Taas kerran: ärsyttävimmät/huvittavimmat fb-päivitykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itseeni ärsyttää eräs työtön fb-kaveri joka valitti aina et tylsää tylsää. Fb täynäuusia kuvia ja vähän väliä uusia kuvia "oli tylsää kuvailin itteeni". Kuva tekstinäki oli et oli tylsää,kiharsin tukkani.... Niin mitä?!?! Ei työt olis mitään tai niiden haku. Väitti joskus hakeneensa töihin mut ei muka minnekkään pääse.. Itse oon mammalomallla ja on ollu aikaa pitää fb:tä auki kun kotosalla ollaan. Pistin tän kaverin päivitykset piiloon kun en viitiny kattella sellasen sossupummin kommentteja siellä. Silti kyseisellä ihmisellä on varaa ostella kameroita ja tulostimia yms yms. Voi ku itellä olis varaa ostaa ittelle vaatteita. Lapsellekki on ostettava vaan tarpeellinen ku mammalomarahat ei huippuja ole. Pian pääsee töihin tienaan ja odotteleen et koska on uusi mammaloma.

Siis sossupummien ja lusmuilij

No en silti tajua miksi sun piti sinne fb:een noin laittaa., vaikka sisko joutuikin sairaalaan. Ja oletat vielä, että muiden pitäisi arvata, että nyt ei saa kysyä.

Itse en kyllä kysele tuollaisiin viesteihin mitään, mutta tuntuu jotenkin typeriltä silti.

Mä oikeestaan vedin herneen nenään siinä vaiheessa, kun laitoin, että on henkilökohtaista, ei tässä sen enempää, niin joku vielä kehtaa tulla huutelemaan siihen. Mutta susta sekin varmaan on ihan ok. Enkä odottanut siihen mitään pusuhaliviestejäkään, mielestäni voin purkaa sinne, että nyt vi***taa, jos siltä tuntuu, enkä ole tilitysvelvollinen, tai ihan sama jos laitan, että onpa ihanaa, enkä selittele enempää, jos siltä tuntuu. Toiset vaan kuvittelee, että kaikki pitää sit riipiä siihen seinälle.

Yks kaveri laittaa 10-20 päivitystä päivästä ja kaikki tyyliin "koiranpennulta lähti hammas, koira teki pissat, koira juoksi ympyrää ja on nyt väsynyt, kuka tulisi hoitaa meidän koiranpantua kun mun pitäis siivota yläkerta, jos mun prinsessa koiranpantu ei ole tervetullut jonnekin niin en ole minäkään" jne jne.
Hällä siis koiranpentu.

[QUOTE="vieras";24322691]Me ollaan sit varmaan aika erilaisia ja omataan erilaisia kavereita. Ja kuka helvetti kirjottaa, että voi miten kamalaa ja se onkin, että perunat kiehu pohjaan :D[/QUOTE]

Miten jotkut kaverit nyt liittyy mihinkään mitenkään?
Eikä minusta olisi outoa vaikka joku kirjottaisi että "voi kamala, perunat palo pohjaan". Siihen oletettavasti tulisi peukkuja ja hymiöitä vastaukseksi (ei voimia/haleja/koita jaksaa), onko se(kin) jotenkin outoa?

1. Salaperäiset päivitykset.
Kun sitten joku kysyy että mitä mitä mitä?? Mitä on tapahtunut niin mysteerikirjoittaja joko a) ei vastaa mitään tai b) sanoo kertovansa yksityisviestillä mikä on hätänä. Aarghh!

2. Kuinka jollaine menee aina hyvin ja päivitykset on täynnä sydämiä ja :D hymiöitä. "Paistan kalaa, elämä on ihanaa :D :D :D :D :D :D " - tyylisiä.

3. Sellainen kaveri joka ei ikinä koskaan postaa YHTÄÄN MITÄÄN Ja jota olen suunnitellut poistavani kaverilistalta laittaakin yhtäkkiä ihmeellisen päivityksen tyyliin "kaikki sujui odotusteni mukaan!" ... jaa mikä? Ei ole puoleen vuoteen kirjottanu mitään ja nyt pitäs tietää mistä on kyse. Samaa ihmettelee varmaan sen 123 kaveria FB:ssa.

4. Ihquuuu iiiksssssss baila baila, radalle, hyvästi selvä päivä!, kaljaaaaaa, krapula :( , vithu mhää on kännissä ... mä oon kännissä missä sää oot?, oksensin sohvalle, jne. jne.

[QUOTE="puppy";24322744]Yks kaveri laittaa 10-20 päivitystä päivästä ja kaikki tyyliin "koiranpennulta lähti hammas, koira teki pissat, koira juoksi ympyrää ja on nyt väsynyt, kuka tulisi hoitaa meidän koiranpantua kun mun pitäis siivota yläkerta, jos mun prinsessa koiranpantu ei ole tervetullut jonnekin niin en ole minäkään" jne jne.
Hällä siis koiranpentu.[/QUOTE]

Koiraihmiset on luku sinänsä. Eräs kohtelee koiraansa kuin se olisi ihminen. Haukkuu naapurit jos ne joskus sanoo tai katsoo väärin hänen "puppyaan".
Se on naurettava. "Paistan tässä ruokaa itselleni ja Puppylle."

[QUOTE="vieras";24322734]Mä oikeestaan vedin herneen nenään siinä vaiheessa, kun laitoin, että on henkilökohtaista, ei tässä sen enempää, niin joku vielä kehtaa tulla huutelemaan siihen. Mutta susta sekin varmaan on ihan ok. Enkä odottanut siihen mitään pusuhaliviestejäkään, mielestäni voin purkaa sinne, että nyt vi***taa, jos siltä tuntuu, enkä ole tilitysvelvollinen, tai ihan sama jos laitan, että onpa ihanaa, enkä selittele enempää, jos siltä tuntuu. Toiset vaan kuvittelee, että kaikki pitää sit riipiä siihen seinälle.[/QUOTE]

No ei kun tuo on vielä typerämpää mitä se tuttusi teki. Kunhan en nyt vaan tajua joidenkin vimmaa päivitellä sinne kaikenlaista. Mutta jatka toki samaa rataa.

Eräs fb-kaveri saa minut raivon partaalle kirjoituksillaan.
Ensinnäkin, hän kirjoittaa vähintään sen 20 kertaa päivässä uuden tilapäivityksen, kaikki yhtä typeriä.

Hän on juuri näitä huomiohuoria, suurin osa hänen kirjoituksistaan on tätä lajia:
"Voiiii kristus apua"
"tylsääääääää"
"Ei voi olla totta!"
"Aina mulle käy näin"
"vittu oli sitten tosi kiva päivä :("

Ja tietenkin kun joku häneltä kysyy mitä on tapahtunut, hän kommetoi että ei mitään, tai "kerron sitten" Kehittävää

Lisäksi hänellä on jatkuvasti ilmeisesti joku vuosisadan rakkaustarina meneillään kun aina ilmestyy jotain surullisia tekstinpätkiä tai kappaleita youtubesta vihjailevilla teksteillä "tämä tuo mieleen ajan puoli vuotta sitten" tai "sen siitä saa kun avaa sydämensä"

AAAAARGHHH!!!!!!!! Ko. ihminen on hiuskarvan varassa poistumassa kavereista

[QUOTE="vieras";24322527]On. Ja kaikkein eniten naurattaa se kun nämä typerät huomiohuorat jäävätkin ilman niitä kysymyksiä kun kukaan ei edes viitsi kommentoida.[/QUOTE]

Mä en ymmärrä miksi pitää listallaan ihmistä jota pitää typeränä ja naureskelee hänelle ilkeästi.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Ja ei tarvitse ottaa tätä ketjua kovin vakavasti (niinkuin yleensä) :D

Itseäni on alkanut ärsyttää erään kaverin ihqu-söpöily-hanipöö-päivitykset. Monta kertaa päivässä päivittää tyylillä: "ihana herätä oman kullan virestä, voiko päivä enää paremmin alkaa <3 <3 <3", "sydän heittää ympyrää: kullalta tuli niin ihana viesti. rakastan <3 <3 <3".

Hienoa siis toki, että ihmiset ovat rakastuneita ja saa sitä onneaan tuoda julkikin. Mutta tietyn pisteen yli kun menee niin kanssaihmisiä saattaa alkaa jo oksettaa :X

:x Mua kans inhottaa noi murustelu, kullittelu, rakastelu lässytykset. Varsinki ku niitä on seinä täynnä :O

Mutta toisaalta, oon miettiny kavereiden siivouspäivää eli kaikki puolitutut ja uteliaat ääliöt, pois vaan. Joskus mä vielä saan aikaseks sen myös :D

Murrosiässä oleva nuori minkä kirjoituksia en enää lue. En jotenkin ymmärrä tekstejä missä nimittelee kavereiden kanssa toisia "vittu oo sä pässi hiljaaa" "oot niin perseestä" sitten nämä ilmoitusluontoiset asiat "lopetan polttamisen! ei täs muuta moi" "en oikeesti juo enää ikinä yhtää mitää muuta ko vettä :D:D"

Mun oma pikkusiskoni on huippu mitä tulee ärsyttäviin päivityksiin ja nettikäyttäytymiseen muutenkin. Hän on juuri niitä salaperäisten viestin postailijoita mutta myös niitä, jotka päivittää tietoja sinne ihan jatkuvasti. Kännykällä, kotoa, kaverin luota...

Olimme kerran hänen luonaan käymässä ja hän esitteli meillä uutta kotikaupunkiaan, ja samalla postasi naamakirjaan että on oppaana siskolle ja miehelle. Sitten mentiin syömään, ja hän kertoi seinällään mitä söi ja missä (ja kuka maksoi :kieh:)

Myös toisen lapsemme nimen hän julkaisi naamakirjassa ennen kuin oltiin ehditty kirkosta kotiin kahveja keittämään!

Ja muutenkin, hän loukkaantuu jos hänen päivityksiään tai kuviaan en kommentoi vähään aikaan. Jos en itse ole päivittänyt mitään vaikkapa neljään päivään, tulee viesti että missä meet, ootteko reissussa? Tai jos hän kysyy jotain naamakirjan kautta enkä ole aamu ysiin mennessä kirjautunut sinne, tulee tekstiviesti että mikset vastaa?! Aargh. Sama puhelimen kanssa. Viime viikolla oli ulkona koko illan, siis leikkipuistossa, lenkillä, pihatöissä ja puhelimeni oli jäänyt laukkuuni. Minulle oli tullut siskolta kuusi puhelua, kolme tekstiviestiä ja naamakirjaakin yksi ykstyisviesti ja yksi seinäkirjoitus: "miks hitossa et voi vastata puhelimeen??????"

Yhteistyössä