TAAS mä taisin tehdä mokan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Mä oon kok ajan kuvitellut, että se isänpäivä on vasta ens viikolla. Tilasin sit just netistä lahjan miehelle, ja ajattelin, että hyvinhän se ehtii, kun toimitusaika on n.8päivää.

Ja tajusin sitten, että sehän onkin nyt sunnutaina se isänpäivä |O

Ja kaikenlisäks vielä löysin netistä juttua tosta nettikaupasta, että toimitusajat venyy ja venyy, ja takuut ja palautukset tökkii :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Laita kortin väliin vihje lahjasta ja viesti, että tpaketti tulossa, kunhan posti ennättää kuljettaa sen?

Näin mäkin tekisin. Ja sitten leivot vielä jonkun hyvän kakun :)

kakkua en leivo, oon maailman surkein tekemään kakkuja :D

Ei kai tässä muutakaan vaihtoehtoa ole.
Olis pitänyt tajuta lukea tosta firmasta jo ennen tilausta, sitä haukutaan pitkin nettiä, ja hyviä kokemuksia en oo löytänyt vielä yhtäkään |O

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Mä oon kok ajan kuvitellut, että se isänpäivä on vasta ens viikolla. Tilasin sit just netistä lahjan miehelle, ja ajattelin, että hyvinhän se ehtii, kun toimitusaika on n.8päivää.

Ja kaikenlisäks vielä löysin netistä juttua tosta nettikaupasta, että toimitusajat venyy ja venyy, ja takuut ja palautukset tökkii :headwall:

Et kai vaan pixmanialta oo menny tilaamaan?! :o

siis eikä, niin se todellakin on tällä viikolla! kiitos sulle, mä elin koko ajan siinä ajatuksessa, että ensi viikolla vasta... *häipyy surffaamaan lahjaideoita*

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:

Et kai vaan pixmanialta oo menny tilaamaan?! :o

ei kun joku euro1supply :/

Yhteistyössä