A
ap
Vieras
Mun lapsi on nyt parin viime viikon aikana päässyt mukaan "porukoihin" koulussa, kun koulun alussa oli syrjintää. On riittänyt kavereita vapaa-ajallakin ja olen ollut tosi tyytyväinen. No tänään tuli sitten puhelu pojan luokkakaverin äidiltä. Kiusaamisen kohteeksi on vaihdettu hänen poikansa ja oma poikani on ollut tässä mukana
Asutaan lähekkäin ja ollaan ihan kavereita ja pojat ovat olleet pienestä asti todella paljon tekemisissä. Olen aivan järkyttävän pettynyt
Muistan vieläpä miten oma poikani kertoi, että tämä nyt kiusattu poika ei ole ikinä osallistunut hänen kiusaamisensa 
Sovittiin nyt sitten tämä äidin kanssa, että mennään vkonloppuna sinne ja istutaan pöydän ääreen koko porukka ja jutellaan tämä asia läpi. Ymmärrän tavallaan poikaani, että hän pelkää uudestaan joutuvansa "hylkiöksi", jos toisena hylkiönä lähtee puolustamaan, mutta en silti todellakaan hyväksy hänen toimintaansa...
Miksei kukaan kertonut, että tämä äitiys on näin vaikeaa
Sovittiin nyt sitten tämä äidin kanssa, että mennään vkonloppuna sinne ja istutaan pöydän ääreen koko porukka ja jutellaan tämä asia läpi. Ymmärrän tavallaan poikaani, että hän pelkää uudestaan joutuvansa "hylkiöksi", jos toisena hylkiönä lähtee puolustamaan, mutta en silti todellakaan hyväksy hänen toimintaansa...
Miksei kukaan kertonut, että tämä äitiys on näin vaikeaa