Taas matu raiskannut törkeästi - poliisi etsii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unelma#
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unelma#

Vieras
Ja lisää pitäisi saada tätä paskasakkia maahamme. Vai miten on suvakit?

Poliisi tutkii törkeää raiskausta Espoon keskuksessa – julkaisi epäillyn tuntomerkit
dd1ccd1d6b2745799e18b4a696aca3c2.jpg

(KUVA: Google Maps)

Julkaistu: 13.7. 13:33

SEKSUAALIRIKOS
Espoon keskuksessa epäillään törkeää raiskausta. Poliisi julkaisi epäillyn tekijän tuntomerkit.
Poliisin tiedotteen mukaan epäilty teko on tapahtunut Vanhan Ratavallin kohdalla, Kirkkojärventien ja Kylävainiontien välissä sunnuntaina noin kello 22.

Epäillyn tuntomerkit:
  • Tummaihoinen
  • Noin 180 cm
  • Noin 30-vuotias
  • Mustat kiharat hiukset
  • Musta collegepaita
  • Siniset farkut
  • Englantia heikosti puhuva
Epäilty aiheutti poliisin mukaan uhrille vammoja teräaseella.

Espoon poliisi pyytää tapauksesta tietäviä tai havaintoja tehneitä henkilöitä ottamaan yhteyttä puhelimitse numeroon 0295 413 031 tai sähköpostitse osoitteeseenvihjeet.espoo@poliisi.fi
Tero Karjalainen

Mä inhoan nykytilannetta Suomessa. Luuletteko että tuolla alueella laahustelevien mustien joukosta kukaan voisi erottaa toista toisesta. Onneksi ei ole pakko kulkea tuolla enää ilta-aikaan.

Ja mustat inisevät jos poliisit kysyvät heiltä papereita. MIKSI EI KYSELTÄISI, kysyn minä.

Jos itseni näköiseni ihmiset olisivat samalla tavalla aiheuttamassa huolta ja hätää, sallisin ilman muuta sen, että jatkuvasti tutkittaisiin, millä asialla oikein olemme. Olisin iloinen, että jotenkin puututtaisiin ikäviin ilmiöihin

Ja mustat inisevät jos poliisit kysyvät heiltä papereita. MIKSI EI KYSELTÄISI, kysyn minä.

Jos itseni näköiseni ihmiset olisivat samalla tavalla aiheuttamassa huolta ja hätää, sallisin ilman muuta sen, että jatkuvasti tutkittaisiin, millä asialla oikein olemme. Olisin iloinen, että jotenkin puututtaisiin ikäviin ilmiöihin

Olisivat matut muutenkin paljon enemmän monessakin asiassa samaa mieltä jos he oikeasti haluaisivat millään sopeutua.

Mutta kyse onkin siitä etteivät he halua.

Olisivat matut muutenkin paljon enemmän monessakin asiassa samaa mieltä jos he oikeasti haluaisivat millään sopeutua.

Mutta kyse onkin siitä etteivät he halua.

Yhteistyössä