Taas kaikki mättää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Koko päivä menny ku sumussa. Yö oli tosi resunen. Lapset heräili vuoron perään ja osa käveli unissaan pitkin taloa. Kuten yleensä tuollaisina öinä talo rauhottuu vasta aamu viideltä.
Kello soi vartin yli 7.
Eskarilainen jäi pois eskarista eilisen rokotuksen takia. Jalka kipeä ja kuumetta. Yhtä riehumista ja tappelua kuitenkin.
Päivän on satanu vettä välillä kaatamalla välillä vähän vähemmän. Kävin 4 reissua koululla kun vein ja hain koululaisia.

Menkat alko pari päivää sitte ja siitä kait tää pahin olo. Mikään ei kiinnosta ja makeaa vois syödä loputtomiin. Mikä ei auta yhtään parantamaan oloa.
Talo on kuin pommin jäljiltä ja lapset vaan tappelee. Ylihuomenna pitäis olla eskarilaisen synttärit ja kaikki tekemättä. Ei vaan jaksais.

Miehellä tuli yllättäen vapaa viikonloppu. Oltais lähdetty lomalle kahdestaan mutta ei saada ketään hoitamaan lapsia. Mies on käyny kesällä 3 reissua kavereiden kanssa. Yhden pitemmän (vajaa viikon) ja 2 lyhyempää. ite oon ollu viimeksi lomalla viime talvena. Sekin oli yhden yön reissu. Nyt mies sit suunnittelee et lähtee jonku kaverin kans reissuun viikonlopuksi.

Itellä ei ketään kaveria kenen ois voinu käydä viikonloppuna edes päiväseltään jossain jos tuo mies pysyykin kotona. Siis on mulla kavereita mutta yks on reissussa kaks niin viimesillään et eivät jaksa ja yks alotti työt just.

Kaappeja siivosin ja nyt lojuu eteisessä lähemmäs 30 pussia vaatteita ja kenkiä mitkä ei kelpaa kellekkään. Enkä tiedä mihin noita vie.

:hug:

Tää on niin tätä...

Jos minäkin vuodatan, niin helpottaa.

auto hajosi eilen, jouduin pyytämään kaveria tuomaan muksut kotiin koulusta. Tänään jäimme sitten koko porukka kotiin. Illalla olisi olluyt vanhempainilta, joka meni ohi. Stasilta meni lääkäri ohi.
Kysyin Mamalta ja Papalta mökkiautoa lainaksi, se on siskolla. Sisko lupasi, että he voivat pärjätä yhdelläkin autolla ja voin hakea sen, JOS se lähtee käyntiin. Oli auto jättänyt hänet pihalle...

Kysyin naapurilta, voisiko tämä hakea Motonetistä polttoainesuodattimen, jos sen vaihto auttaisi. Naapurilla oli vain vitonen rahaa, eikä Motonetin suunnallakaan. Huomenna on Stasin hammaslääkäri ja minulla opettajainkokous. Kaupassa olisi aiheellista käydä, matkaa on n. 6km ja vettä tulee vähän väliä. Pääkin särkee.

Jostain pitäisi löytää kyyti siskon luo ja toivoa, että auto pelittää.

Äijä soitti, ettei tiedä koska pääsee töistä kotiin, voi mennä pari viikkoakin.

Aloin siivota makkaria ja löysin ison läjän turhia vaatteita ja muuta, nyt jätesäkki nököttää eteisessä odottamassa jotain. Roskis on täynnä ja ulos ei kannata viedä, sillä kukkuroillaan oleva jäteastia tyhjennetään vasta huomenna. varikset ja harakat repivät kaiken ympäriinsä, jos nostaa ulos odottamaan.

Ja kakarat tappelevat, nimittelevät ja ulvovat, jolleivat muuta keksi.

AlQaidan synttärijuhlat ovat ylihuomenna, eikä mitään valmisteluja ole tehty. Tänään oli tarkoitus käydä kaupungilla ostoksilla, vaan kuinkas kävi...

Että silleen.

:D:D Mun särkee päätä ja niska on jumissa. Kampaaja peruuntui. Miehen piti tulla kotiin syömään kolmelta, sitten kuudelta ja nyt kello on mitä on. Väsyttää niin pirusti! Tää palsta on ihan tyhmä ja kissalla on matoja.

Ja päänahka on ruvella, kun tähän saakka sopiva shampoo ja hoitoaine päättivät lakata sopimasta. Eikä sisko vastaa puhelimeen!

Muksut nirisevät "jotain hyvää" iltapalaksi, kaksi pienempää ilmoitti nukkuvansa minun kanssani, eikä sängyssä ole lakanoitakaan, sillä siivoilin ja aloitin lakanoiden vaihtamisen, mutta löydyinkin mehiläisvahalla puunaamasta kirjoitus- ja yöpöytiä.

Aaargh.

Enkä saa naapuria kiinni kyytiä kysyäkseni!

Mulla ois toimiva auto pihalla, sitä saa lainaan..
Isommat leiponu illan ja sotku sen mukainen. Yritin keksiä palkkiotaulukon että innostuisivat siivoamaan mutta ei. taas sellanen päivä että ei auta luvata yhtään mitään. Ehkä 100e per nenä sais nuo liikkeelle.

Mies tulee töistä siinä vaiheessa kun saan väen sänkyyn ja nukkumaan. Sit se on hierontaa ym vailla kun aina on joku niin jumissa ettei olla voi.
Tuolla odottas 5 poikaa hiustenleikkuuta. Yhdellä valokuvaus huomenna niin pakko siistiä ja samalla ne kaikki sit menee ku alottaa. Kukaan ei vaan raivaa tuota pesuhuonetta et mahtuis sit suihkuun. Eli pakko tästä ite alottaa jotain. Mieluummin kömpis sänkyyn kirja ja kilo suklaata kaverina.

missä päin teillä on kasseittain ylimäärästä vaatetta? itsellä kun ei varaa kauppoihin. äippälomalla ja mieheltä meni työ alta jo 3 kerran vuoden sisään. etenkin vuoden ikäinen poju kaipaa vaatetta.