Tai tekee samoin.
Tuntuu kun luin tuota pitkää yöllistä ketjua alkaen lapsen nukuttamisesta, ettei ole ketään toista äitiä, joka toimii lasten kanssa juuri niinkuin ITSE parhaakseen näkee ja mikä parhaiten sopii perheen arkeen. Tai vaikka miten omat vanhemmat on kasvattaneet.
Useat tuntuvat sokeasti uskovan kaikenmaailman lastenpsykologejen suosituksia ja tutkimuksia jne. En sano et ne kaikki ois hölynpölyä, mutta onko enää ketään maalaisjärkeä suosivia äitejä?? Minä ilmottaudun :wave:
Yhtään lastenkasvatusopusta tai sääntökirjaa en ole lukenut, enkä lue. Hyvin nuo penskat silti kasvaa