Taas minulla on sellainen tunne, että pitääkö äitien olla yli-ihmisiä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
Olen flunssassa ja en oikeasti jaksa enää päivähoidon jälkeen lähteä ulkoilemaan lasten kanssa, hyvä, jos jaksan nukkumaan.

Muutenkin kun lukee tätä palstaa tulee sellainen tunne, että äidin pitää unohtaa olevansa itsekin yksilö ja olla vaan lastentahtisesti siihen asti, kunnes hauta kutsuu - tosin tuo on varmaan ihan oma tunteeni vaan.

meillä ei kipeenä ulkoilla.. jos joku haluu olla superäiti niin siittä vain.. mä oon vaan ihminen ja niin on mun lapsetkin, ne ei kuole siihen että 1-2 päivää joutuu olee sisällä

No, se vähän riippuu.. Mulla taas on se kuva että palstalaiten mielestä vauvaa ei kannata imettää ollenkaan ja baariinkin voi lähteä vaikka heti kunhan vauva on syntynyt, ja töihon kans. Lapset hoitoon heti kun mahdollista. Tupakointi raskausaikana ei haittaa mitään jne jne.

Ei mun mielestä tartte ulkoilla lasten kanssa, jos on itse sairaana. Laita lapset katsoman lastenohjelmia ja pötkötä itse lattialla patjalla tai toisella sohvalla. Lastenkin on hyvä oppia, että vanhemmatkin voivat olla sairaita tai väsyneitä ja että lapset voivat "hoitaa" silloin vanhempiaan ja samalla empatiakyky kasvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja halipupu:
Ei mun mielestä tartte ulkoilla lasten kanssa, jos on itse sairaana. Laita lapset katsoman lastenohjelmia ja pötkötä itse lattialla patjalla tai toisella sohvalla. Lastenkin on hyvä oppia, että vanhemmatkin voivat olla sairaita tai väsyneitä ja että lapset voivat "hoitaa" silloin vanhempiaan ja samalla empatiakyky kasvaa.

Peesin tätä! Pikaista paranemista kuitenkin!