Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23807510:No nehän on koneellaan. Istuu tietokirjojen päällä, että ylettäs näppäimistölle.
Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23807571:Vittu miten sä kehtaat. Jotain rajaa voisit pitää noilla törkeyksillä. Ei tartte mennä henk.kohtaisuuksiin. Mä en kumminkaa oo esim. sua loukannut missään vaihes henkkoht.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23807577:Miksi sitten itse otat kaiken niin henkilökohtaisesti?
Turha suuttua sitäpaitsi, tarkoitin, että tietysti siellä on ensin tuoli alla ja sitten siinä päällä vasta ne tietokirjat.
Ap puhuu naisista hauskasti, ihan kuin leivoksista: superherkku.
Ap puhuu naisista hauskasti, ihan kuin leivoksista: superherkku.
Jotkut naiset näyttää melkein karamelleilta. Varsinkin blondit joilla on pinkkiä päällä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23807613:Hyvä nainen on kuin superherkku, jonka voi syödä monta kertaa ja eri tavoin.
Jotkut naiset näyttää melkein karamelleilta. Varsinkin blondit joilla on pinkkiä päällä.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23807637:Mä oon aatellut, että pinkki tekee possun näköiseksi.![]()
Allright. Mut oiskohan niin, että naiset tuntee kyllä itsensä vähän esineellistetyiksi tuollaisella ajatusmallilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Yksinäinen lyhyt mies;23807671:Moni nainen tykkää olla hiukan esineellistetty miehisen ihailun kohde. Turha sitä on kiistää.
No kyllä. On sekin karamellin näkönen, semmonen vähän auringossa sulanut karamelli mutta karamelli kuitennii.
Alkuperäinen kirjoittaja kokemuksen rintaääni;23807330:Lyhyet miehet antaa parhaat kyydit! Ja muna näyttää isommalta.
Pitkät on pökkelöitä sängyssä ja muna näyttää katkaravulta vaikka olis metrinen halko.
Niin siis olethan valmis lähettämään rahaa tämän aidon rakkautesi perheelle sinne vinkuintiaan mistä ikinä hänet haetkaan? Se kun on tapana... Ja tiedätkö mitä, nekin oppi täällä suomessa suomalaisten naisten tavoille =) Nöyryys kestää aikainsa - no edestäs löydät.Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies.;23807533:Mulle sopii vallan mainiosti, että muija on kotona. Niin mä näen ton, että muija pääsee pois huonoista oloista ja sitten se hoitaa kodin ja pitää mut seksuaalisesti tyytyväisenä. Koeajot tietty Thaimaassa. Nään jo silmissäni, että kavereiden kanssa katotaan lätkää porukalla ja muija tuo kaljaa. Mitään orjapiiskurointia ja alistusta en silti haluu, mut tommosta kunnioitusta.
Ja jos haluu olla pois kun kaljottelen, grilallaan kavereiden yms. kun meen kesämökille, niin saa jäädä kotiin tai mennä shoppailemaan. Se on ok. Mut on helppo tehä tyytyväiseksi. Enkä ees haluu semmosta muijaa, jonka kanssa pitää väkisten jakaa kaikki. Ja lapsia en haluu.
Muijalle siis riittää, että hoitaa kodin, seksin ja sitten jeesailee muutenkin. Ja kohtelen häntä hyvin ja omaa rahaakin saa...
Sama olis koskenut suomalaisia naisia, mutta kun ei niin ei...
Mikäs tässä on väärin. Roudaahan jokku suomalaiset valaat sieltä Gambiasta ukkoja tänne. Ei se mua haittaa, enkä tosiaan sääli niitä äijiä. Oma valinta. Sinällään mun tulevalla naisella on paljon parempi kuvio.
Tota noin... Jos se nainen joutuu tekemään kaikki kotiduunit ja pitämään miehen tyydytettynä, MITEN sitten ilmenee, että mies pitää naistaan hyvin? Tarkoittaako se vain säännöllistä taskurahaa ja elämää vailla pelkoa köniin saamisesta, vai jotakin muuta, mitä esimerkiksi? Entä seksin laatu, naiselle? Mun mielestä hyvään naisesta huolehtimiseen kuuluu kyllä sekin, että mies auttaa kotihommissa ehtiessään. Entä riitely? Millainen LYM olet kiistakumppanina, jos naisen kanssa tulee kinaa? Vai pitääkö muijan palkaksi taskurahasta ja katosta pään päällä olla "nalkuttamatta" eli pitää hymyillä kuin Hangon keksi, vaikka joku oikeasti ja ihan syystä ottaisikin pääluuhun?
Noilla asioilla on hiton paljon enemmän merkitystä kuin pituudella.