S
Seija
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Jouko:Alkuperäinen kirjoittaja AP:Ja te kaikki takerrutte tuohon tarjoamispuoleen, kun nimenomaan mainitsin, että eniten häiritsi tuo asejuttu. Mutta siis teille on ihan ok että aseilla leikitään miten sattuu. Selvä.
Pitääkö lasten aseilla leikkiminen tarkoittaa että siitä tulee joku koulusurmaaja yms?
Musta on ainakin ok että lapset leikkivät LEIKKIPYSSYILLÄ,VESIPYSSYILLÄ,JA MILLÄ MUULLA PYSSYILLÄ mitkä ovat LAPSILLE TARKOITETTUJA!!!
Pojat tykkää leikkiä pyssy ja autoleikkejä,se on NORMAALIA!
Kasvatuksesta se vaan riippuu millanen aikuinen susta tulee...
Pyssy se on se puustakin veistetty ja samanlaisen leikin silläkin saa aikaan..
minun nuoruudessani leikimme pyssyleikkejä ja ihan kunnon kansalaisia olemme kaikki,ei rikosrekisteriä eikä mitään muutakaan pahaa
En mielestäni puhunut mistään koulusurmista mitään. Mutta edelleen minun kantani on, että tuon ikäisiä ei 12v osottele aseella ja puhu pään ampumisesta tohjoksi. Ja piste.
Minulle opetetttiin jo lapsena, että aseilla ei osoitella toisia ja sen olen omillenikin opettanut.
No alapa sit neuvoon äitiäs kasvatuksessa!
Sä teet kuule kärpäsestä härkäsen.. löysää vähän. et voi aina olettaa että kaikki on kasvatettu samalla tavalla tai mitään muutakaan.. ja ompa kummallista kun sulla on aivan toisenlainen kasvatus kuin sun nuorilla sisaruksilla.. oletko tästä keskustellut äitisi kanssa??
Sä kyllä kuulostat niin nipottajalta että jos tommonen mun luo kylään tulis niin ei tarvis tulla toista kertaa jos ollaan jälessäpäin haukkumassa muille ja ite klässä ei voi suutansa aukassa.