni pilalle kans,huomenna varmaan sama juttu taas.:(

Sä saat raivota, vittuilla, nalkuttaa ja ärähdellä ja sitten kun haluat sovintoa miehen pitäisi heti olla vastaanottavainen?

Mene itseesi.

Yhteistyössä