Taas ihmettelen naisia: Tapaus Tauski

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lyhyt yksinäinen mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen todella hämmentynyt. Oikeasti? Noh, kyllä kai tuolla asenteella voisi saada itselleen jonkun epätoivoisen elätiksi, joka lähtee paremman miehen matkaan heti tilaisuuden tullen..

Oikeasti. Se on kaikissa ketjuissaan tullut ilmi. Siksi hän on puhunutkin jo pitemmän aikaa, että hakee itselleen naisen Thaimaasta. Aina vain tulee uusia ihmisiä näihin ketjuihin, jotka kuvittelee että LYM ei vain ole löytänyt parisuhdetta, ja tuntevat myötätuntoa. Ja sitten LYM taas kertoo, kuinka naiset on pahoja kun ne ei anna hänelle hänelle kuuluvaa seksiä, vain koska hän on lyhyt. Tai sitten ne ei oo tarpeeks herkkubabeja, ja senkin ne tekee todennäköisesti ilkeyttään, koska kauneusleikkaukset on keksitty.

Vitun marisija, et saa naista koska olet tuollainen ääliö.

":'( Tauskiki saa ja mä eeeeenn... Äiti tytöt on tyhmii! Miks ne on niin ihanii ne on tyhmii ihanii mä vihaan niitä äitii apuaa."

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23806125:
On koitettu, mutta ei toimi koska oon lyhyt. Suomalainen nainen on aivopesty niin, että miehen pitää olla pitkä. Muuten aivan sama vaikka ois mimmonen liero. Tauskikin on varmaan aika pitkä.

Sitä en tajuu, että kumminkin herkut antaa rikkaille rumille ja lyhyille. Mut mihin sitä rahaa niin paljon tarvii... Miksei tyydy suht. varakkaaseen lyhyeeseen, jolta sais sitten kuitenkin tarpeeksi kaikkee...

Mut turha täs on taas jauhaa. Tartee lähtee salilla, on sentäs vapaapäivä. Tosta tuli mieleen, että salilla huomaa muuten yhen jännän jutun. Monen naisen takapuoli näyttää farkuissa superherkulta, mutta osalla kun näkee sen pepun sitten "paljaana", niin taso ei olekaan ihan niin hyvä. Usein tsiigailen salilla kun naisia tulee sinne täysis vaatteis ja sitten vertaan niitä saliolosuhteissa tms... No karkas taas, olis toine aihe

Minä ja mies ollaa molemmat lyhyitä.

En myöskään ole rakastunut sen perusteella, saanko mieheltä mammonaa tai tavaraa vaan rakastuin ihmiseen - luonteeseen jne. Olen mielummin köyhä ja onnellinen hyvän miehen kanssa kuin rikas ja onneton ylimielisen tmv. juoppomiehen kanssa.

Sinä taas (ehkä syystä, ehkä et) vaikutat katkeralta ja aavistuksen ylimieliseltäkin. Voisit myös ehkä tarkistaa kriteereitäsi mahdollisesti, vaaditko liikoja (toki ei kannata tyytyä sellaiseen mistä ei oikeasti pidä, mutta älä takerru Liikaa ulkonäköön vaan yritä myös tutustua ihmisiin - jos et ole niin jo tehnyt).

Ja kyllä farkuissa pylly näyttää paremmalta, ihan totta. Kyllä pitäisi olla uuno jos ei tajuaisi, että ajan myötä tavara menee painovoiman mukana alaspäin jne. ja eiköhän ne naiset siksi käy salillakin, että kiinteytyisi : DD Ihan sama minkä näköinen kaikki on hieman erinäköisiä vaatteet päällä kuin alasti..

Hyvä kyssäri. Lainaan tätä, ettei mene ap:lta ohi, kun jäi sivun viimeiseksi.
Mä veikkaan, että statussymboliksi. Siis pitäähän sitä kotona olla "hekkubabe" tarjoilemassa kaljaa ja odottamassa miestä kotiin pylly pystyssä. :D Auto, talo ja työpaikka on kunnossa, vain edustusvaimo puuttuu.

Tosin, en kyllä tiedä kuinka hyvin ajaa asiansa "edustusvaimo", joka on pelkkä hyvännäköinen bimbo. Luulis, että paremmin toimisi sellainen älykäs, koulutettu ja kaunis nainen. Eikun niin joo - eihän ap saa sellaista, jostain kumman syystä. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23806049:
Olen kateellinen ja myönnän sen suoraan. Tässä se taas nähdään, että väkivaltainen puolialkoholisti ruma sikajuntti, joka vieläpä esittää äärimmäisen paskaa musaa, viehättää suomalaista naista. Tommoset urpot nappaa superherkut. Se on kyllä vitun väärin. Vielä 20v nuorempi tuo nainen, joka olis voinut antaa sulonsa parempiinkin käsiin.

Ja ei TODELLAKAAN ole ainoa tapaus. EI TODELLAKAAN.

Ei voi sanoo, ettenkö ois antanut suomalaisille naisille mahista, mutta pakko täs on kääntyy ulkomaiden suuntaan...

Hei Juha!
Tavallaan ymmärrän katkeruutesi, olet varmaan kuullut koko elämäsi pituudestasi (vai lyhyydestäsi) ja ei niin uuresta elimestäsi. Silti sun pitäisi nyt nousta sen kaiken yläpuolelle, ja karistaa tuo itsesääli niskastasi. Mä en usko että sun naisen saamattomuutesi johtuu loppujen lopuksi siitä että olet lyhyt/pieni, vaan ihan puhtaasti siitä, että sun pituutsei on sulle koko elämän isoin asia, ja siitä johtuva katkeruus huokuu sun puheesta ja olemuksestasi koko aan. Kukaan nainen ei halua säälittävää miestä, eikä suurin osa kiinnostu miehistä jotka eivät ole edes suht koht sinut itsensä kanssa. Kehitä itsellesi jostain parempi itseluottamus ja ala arvostaa muita asioita itsessäsi. Esim. mun mielestä sulla on hyvä huumorintaju, ja olet ihan hauskan näköinenkin. Unohda se kokonaan että olet pätkä. Jos et itse ajattele ja vatvo sitä koko ajan, ei muutkaan kiinnitä siihen niin paljoa huomiota. Korosta ihan muita asioita naisten seurassa itsessäsi. Ole se supliikkimies, ole kohtelias, kuuntele naista ja hymyile hänelle. Älä mangu ja voivottele sitä kuinka et koskaan saa ketään, mutta älä myöskään leiju kaadoillasi jos sellaisia on olemassa.

Katkeruus syö ihmistä sisältä päin, ja ihan pian sä et enää pysty pääsemään siitä eroon. Su on pakko hyväksyä se, ettet tuosta koskaan enää tule kasvamaan, ja alettava tulemaan toimeen sen asian kanssa. Vasta kun rakastat itseäsi, joku muukin voi sinua aidosti rakastaa.

No, eihän hyvän/sopivan naisen tarvitse olla älykäs tai koulutettu, jos muuten natsaa. Vaikket varmaan sitä tarkoittanutkaan.

Lisäksi tulee mieleen, että ap haluaa elää ajatuksessa, että tämä herkkubabe palvoo häntä ja on hänen "omistuksessaan."
No en toki tarkoittanut, mutta kun ap nyt tuntuu jauhavan pelkästään noista melko pinnallisista ominaisuuksista. Kertaakaan ei ole tainnut puhua luonteesta, hyväsydämisyydestä, huumorintajusta, älystä, kemioiden kohtaamisesta tai sielujen sympatiasta. Hän puhuu sekä itsestään että naisista siihen tyyliin, kuin kyseessä olisi jotkut kulutushyödykkeet.

Siksi ajattelin, että edustusvaimona toimisi parhaiten sellainen ominaisuuksiltaan mahdollisimman täydellinen nainen. :D

[QUOTE="vieras";23807134]Onko sulla joku todiste siitä, ettet ole ruma vaan ok-näköinen?[/QUOTE]

Mä voin todistaa ettei hän oikeasti ole ainakaan ihan susiruma. Kasvoista jopa komeahko ja kroppa on kunnossa. Ainoa "vika" on se, että Juha on lyhyt.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23808128:
candy-girl-picture.jpg

Toi on kanssa.:laugh:

Juu:D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23805982:
kateusko siellä takaraivossa koputtelee..

Mistähän tässä oikein pitäisi olla kateellinen? Siitä, että mies käy vieraissa vai siitä, että vaihtaa nuorempaan ja hehkeämpään vai siitä, että mies hylkää perheensä?

Näiden hempukoiden äö ei voi olla kovinkaan korkea, kun tuollaiseen ukkoon lankeavat.

Samaa sanon naisena, eikä se kuulkaas tarvitse edes vuosia että Tauski pettää. Tietääkseni oli ihan alkuhekumoissa Virpin kanssa kun samaan aikaan petti Jyväskyläläisnaisen kanssa.
En myöskään ymmärrä ketkä akat lankeavat pettämään tollasen mulkvistin kanssa, täytyy olla jotain pönkitettävää omassa itsetunnossa ja kuvitellaan tietysti olevansa jotenkin parempia kuin Tauskin oikea nainen. Vaikka Tauskin touhuja seurailleena voin todeta että pillu se on pingviinilläkin hänen mielestään...

Mistä joku tiesi ap:nimen Juhaksi? Eikös täällä joskus aikaisemmin ole sekoillut joku Juha?
Oli tämä kyllä vain aika huvittava ketju. Äijä on aivan neuroottinen naisten ulkonäöstä, mutta hänen ulkonäöstään ei sais olla. Toivottavasti kaikki ihanat naiset (mukaanluettuna ne todella ihanat lyhyet naiset) osaavat jatkossakin kiertää hänet kaukaa.

Lyhyt yksinäinen mies, tyytyisitkö itse sellaiseen elämään kuin mitä kumppanillesi kaavailet? Että olisit kotona, hoitaisit kodin, olisit seksiin käytettävissä milloin nainen tahtoo, olisit ilman silloin kun hän ei tahdo, kantaisit olutta hänelle kun hän istuu sohvalla kavereineen katsomassa sinkkuelämää ja pitäisit mölyt mahassasi jos kaikki ei olekaan sinulle mieleen? Saisit siitä pientä taskurahaa korvaukseksi jne..? Miltäs kuulostaa?

No ei oo miehelle sama asia. Mutta mieluummin toi kun asuisin jossa Vinku-Intiassa mutamajassa syöden jotain kärpäskeittoa. Vapaaehtoisesti moni nainen tuohon suostuu ja tottakai mua sais käyttää seksuaalisesti hyväksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23807263:
Sä oot vaan niin ällö, usko jo! Ei se sun pituudesta johdu, oot muuten vaan niin epäkelpo.

Ei helvetti mietin just samaa. Tuo lyhyt jätkä on vaan niin kuvottava. Aina jaksaa ulista samaa asiaa, ettei naisille kelpaa kun on niin lyhyt. Ja sitten vaikka mitä vaatimuksia naisille, ja vielä pitäis kauneusleikkauksiinkin mennä. Siis tosiaan tajua, ettei se ole sun lyhyys mikä naiset karkottaa. Vaan sinä ihan kokonaisuudessasi, sun ällöttävä luonne ja asenne.

Ja joo et saa koskaan naista ja hyväksy se!

[QUOTE="Mirkku";23805990]Tauskilla on iso. Erittäin iso.[/QUOTE]

Ei sillä ole merkitystä vaikka olisi parrun kokoinen, kun fakta on ettet se alkoholisteilla kuitenkaan toimi...

Yhteistyössä