taas.. HÄÄasiaa.. mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja marraskuu0104:
Alkuperäinen kirjoittaja giggelis-goggelis:
miehelle oon lykännyt tuon autohomman ajateltavaks... ja oon vaan funtsinut et kui se käytännös onnistuu et tullaan eri aikoihin kirkolle yms.. vaikeeta *repii tukkaa päästään*

Sulhanen menee bestmanien kanssa ja hyvissä ajoin paikalle sinne huoneeseen vaikka mikä on alttarin vieressä (se mistä pappikin yleensä tulee) ja itse tulet paikalle vatsa vähän ennen kun tilaisuus alkaa. Kaikki vieraatkin ehtii sisälle eivätkä nää sinua :)

ok, ja tämäkin koitetaan kirjoittaa muistivihkoon.. oon nyt jo ihan ressissä näistä hommista niin kuinkas sitten lähempänä :)

no meillä se on niin, että eka tulee alttarille kaasot ja bestman, sit tullaan minä ja mies perässä :D mä luulin et toi et mies ja bestman odottelee alttarilla ja isä saattaa on vaan leffoissa, ku meillä päin aina ne on tolleen hoidettu :D[/quote]

Minä ainakin haluan että isä saattaa alttarille :heart: Mutta kaikkihan tekee niinkuin itse stä tuntuu parhaalta :)

no meillä se on niin, että eka tulee alttarille kaasot ja bestman, sit tullaan minä ja mies perässä :D mä luulin et toi et mies ja bestman odottelee alttarilla ja isä saattaa on vaan leffoissa, ku meillä päin aina ne on tolleen hoidettu :D

Minä ainakin haluan että isä saattaa alttarille :heart: Mutta kaikkihan tekee niinkuin itse stä tuntuu parhaalta :) [/quote]

joo siis ihan mukava nyt kuulla että on paljon erilaisia tapoja miten tuonkin voi hoitaa :D

sitä on ite aina niin pinttyny omiin tapoihinsa kaikissa asioissa että tää vaan avartaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
no meillä se on niin, että eka tulee alttarille kaasot ja bestman, sit tullaan minä ja mies perässä :D mä luulin et toi et mies ja bestman odottelee alttarilla ja isä saattaa on vaan leffoissa, ku meillä päin aina ne on tolleen hoidettu :D

Minä ainakin haluan että isä saattaa alttarille :heart: Mutta kaikkihan tekee niinkuin itse stä tuntuu parhaalta :)

joo siis ihan mukava nyt kuulla että on paljon erilaisia tapoja miten tuonkin voi hoitaa :D

sitä on ite aina niin pinttyny omiin tapoihinsa kaikissa asioissa että tää vaan avartaa :D[/quote]
Juu aina oppii jotain uutta :D Kauhia kun joka tekstissä kirjoitusvirheitä, ei sais väsyneenä istua koneella :snotty:

sitä on ite aina niin pinttyny omiin tapoihinsa kaikissa asioissa että tää vaan avartaa :D
Juu aina oppii jotain uutta :D Kauhia kun joka tekstissä kirjoitusvirheitä, ei sais väsyneenä istua koneella :snotty:

[/quote]

joo sama ongelma mullaki ku väsynyt oon :D

mulla polttarit on viikkoa ennen häitä, mies haluaa omat polttarinsa yllätyksenä. Ite en haluu polttareistani mitään ryyppybileitä tai mitään missä mut nolataan ihan täysillä ja onneks suunnittelijat on ollu samoilla linjoilla! :)
sanoivat keksivänsä vaan illaksi jotain tosi kivaa tekemistä, sellasta mitä ei yleensä tehdä mut KUULEMMA ei mitään ihan hirveetä joudu tekemään mikä on musta kivaa :) mulla kuitenki tärkeetä on että ei jää p****n maku suuhun niistä vaan on hyvällä mielellä seuraavana aamuan :)

onkos sulla giggelis-goggelis tietoa omista polttareistasi?

ei oo ei ja epäilen et ei oo vielä kukaan suunnitellutkaan, toinen kaasoista pyysi listan niistä ihmisistä ketä polttareihini haluaisin :) ku eivät oo niin samaa porukkaa että tosta noin saisivat kaikki tyypit mukaan ketä haluaisin..

oletteks jo häämatkan varannut?

no me mennään epäviralliselle häämatkalle kylpylään pariks yöks. se on kyllä jo varattu :D
tehdään se varsinainen häämatka ulkomaille sit parin vuoden päästä ku on vähä parempi tilanne, tänä kesänä ei olis paljo matkoja makseltu :D

mä jo annoin kaasoilleni listan ihmisistä ja luulen että ovat jo soitelleet ihmisille.mulle ne tulee yllätyksenä ja siinä heillä onkin hommaa,koska oon viikonloppuisin töissä ja vaan joka kolmas v-loppu on vapaata.sit siinä kesällä on toukokuussa 50 vuotis juhlat,toisella kaasolla on häät ja polttarit ennen meijän häitä ja sit on ruisrock,jolloin tiedän ettei ne ole(ollaan menossa saman tyttöporukan kanssa kuin joka vuosi,eikä "pilata" rockia polttareilla,ovat kaksi eri "juhlaa")joten siinä sitä onkin pohdittavaa. :) no yksi hyvä juttu on että yksi vieraista on mun työkaveri joka tekee työvuorolistat,ni hän pystyy niitä sitten sumplimaan ja tekemään salassa multa :heart: :heart:
miehelle tulee kans yllätyksenä.mä oon jo toimittanu vieraslistan bestmanille.eli siis mies ei tiedä vielä mitään =)

häämatka tehdään vasta ensi keväänä.meillä lähtee esikoinen kouluun syksyllä eikä haluta heti pois pitää koulusta joten talvella mennään =)

no me mennään epäviralliselle häämatkalle kylpylään pariks yöks. se on kyllä jo varattu :D
tehdään se varsinainen häämatka ulkomaille sit parin vuoden päästä ku on vähä parempi tilanne, tänä kesänä ei olis paljo matkoja makseltu :D

mihin kylpylään menette???

huomenta vaan :) meinaatteko siis ottaa lapset mukaan matkalle? me kyllä jätetään koko katras kotiin hoidettavaks :) ja lähdetään about heti häiden jälkeen (pari päivää välissä) tosin kohde on vielä epäselvä.. molempien tekis mieli johonkin kaukoaasiaan reppuretkelle :laugh:

huomenta vaan :) meinaatteko siis ottaa lapset mukaan matkalle? me kyllä jätetään koko katras kotiin hoidettavaks :) ja lähdetään about heti häiden jälkeen (pari päivää välissä) tosin kohde on vielä epäselvä.. molempien tekis mieli johonkin kaukoaasiaan reppuretkelle :laugh:

oliko siis mulle???

juu kyllä me lapset otetaan mukaan,en rupea jättämään niitä "muiden riesaksi" viikoksi =) =) =) meidänhän ne on,ja mukana kulkevat :heart:

Ei kannata unohtaa konjakkeja ja liköörejä kotiin parinsadan kilometrin päähän. :saint: :laugh:
Pitipä käydä sitten juhlapäivänä hommaamassa uudet juomat Alkosta 130 vieraalle. Mut täytyy myöntää, ettäo on ne toisetkin tullut kumottua häiden jälkeen. :whistle:

Ai sie oot menossa naimisiin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja mennis:
Ei kannata unohtaa konjakkeja ja liköörejä kotiin parinsadan kilometrin päähän. :saint: :laugh:
Pitipä käydä sitten juhlapäivänä hommaamassa uudet juomat Alkosta 130 vieraalle. Mut täytyy myöntää, ettäo on ne toisetkin tullut kumottua häiden jälkeen. :whistle:

oliko tää mulle????

meillä onneksi tuo hääpaikka tossa keskustassa että jos jotain jää,ei ole pitkä matka hakea.toivotaan vaan että kaikki muistuu mukaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja mennis:

kyllä vaan kyllä vaan :) pallo jalkaan :D :laugh: onneks ei juhlapaikka oo kovin kaukana niin ei tarvii uusia ostaa jos unohtuu :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nea-01:

huomenta :D
me mennään ikaalisten kylpylään.
Tuosta unohtamisesta, meillä hääpaikka on jonkun 10km päässä kirkosta ja metsän keskellä että sinne kestää ajaa hetkinen, kun tiellä pystyy ajaa korkeintaan 40km/h :D joten paree olla unohtamatta mitään =)

me mennään ikaalisten kylpylään.
Tuosta unohtamisesta, meillä hääpaikka on jonkun 10km päässä kirkosta ja metsän keskellä että sinne kestää ajaa hetkinen, kun tiellä pystyy ajaa korkeintaan 40km/h :D joten paree olla unohtamatta mitään =)

onko teillä mikä juhlapaikka? pirkanmaalla?

onko teillä mikä juhlapaikka? pirkanmaalla?

ei oo pirkanmaalla

Yhteistyössä