Taas ihmettelen naisia: Tapaus Tauski

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lyhyt yksinäinen mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23807510:
No nehän on koneellaan. Istuu tietokirjojen päällä, että ylettäs näppäimistölle.

Vittu miten sä kehtaat. Jotain rajaa voisit pitää noilla törkeyksillä. Ei tartte mennä henk.kohtaisuuksiin. Mä en kumminkaa oo esim. sua loukannut missään vaihes henkkoht.

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23807571:
Vittu miten sä kehtaat. Jotain rajaa voisit pitää noilla törkeyksillä. Ei tartte mennä henk.kohtaisuuksiin. Mä en kumminkaa oo esim. sua loukannut missään vaihes henkkoht.

Miksi sitten itse otat kaiken niin henkilökohtaisesti?
Turha suuttua sitäpaitsi, tarkoitin, että tietysti siellä on ensin tuoli alla ja sitten siinä päällä vasta ne tietokirjat.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23807577:
Miksi sitten itse otat kaiken niin henkilökohtaisesti?
Turha suuttua sitäpaitsi, tarkoitin, että tietysti siellä on ensin tuoli alla ja sitten siinä päällä vasta ne tietokirjat.

Auts! :D

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23807637:
Mä oon aatellut, että pinkki tekee possun näköiseksi.:D

No miten millonkin. Eikä tartte olla pinkkiäkään, jos on oikein railakkaita värejä ja hyvän näköinen nainen, niin leivos tai karamelli siitä tulee mieleen.. jos vielä meikitkin suittu värikkäästi.:D
Ja voi se tukkakin olla minkävärinen vaan, tuli nyt vaan vaaleenpunasta käyttävät blondit ekana mieleen.

Sitten taas jos tummanruskeetukkasella on valkoset hampaat ja kirkkaanpunaset vaatteet, niin siitä tulee marianne-karkki mieleen.:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ap tuskin edes on mies. Tai jos on ns. värkeiltään mieheksi luokiteltava niin ei sitä mieshormonia muuten taida aivoissa hillua. Ei tää tyyppi muuten jaksais päivästä toiseen vinkua mammapalstalla. Joo ehkä se olis ok jos pari avausta tekis ja haluaisi palautetta mutta toi on ihan pelkkää vinkumista ja katkeroitunutta ininää.

[QUOTE="Bleecker";23807658]Esimerkkinä voitaisiin mainita tässä Johanna Tukiainen. Luxuskaramelli.[/QUOTE]

No kyllä. On sekin karamellin näkönen, semmonen vähän auringossa sulanut karamelli mutta karamelli kuitennii.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksinäinen lyhyt mies;23807671:
Moni nainen tykkää olla hiukan esineellistetty miehisen ihailun kohde. Turha sitä on kiistää.

Harmi vaan, kun aika moni ei pidä sunlaisia mitenkään miehisenä, niin, että voisit mitään miehistä ihailua antaa.

Tota noin... Jos se nainen joutuu tekemään kaikki kotiduunit ja pitämään miehen tyydytettynä, MITEN sitten ilmenee, että mies pitää naistaan hyvin? Tarkoittaako se vain säännöllistä taskurahaa ja elämää vailla pelkoa köniin saamisesta, vai jotakin muuta, mitä esimerkiksi? Entä seksin laatu, naiselle? Mun mielestä hyvään naisesta huolehtimiseen kuuluu kyllä sekin, että mies auttaa kotihommissa ehtiessään. Entä riitely? Millainen LYM olet kiistakumppanina, jos naisen kanssa tulee kinaa? Vai pitääkö muijan palkaksi taskurahasta ja katosta pään päällä olla "nalkuttamatta" eli pitää hymyillä kuin Hangon keksi, vaikka joku oikeasti ja ihan syystä ottaisikin pääluuhun?

Noilla asioilla on hiton paljon enemmän merkitystä kuin pituudella.

Alkuperäinen kirjoittaja kokemuksen rintaääni;23807330:
Lyhyet miehet antaa parhaat kyydit! Ja muna näyttää isommalta.
Pitkät on pökkelöitä sängyssä ja muna näyttää katkaravulta vaikka olis metrinen halko.

:laugh: Tää on kyl superherk..eikun hauska ketju.

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies.;23807533:
Mulle sopii vallan mainiosti, että muija on kotona. Niin mä näen ton, että muija pääsee pois huonoista oloista ja sitten se hoitaa kodin ja pitää mut seksuaalisesti tyytyväisenä. Koeajot tietty Thaimaassa. Nään jo silmissäni, että kavereiden kanssa katotaan lätkää porukalla ja muija tuo kaljaa. Mitään orjapiiskurointia ja alistusta en silti haluu, mut tommosta kunnioitusta.

Ja jos haluu olla pois kun kaljottelen, grilallaan kavereiden yms. kun meen kesämökille, niin saa jäädä kotiin tai mennä shoppailemaan. Se on ok. Mut on helppo tehä tyytyväiseksi. Enkä ees haluu semmosta muijaa, jonka kanssa pitää väkisten jakaa kaikki. Ja lapsia en haluu.

Muijalle siis riittää, että hoitaa kodin, seksin ja sitten jeesailee muutenkin. Ja kohtelen häntä hyvin ja omaa rahaakin saa...

Sama olis koskenut suomalaisia naisia, mutta kun ei niin ei...

Mikäs tässä on väärin. Roudaahan jokku suomalaiset valaat sieltä Gambiasta ukkoja tänne. Ei se mua haittaa, enkä tosiaan sääli niitä äijiä. Oma valinta. Sinällään mun tulevalla naisella on paljon parempi kuvio.
Niin siis olethan valmis lähettämään rahaa tämän aidon rakkautesi perheelle sinne vinkuintiaan mistä ikinä hänet haetkaan? Se kun on tapana... Ja tiedätkö mitä, nekin oppi täällä suomessa suomalaisten naisten tavoille =) Nöyryys kestää aikainsa - no edestäs löydät.

En ole ap:n kanssa mistään oikein samaa mieltä, mutta täytyy kyllä sanoa, että PölyEsteriltä tulee aika törkeetä tekstiä. Mitä ilmeisimmin pituus ottaa ap:n itsetunnolle paljon. Koulukiusattu on muuttunut kiusaajaksi.

[QUOTE="Lissu";23807774]En ole ap:n kanssa mistään oikein samaa mieltä, mutta täytyy kyllä sanoa, että PölyEsteriltä tulee aika törkeetä tekstiä. Mitä ilmeisimmin pituus ottaa ap:n itsetunnolle paljon. Koulukiusattu on muuttunut kiusaajaksi.[/QUOTE]

Joo mäkin olin ensialkuun myötätuntoinen. En ole enää.

Tota noin... Jos se nainen joutuu tekemään kaikki kotiduunit ja pitämään miehen tyydytettynä, MITEN sitten ilmenee, että mies pitää naistaan hyvin? Tarkoittaako se vain säännöllistä taskurahaa ja elämää vailla pelkoa köniin saamisesta, vai jotakin muuta, mitä esimerkiksi? Entä seksin laatu, naiselle? Mun mielestä hyvään naisesta huolehtimiseen kuuluu kyllä sekin, että mies auttaa kotihommissa ehtiessään. Entä riitely? Millainen LYM olet kiistakumppanina, jos naisen kanssa tulee kinaa? Vai pitääkö muijan palkaksi taskurahasta ja katosta pään päällä olla "nalkuttamatta" eli pitää hymyillä kuin Hangon keksi, vaikka joku oikeasti ja ihan syystä ottaisikin pääluuhun?

Noilla asioilla on hiton paljon enemmän merkitystä kuin pituudella.

Jos kuule nainen saa olla kotona eikä tartte käydä töissä eikä hoitaa lapsia, niin saa kyllä hoitaa noi hommat ja hyvin. Ja tottakai laatuseksiä saa nainen. Ja mitään kinaa ei tule, koska semmosta tulee vaan vääränlaisesti tasa-arvoisessa suhteessa jossa kaikista tulee kinaa.

Naisen tehtävä tommosessa kuviossa on olla tosiaan se iloinen ja sexy. Jos on ongelmia, hoitaa ne sit "omalla ajallaan". Ei oo liikaa vaadittu todellakaan. Ja thaikuthan on todella positiivista kansaa eikä aina naama norsunvitulla.

Yhteistyössä