Taas menny päivä vain itkiessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytmustana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nytmustana:
:'(
Kaikki tuntuu olevan vain niin paskaa. Koskaan ei tekemistä, ei kavereita, ei edes autoa millä kävis missään, ei vapaata, ei omaa aikaa, kaikki vain tuntuu kaatuvan päälle :ashamed: :( :'(

ihan kuin minä :hug: sulle

Alkuperäinen kirjoittaja samanlainen kohtalo:
Alkuperäinen kirjoittaja nytmustana:
:'(
Kaikki tuntuu olevan vain niin paskaa. Koskaan ei tekemistä, ei kavereita, ei edes autoa millä kävis missään, ei vapaata, ei omaa aikaa, kaikki vain tuntuu kaatuvan päälle :ashamed: :( :'(

ihan kuin minä :hug: sulle

Kiitos. Tätä on jatkunut jo kauan ja nyt alkaa nuppi sekoomaan...

Koeta kuitenkin päästä liikkeelle ettet jämähdä kotiin, vaikkei autoa olisi niin jos asut "sivistyksen" lähellä niin olisiko mahdollista koettaa löytää jokin uusi harrastus, käydä kirjastossa hakemassa jotakin mukavaa luettavaa johon edes hetkeksi voisi uppoutua, puutarhahan hoitoa, uinti, tms??

Miksi ei ole omaa aikaa? Koeta löytää edes pieniä hetkiä jostain.
Kevät kuitenkin jo tullut, luonto heräämässä, varmasti ilon aiheita löydettävissä kunhan annat niille mahdollisuuden, hymyile niin maailma hymyilee takaisin, positiivista mieltä sinulle halauksen kera toivottelen. :hug: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Tammihärkä:
Koeta kuitenkin päästä liikkeelle ettet jämähdä kotiin, vaikkei autoa olisi niin jos asut "sivistyksen" lähellä niin olisiko mahdollista koettaa löytää jokin uusi harrastus, käydä kirjastossa hakemassa jotakin mukavaa luettavaa johon edes hetkeksi voisi uppoutua, puutarhahan hoitoa, uinti, tms??

Miksi ei ole omaa aikaa? Koeta löytää edes pieniä hetkiä jostain.
Kevät kuitenkin jo tullut, luonto heräämässä, varmasti ilon aiheita löydettävissä kunhan annat niille mahdollisuuden, hymyile niin maailma hymyilee takaisin, positiivista mieltä sinulle halauksen kera toivottelen. :hug: :flower:

Olen jokseenkin jämähtänyt tähän jo.
Hyviä ehdotuksia. 3 pienen lapsen kanssa sitä omaa aikaa ei tunnu koskaan olevan. Oon yrittänyt olla positiivinen, mutta siitä ei ole koskaa seurannut muuta ku paskaa niskaan.

:hug:

teidän tunteen sinänsä et kun olin lapsen kanssa kotona, niin meinasin seota päästäni kun kaverit oli harventunu lapsen myötä ja nekin harvat jotka oli jäljellä asu muualla tai oli aina töissä/harrastuksissa ja mä täältä tuppukylästä mihinkää mukaan päässy kun tääl ei oo mitään muuta ku kirjasto :headwall:

Yhteistyössä