Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lisäystä päivälliseen pohdintaan; juu kierrot on todellakin mitä sattuu sillä nyt ei ollut kyseessä raskaus saati ovis, vaan ihka tavalliset MENKAT. 💁‍♀️😃 Vuoto ja kivut yltyi joten siltä tämä nyt vahvasti vaikuttaa. Yhtäkkiä sitten tällainen aikalailla normaalin pituinen kierto, eli 32pv 😯👏 ehkä se on tilattava ovistestejä että saa jotain tolkkua itse tähän missä mennään vaikka onkin lähtökohtana sellainen tulee jos on tullakseen meininki... ✨

Yllättävää oli kun miehelle päivällä voivottelin alavatsakipuja niin hän tokais vähän toiveikkaan kuuloisena, että oisko kiinnittymiskipuja... Siis yllätyin todella koska en tosiaan olisi uskonut että mies tietää yhtään mitään mistään kiinnittymisestä. 😄 Kai mää olen itse häntä joskus valistanu aiheesta vaikka en muistakaan. 😄

Kp 33/36-40. Täysin arvoitus missä tämä minun keho oikein menee! Sattumoisin eilen bongasin pienesti veristä limaa ja todella tuntuvia kipuiluja alavatsalla ollut tän viikonlopun. 🧐 Aluksi innostuin, että olisiko kiinnittymisvuotoa ja raskaudesta johtuvaa kipuilua... Nyt tuli kuitenkin sellanenkin ajatus, että voiko sittenkin kyseessä olla vasta ovulaatio jonka seurauksena tuli hieman tuota vuotoa ja kivut passaisi siihenkin. Ääh! Rtestejäkin jo tehnyt pari jos olisikin ollut lyhyempi kierto kyseessä, negoja toistaiseksi. Ovista en ole testaillut. Ehkä pitäis tulevaisuudessa, koska nyt on usea tällainen erittäin epätietoinen kierto takana, eli aina tässä vaiheessa mietin että missähän nyt oikein mennään... 🙈

Vaikka me ollaan rakasteltu pitkin kiertoa että sen puoleen raskaus on mahdollinen olipa se ovis ollut kaks viikkoa sitten tai eilen, niin en jotenkin yhtään usko raskauteen nyt. Tuntuu että keho tarvis nyt jotain optimalisointia ennen kuin uusi raskaus voi alkaa. Ehkä kuopuksen imetyksen lopetus vois tasata kiertoa... 🤔

Tällä hetkellä olo on varsin tyyni, raskautuminen on haaveissa, mutta se ei ole lainkaan sellainen pakottava halu vaan nautin nyt tästä että saan useampana kiertona jännittää ja testailla joko sieltä putkahtaisi plussa. Lopulta aika harvinaisia hetkiä elämässä. ❤️
"saan useampana kiertona jännittää ja testailla joko sieltä putkahtaisi plussa. Lopulta aika harvinaisia hetkiä elämässä. ❤️"

Onpa ihanasti sanottu, vaikka ei se jännäily niin herkkua ookaan 😍

• Tykkää
Reactions: Liilja
Lisäystä päivälliseen pohdintaan; juu kierrot on todellakin mitä sattuu sillä nyt ei ollut kyseessä raskaus saati ovis, vaan ihka tavalliset MENKAT. 💁‍♀️😃 Vuoto ja kivut yltyi joten siltä tämä nyt vahvasti vaikuttaa. Yhtäkkiä sitten tällainen aikalailla normaalin pituinen kierto, eli 32pv 😯👏 ehkä se on tilattava ovistestejä että saa jotain tolkkua itse tähän missä mennään vaikka onkin lähtökohtana sellainen tulee jos on tullakseen meininki... ✨

Yllättävää oli kun miehelle päivällä voivottelin alavatsakipuja niin hän tokais vähän toiveikkaan kuuloisena, että oisko kiinnittymiskipuja... Siis yllätyin todella koska en tosiaan olisi uskonut että mies tietää yhtään mitään mistään kiinnittymisestä. 😄 Kai mää olen itse häntä joskus valistanu aiheesta vaikka en muistakaan. 😄
On tainnut mies itse googlailla, vaikka ei mitään myöntäiskään 😄😄

• Haha
Reactions: Liilja

Yhteistyössä