Taas näitä kysymyksiä,älä avaa jos ärsyttää: mahtavatkohan oireeni olla raskausoireta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taaperon äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taaperon äiti

Vieras
Kuukautiset pitäisivät alkaa loppuviikosta. Nyt on kuitenkin ollut tavallista erikoisempia pms-oireita: lämmöt hieman koholla, viluttaa ihan hirveästi, pahaa välillä on nippasee mutta ei ole sellaista tyypillistä menkkajomotusta, pissalla saa ravata koko ajan ja väsyttääääää...voisin nukkua koko päivän. veikkauksia: pms-oireita vai raskausoireita?

Alkuperäinen kirjoittaja taaperon äiti:
Kuukautiset pitäisivät alkaa loppuviikosta. Nyt on kuitenkin ollut tavallista erikoisempia pms-oireita: lämmöt hieman koholla, viluttaa ihan hirveästi, pahaa välillä on nippasee mutta ei ole sellaista tyypillistä menkkajomotusta, pissalla saa ravata koko ajan ja väsyttääääää...voisin nukkua koko päivän. veikkauksia: pms-oireita vai raskausoireita?

hups tarkoitin siis mahaa

Alkuperäinen kirjoittaja Hih:
Kolmas vaihtoehto, mielikuvitusoireita ;)

tätä minäkin mietin, mutta tuskin ruumiinlämpöä mielikuvituskaan kovin helposti saa nousemaan. Normaali ruumiinlämpöni on 35,9 ja nyt 36,4..ihan järjetön vilu päällä. en muista että ensimmäisessä raskaudessa olisi ollut moista :)

Mulla oli tuo sama viime viikolla, tuntui et nyt on tärpännyt, tein testin kp33 ja oli negaa ( menkat kuuluis alkaa n. kp35 ) Mutta nyt mennään kp39 ja oireet vain jatkuneet ja menkat ei ole alkanut. Eli jotekin olen varma, että raskaana olen. Huomenna teen testin :) Tosiaan lämmöt olleet pari viikkoa 37 tai yli, väsyttää väsyttää, nälättää,nälättää, öklöttää pöklöttää.. Vessassa en tietääkseni kauheesti ravaa ja rinnat ei ole kipeet. Joten alkuun luulin, ja testasin, liian hätäinen ja nyt voin olla jo aika varma. Joten kannattaa vain odottaa mieluusti muutama päivä yli enneku kuuluis alkaa ja sit testaat. Plussa onnea :)

Alkuperäinen kirjoittaja joooo o:
Mulla oli tuo sama viime viikolla, tuntui et nyt on tärpännyt, tein testin kp33 ja oli negaa ( menkat kuuluis alkaa n. kp35 ) Mutta nyt mennään kp39 ja oireet vain jatkuneet ja menkat ei ole alkanut. Eli jotekin olen varma, että raskaana olen. Huomenna teen testin :) Tosiaan lämmöt olleet pari viikkoa 37 tai yli, väsyttää väsyttää, nälättää,nälättää, öklöttää pöklöttää.. Vessassa en tietääkseni kauheesti ravaa ja rinnat ei ole kipeet. Joten alkuun luulin, ja testasin, liian hätäinen ja nyt voin olla jo aika varma. Joten kannattaa vain odottaa mieluusti muutama päivä yli enneku kuuluis alkaa ja sit testaat. Plussa onnea :)

voi kiitos! :) plussaonnea sinullekin! Lupaavalta kyllä kuulostaa :D täytyy tuohon omaan oirelistaan vielä lisätä, että koko ajan on sellainen "märkä" olo , yleensä ei ole tämmöistä vaivaa, täytyy siis pikkuhousunsuojaa käyttää koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja taaperon äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja joooo o:

voi kiitos! :) plussaonnea sinullekin! Lupaavalta kyllä kuulostaa :D täytyy tuohon omaan oirelistaan vielä lisätä, että koko ajan on sellainen "märkä" olo , yleensä ei ole tämmöistä vaivaa, täytyy siis pikkuhousunsuojaa käyttää koko ajan.

Täällä kyllä tuotakin. Lorahtelee sellaista maitomaista vuotoa ja heti kahtomassa, että nytkö ne menkat alko :D Ihan siis kauheeta nyt tämä aika kun varmuutta ei ole saanut. Mutta toivon kyllä todella, että sulla on tärpännyt, ainakin oireista päätellen kyllä :) Mutta siihen, että kun hätäsenä testaa liian aikasee ni tuli joo se nega, mutta jännä juttu, että se kuitenkin saattaa huomenna olla plussa. Joten jos sulla noita oireita on ja teet testin ennen, ku menkat alkaa niin älä ainakaan 100 prosenttiseti luota siihen ;) Siis jos se negaa näyttää :D

Yhteistyössä