Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:Mulla olutta vieressäPoika isällään ni otanpas sitten pitkästä aikaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Hyi mä jois äske tökin sitä kultalonkkua vaan ei se ollukkaa nii hyvää...
Nyt juon El Tiempoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Hyi mä jois äske tökin sitä kultalonkkua vaan ei se ollukkaa nii hyvää...
Nyt juon El Tiempoa![]()
Jaa ei uponnut suhun?
Mä olin tosiaan positiivisesti yllättynyt, musta se oli hyvää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Hyi mä jois äske tökin sitä kultalonkkua vaan ei se ollukkaa nii hyvää...
Nyt juon El Tiempoa![]()
Jaa ei uponnut suhun?
No mä tykkäsin siitä sillo ku se tuli, vaan ku joi sitä liikaa nii tuli liian makee olo ja nyt eimaistu enää.... :x
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Hyi mä jois äske tökin sitä kultalonkkua vaan ei se ollukkaa nii hyvää...
Nyt juon El Tiempoa![]()
Jaa ei uponnut suhun?
No mä tykkäsin siitä sillo ku se tuli, vaan ku joi sitä liikaa nii tuli liian makee olo ja nyt eimaistu enää.... :x
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Hyi mä jois äske tökin sitä kultalonkkua vaan ei se ollukkaa nii hyvää...
Nyt juon El Tiempoa![]()
Jaa ei uponnut suhun?
siis kertokee mille se siis oikein maistuu?? onko se niinku lonkeroa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Hyi mä jois äske tökin sitä kultalonkkua vaan ei se ollukkaa nii hyvää...
Nyt juon El Tiempoa![]()
Jaa ei uponnut suhun?
siis kertokee mille se siis oikein maistuu?? onko se niinku lonkeroa?