Kun voi sanoa et tili tuli, tili meni.
Laskut maksettu ja kauppaan pitäis mennä.
Tunteeko kukaan muu suurta huojennuksen tunnetta laskujen maksun jälkeen?
Laskut maksettu ja kauppaan pitäis mennä.
Tunteeko kukaan muu suurta huojennuksen tunnetta laskujen maksun jälkeen?