Taas meidän kohdalla mokataan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ToDieFor
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ToDieFor

Jäsen
18.11.2012
331
0
16
Lapsi sai joululahjaksi luistimet ja miehen kanssa lähtivät nyt niitä kokeilemaan niin pakkauksessa oli kaksi vasemman jalan hokkaria.. Kuittia ei ole tallessa, joten liekkö kauppa tekee asialle mitään.. Pitäskö laittaa s-postia suoraan valmistajalle mielummin? Miten musta tuntuu että meidän kohdalle sattuu kaikenlaisia mokia enempi ku muille..|O Ja ihan pakkauksesta ne vetäsin esille, ei ole itse valittu niitä kaupassa väärin.. Enkä kyllä edes nuita ostanut vaan mummo osti joululahjaksi vielä eri kaupungista kun missä me asutaan. Eli lienee turhaa mennä tämän kaupungin cittariin niitä vaihdattamaan? vai miten nämä menee.. Mummo aikoi käydä siellä mistä osti ja kysellä.

Monetkin näkyvät kyllä itse aukovan noita paketteja, jos ei ole oikeaa kokoa esillä kaupassa ja ehkäpä sittareissa ei ole oikein sitä asiakaspalveluakaan tarjolla, että voisi pyytää myyjää auttamaan. Eli luultavammin vahinko on sattunut kaupassa eikä pakkaajalla, joten valmistajalle varmaan turha valittaa. Toivottavasti saatte väärän vaihdettua.

En yiedä, mutta sittari oli eka ja ainoa kauppa jossa multa on kenkiä ostiaessa kysytty, että katoitko, että ei ole samaa paria ja ovat samaa kokoa :O. Ei mulle olisi tullut mieleenkään itse tarkistaa. Sittemmin olen sittarin kassalla stalkannut kenkiä ostavia ja lähes joka kerta on kysytty samaa. Tiedä sitten onko tää joku ongelma nimenomaan sittareissa :D

Prismassa jopa tarkistetaan kassalla, että kengät ovat samaa kokoa keskenään.

Ihmiset aukovat niitä pakkauksia ja laittavat kenkiä/luistimia takasin miten sattuu.

Mää oon kans lapsena saanu joululahjaksi kaks saman jalan luistinta. Luultavasti kaupassa joku laittanut sovittamisen jälkeen vääriin laatikoihin. Muistaakseni asialle ei voinut mitään, huomattiin virhe vasta paljon joulun jälkeen. :|

no oho..tosin vaikka olis ollu oikeankin jalan hokkari ni luistelu olis voinu olla aika hankalaa, ne ei yleensä meinaa ole teroitettuja valmiiksi.Tai ei ainakaan ne luistimet joita meille on ostettu.

mut luulis et kaupassa on sit toinen setti oikean jalan hokkareita, et vaihto onnistuu ilman kuittiakin.

Viette takas kauppaan, koska tuote ei ollut sitä mitä piti.
Kuittia ei tarvita jos pystytte muuten todistamaan että on ko. kaupasta. (tiliote tai sittarin hintalappu tai vastaava)
Pitää ensisijaisesti viedä kauppaan mitä on ostanut ko. tuotteen.

Siis missä päin maailmaa sittarissa tarkistetaan jalkineet kassalla?

Ei ainakaan Turussa. Enkä kyllä muista täkäläisissä Prismoissakaan kassojen tarkistaneen jalkineiden samanparisuuksia tms.

Ehkä mä olen niin omahyväisen näköinen asiakas, että kassat arvelee olevan parasta jättää puuttumatta asioihin? "Jos toi muija ostaa eriparikoot tai kaksi saman jalan luistinta se varmaan tarkoittaa ostaa justiin ne."

:D

[QUOTE="höh";27825619]Siis missä päin maailmaa sittarissa tarkistetaan jalkineet kassalla?

Ei ainakaan Turussa. Enkä kyllä muista täkäläisissä Prismoissakaan kassojen tarkistaneen jalkineiden samanparisuuksia tms.

Ehkä mä olen niin omahyväisen näköinen asiakas, että kassat arvelee olevan parasta jättää puuttumatta asioihin? "Jos toi muija ostaa eriparikoot tai kaksi saman jalan luistinta se varmaan tarkoittaa ostaa justiin ne."

:D[/QUOTE]kuule ihan täällä tarkistetaan jokaisessa kaupassa mistä olen ostanut.

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;27825600:
no oho..tosin vaikka olis ollu oikeankin jalan hokkari ni luistelu olis voinu olla aika hankalaa, ne ei yleensä meinaa ole teroitettuja valmiiksi.Tai ei ainakaan ne luistimet joita meille on ostettu.

mut luulis et kaupassa on sit toinen setti oikean jalan hokkareita, et vaihto onnistuu ilman kuittiakin.

Totta.

Taas musertava vastoinkäyminen elämässä ap:lle. Miksi aina hänelle sataa paskaa niskaan?

Eläpä muuta sano. En tiedä miten tästäkin jaloilleen pääsee..Saati sitten saman jalan luistimille..:'( Jos ne ei vaihda niin ainut lohtu on että hokkari on kärestä tosi pyöreä ja ei varmaan meidän harvoilla luistelukerroilla mee jalat pilalle LAPSI RAUKALLA |O

• Tykkää
Reactions: Data
[QUOTE="höh";27825635]"Täällä"????

Aijaa nii siellä tietenki. (Eli missä... mahtaa olla kenenkin täällä...)[/QUOTE]kainuussa , mutta tuskin edes tiedät missä se on....

kainuussa , mutta tuskin edes tiedät missä se on....

Kyllä mä tiedän missä Kainuu on, vaikka olenkin luullut että se kirjoitetaan isolla.

Enkä ole ostanut sieltä jalkineita, joten enpä sitten voi myöskään tietää miten isojen kauppojen kassat siellä käyttäytyy.

Olen tavattaoman pahoillani, että sinulle tuli noin paha mieli siitä, että joku kaltaiseni mitättömyys ei tiedä missä sinun kaltaisesi palstajulkkis asuu (eli Kainuussa). Toivottavasti pääset siitä kuitenkin yli.

Ja hyvää Loppiaista ja traumoista toipumista myös aloittajalle ja lapselleen (joka varmaan tosi pettynyt on noiden luistinten takia...)

Harmillinen tilanne. Toivottavasti lapsi saa pian luistimet kummallekin jalalle.

(Mutta kaikille tulee välillä vastoinkäymisiä. Oma suhtautuminen vaikuttaa siihen miten usein niitä tuntuu tulevan)

Luistimet on ostettu juurikin sieltä Kainuusta. Kajjjaanin cittarista. Myyjä oli tarkistanut ne luistimet kassalla ja silti tuli väärää paria.. Mutta nuo on tosiaan kärestä pyöreät, kattelin niitä itsekkin kauan ennenku tulin tulokseen että ne molemmat kaartuu himpun verran samaan suuntaan..

[QUOTE="vieras";27825594]Prismassa jopa tarkistetaan kassalla, että kengät ovat samaa kokoa keskenään.

Ihmiset aukovat niitä pakkauksia ja laittavat kenkiä/luistimia takasin miten sattuu.[/QUOTE]

Mä olen myynyt kenkiä ja tiedän, että ihmiset yrittävät tahallaan ostaa eripari kenkiä. On aika yleistä, että jompi kumpi jalka on suurempi. Ja tuolla tavalla ostamalla saisi itselleen oikean kokoiset kengät. Hankalaa vain kaupalle, kun seuraavalla asiakkaalla ei ehkä olekaan tarvittavalla tavalla eripariset jalat.

Yksi ilmiö mikä tuolloin oli myös yleistä oli, että varastettiin vain yksi kenkä, se oli helpompi piilottaa kuin kaksi jalkinetta. Pari kengälle haettiin sitten liikkeen toisesta myymälästä.

[QUOTE="höh";27825619]Siis missä päin maailmaa sittarissa tarkistetaan jalkineet kassalla?

:D[/QUOTE]

Ihan varmasti ihan joka paikassa, jossa kenkiä myydään pyritään tarkistamaan, että ne ovat samaparisia ja saman kokoisia. Tämä todellakin siksi, että kauppa ottaa takkiin jokaisista myymistään eriparisista kengistä. Jäljelle jääneitä ei osta kukaan tai ehkä niitä tarjotaan miltei ilmaiseksi henkilökunnalle - asiakkaille eriparikenkiä ei voi myydä.

Itse olen myynyt kenkiä reilu 20 vuotta sitten silloisen Aleksi 13 myymälässä Helsingin keskustassa. Tuolloin Aleksi 13-ketjulla oli useita myymälöitä jo ihan ydinkeskustassa.

:D[/QUOTE]
Riippunee kassasta tai sitten mä näytän niin urpolta että kassat katsoo paremmaksi tarkistaa, sitä on nimittäin sattunut niin Länsikeskuksen Citymarketissa kun Myllyn Prismassakin mulle.;)

Yhteistyössä