Taas lauantaiaamun aloitus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Taas näitä lauantaiaamun aloituksia, mutta pakko kysyä, missä vaiheessa te huolestuisitte.

Mies on vuokra-autolla liikkeellä muutaman sadan kilometrin päässä sukulaismiehen luona. Eilen puhuttiin, että auto pitää palauttaa klo 12.

Soitin tuossa jokunen aika sitten, meinasin kysyä, että joko mies on lähtenyt liikkeelle. Puhelu katkesi ennen kuin mies vastasi ns. "löi luurin korvaan". Kun soitan uudelleen, puhelin sanoo: "Numeroon ei saa yhteyttä."

Eka ajatus oli, että akku loppui. Mutta sitten muistin, että mies nimenomaan latasi puhelimen ennen reissua.

Toka ajatus: mies on tuhannen tupakissa eikä ole aikomustakaan tulla tänään. Sillä on taipumusta sulkea puhelin jos ei ole kiinnostusta jutella nalkuttavan vaimon kanssa.

Missähän vaiheessa vuokraamot rupeavat etsimään palauttamatonta autoa? Vai lisätäänkö toisen vuorokauden hinta ensin vain vuokraan?


HIton hitto...
 
kyllä ne perii maksua myöhästyksestä ja lisävuorokausista ja siksi pitää esittää luottotiedot jotta maksu voidaan periä jos autoa ei palauteta ajoissa. mä jättäsin tollasen asian miehen ongelmaksi en voi vaikuttaa toisen ratkasuun koska vie vuokraamansa auton pois.
 
Hohhoijaa taas. Miksi ihmeessä sua tollasen ukon asiat edes millään tavalla kiinnostaa? Mua jos äijä kohtelis tuolla tavalla niin lukot olis vaihdettu siinä vaiheessa, kun äijä kotiin vihdoin pyrkisi.
 
Juu, tosiaankin ajattelin että omapahan on asiansa. Maksaa mitä maksaa. Meillä on eri rahat ei yhteiset.

Mutta nostan tätä sen takia, että mies soitti ja virta oli tosiaan loppu, oli jo tulossa tuossa 100 km päässä olevalla huoltoasemalla. Ehtii hyvin puoleen päivään. :heart:
 

Yhteistyössä