Taas olis tarvetta neuvoille: tietääkö joku mikä dvd-levy ultraan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Niin huomenna on SE päivä, eli rakenneultra, jossa toivottavasti saadaan tietää myös vauvan sukupuoli. Mulle kerrottiin että tuo ultra voidaan nauhoittaa, kun ottaa vaan dvd-levyn mukaan. Mutta kun mä en ymmärrä noista levyistä mitään :( ? Kun niitä on plussia ja miinuksia ja vaikka mitä. Meillä on Playstation 2 ja tietokone, joista vois tuota levyä katsoa. Onko niihin sopiva mikä levy? Vai vaikuttaako se mikä masiina se ultra on? Siis että pitääkö sen levyn sopia siihen?

Mä olen kyllä niin pihalla kaikesta tuosta hienosta tekniikasta :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
se on aivan sama kumman sie sinne otat. eli siis ihan normaali kaupasta ostettava dvd r- tai dvd r+ käy.

Ai :o . Miks ihmeessä niitä sitten on erilaisia? Ei ymmärrä... :ashamed:

no, se dvd r+ on vikasietosempi ja siinä on hieman parannuksia tehty siihen dvd r- -levyyn verrattuna. se dvd r- - levy pyörii paremmin vanhemmissaki soittimissa (esim. dvd-soitin, tietsikka, pleikkari ykkönen...)

sitte on vielä olemassa dvd rw joka on uudelleen kirjotettava. elä semmosta kuitenkaan osta.

jos haluat varman päälle pelata tuon pleikkari kakkosen kanssa niin vie mukanasi dvd r- - levy. siehän voit sitte ottaa kopsun siittä dvd r+ - levylle =)

Voi kiitos Nyynä :hug: . On tää vaan ihana paikka kun aina saa apua ja neuvoja. Eli huomenna ennen ultraa kauppaan ostoksille. Ihanaa, saa rauhassa katsella kotonakin pikkuista :heart: .

Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Ei meidän mitään levyä sinne pitäny viedä! :o Annettiin mukaan ultran jälkeen =)

Me joudutaan/saadaan viedä levy. Neuvolasta vielä annettiin erikseen lappu, jossa luki tuosta mahdollisuudesta nauhoittaa ultra. Mä kyllä vallan tyytyväisenä vien sen levyn, ei silloin vaan ollut tuollaisia hienouksia kun esikoista odotin.

Yhteistyössä