Taas lapsi junan alle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja friidu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

friidu

Vieras
Taas Australiassa on lapsi vaunuineen joutunut junan alle, tai tässä tapauksessa juna työnsi vaunuja edessään ja lapsi loukkaantui vain lievästi. Viime syksynäkin vauva selvisi vaikka vaunut jäivät junan alle. Minua vaan ihmetyttää että miten ihmeessä siellä ne laiturit viettää sinne radalle päin ja miten ihmiset sitten ovat noin huolimattomia, että vaunut pääsevät sinne tippumaan. Itseäni kammottaa aina olla vaunujen/lasten kanssa juna- tai metroasemalla, mutta oon huomannut että Suomessa laiturit viettää poispäin laiturista eli vaunut tai pyörätuoli ei niin helposti sinne radalle voi pudota, onneksi. Samoten mua kylmää kun asemilla on ihmisiä lastensa kanssa ja antavat niiden juoksennella siellä ihan miten sattuu, aina kylmää että en todellakaan halua olla vieressä sitten jos jonkun piltti sinne junan alle tippuu. Mulla on kyllä jonkinlainen junakammo vaikka ikäni olen asunut Helsingissä ja matkustellut lähijunalla ja metrolla paljon.

taas yks "turha" "uutinen" varmaan sattu ennenkin et lapsia putos lietesäiliöihin ja hukku sontaan, mut se ei ollu niin jännää et olis pitäny ympäri maailmaa kauhistella..