V
vieras
Vieras
aamulla oli vähän kiree tunnelma,ärsytti kaikki.Sit mies rupes laittaan itteään ja sano menevänsä kotiin(vanhemmille) lumihommiin,mietin siiä sit ku katoin sen laittautumista et jos lumihommiin menee ni miks ihmeessä tarvii tolleen puunata itteään.Rupes vit...aa ja ajattelin et varmaan läksi exänsä luo(jonne nyt ei varmaan menny mut mä kuvittelen aina niin).No useamman tunnin oltuaan soitin äsken sille ni se perkule sano olevansa kattomassa taloa! Siis varmaan olikin ku ollaan monta vuotta jo etitty sopivaa mut vi..tti ku on menny yksin kattomaan(isäsä kaa) mut ei sit mulle mitään voinu ilmottaa ja kysyy et tulisinko kattomaan,joku paska mörskä se varmaan on ku sano et halpa on ja tod.näkösesti mua se ei olis kiinnostanu jos se on joku mörskä mut silti ärsyttää ettei voinu ees soittaa ja kysyä et lähetkö kans kattomaan(ei ees yleinen näyttö vaan soitti ite sille talon omistajalle).
Hermostuin varmaan turhasta mut silti kun aamu alko huonosti ni tuskin päivä ees paranee!
helpotti purnaus!
Hermostuin varmaan turhasta mut silti kun aamu alko huonosti ni tuskin päivä ees paranee!
helpotti purnaus!