Taas on tarvittu tulkkia käräjillä - uhrina 15-kesänen tyttö

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yllättävää, että uhrikin on ulkomaalaistaustainen.
 
Sinä paheksut näitä tapauksia ja niin kuuluukin, mutta miksi silti laitat samaan aikaan noita pedofiilisävytteisiä viestejä itse?

Kuka on muka(?) laittanut tähän ketjuun pedofiiliasävytteisiä viestejä, ei näy ainakaan semmoisia ketjussa olevan?:coffee:

Jo jos tosiaan tuota aloitusta meinaat (en tiedä?) niin kyseessä on juttu iltalehden uutiseen...

Rohkenen olettaa ettei iltalehden uutisoinnissa ole "pedifiiliasävytteistä" viestintää edes suvakkien mielestä?:coffee:
 

Yhteistyössä