Taas oon kuullu kaikki pettämisjuorut viikonloppuna...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kuinkahan monta prosenttia miehistä - niin ja miksei naisistakin, on uskottomia?

Tuossa tuli vaan taas mieleen kun viikonloppuna sain päivitettyä "juorupankkia". Kolme tuttua miestä:

- mies nro 1; reilu 30-vuotias, naimisissa, pari lasta, olleet teiniajoista vaimon kanssa kimpassa. Kun vaimo lasten kanssa reissussa mies hoitonsa kanssa kylpylässä ja kertoilee tästä auliisti kavereilleen...
- mies nro 2; reilu 30-vuotias, naimisissa ja pari lasta, käy hoitelemassa 18-vuotiasta naista aina kun vaan kerkeää (ja kavereille pitää tietysti infota...)
- mies nro 3; reilu 30-vuotias, parisuhteessa (noin sadas yritys), yrittää käpelöidä kaverinsa vaimoa heti kun silmä välttää...

Missä vika??

Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
No onneks mun mies ei petä! :saint: :D *sarkastisena*

Niin just - samoin ;)
Sitä mietin vaan että miten nääkin miehet, elävätkö sitten ihan normaalia perhe-elämää / seurustelua kuitenkin... mistä huomaa, huomaako mistään miten asiat oikeasti ovat? Ovatko valmistautuneet siihen että kun jäävät kiinni, kaikki voi loppua siihen paikkaan. Onko selityksenä vain että haetaan "piristystä" arkeen... vai mikä?

Olen todennut satoja kertija että mun mieheni on liian "laiska" pettämään. Ei kulje baareissa eikä muuallakaan missä voisi löytää ihmisen jonka kanssa voisi minua pettää. Miksi hakea muualta sitä mitä saa kotona melkein vaivatta.

Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
Olen todennut satoja kertija että mun mieheni on liian "laiska" pettämään. Ei kulje baareissa eikä muuallakaan missä voisi löytää ihmisen jonka kanssa voisi minua pettää. Miksi hakea muualta sitä mitä saa kotona melkein vaivatta.

Ei sen naisen löytämiseen kapakkaa tarvita, ihan työpaikaltakin niitä löytää :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:

Niin... miksi tosiaan? En usko että näiden kolmen miehen kohdalla kenelläkään on sellainen tilanne että tuo olis se syy (ettei kotona saa...), vaikka eipä sitä koskaan toisten kotioloista voi varmaksi mennä sanomaan.

Niin tuttua, itsekin kun varattuna baareissa liikkuu niin niitä naimisissa olevien miesten iskuyrityksiä tulee kymmeniä illan aikana. Joillekin se on niin helppoo käydä panemassa muitakin... ikävää, että joillain ei oo selkärankaa. Toisaalta taas jotkut puolisot ei edes halua tietää totuutta, aavistus on, mut elämä jatkuu helpommin ilman ongelmia kun pettämismietteet lakastaan maton alle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin tuttua, itsekin kun varattuna baareissa liikkuu niin niitä naimisissa olevien miesten iskuyrityksiä tulee kymmeniä illan aikana. Joillekin se on niin helppoo käydä panemassa muitakin... ikävää, että joillain ei oo selkärankaa. Toisaalta taas jotkut puolisot ei edes halua tietää totuutta, aavistus on, mut elämä jatkuu helpommin ilman ongelmia kun pettämismietteet lakastaan maton alle.

No mulla tuli näistä kahdesta tapauksesta ainakin sellainen sama mieleen. Että on helpompaa jatkaa elämää ja antaa "hairahduksen vaan mennä ohi", kuin erota kun on pienet lapset...

Ja samaan olen joka kerta törmännyt baareissa, viimeksi lauantaina kävi naimisissa olevaa ystävääni lähmimään ja lähestymään hänen tuttuns, jonka vaimo istui samassa pöydässä :(

Nykyään esim. paljon vapaita naisia jotka kun hyeenat ukkomiesten kimpussa. Heiltä saa seksiä eikä tarvi sitoutua. Nähty on mitä uskomattomampia tapauksia. Mutta onhan tuota pettämistä ollut kautta aikojen. Joillakin miehillä se on vaan verissä. Mun mies sanoo aina ettei saa päästää itseään sellaiseen tilanteeseen että tulee houkutuksia.

Naisissa vika, jos palstaa vain kuuntelisi :D Vieras nainen on aina syypää pettämiseen. NO ei kai!.. Mutta ihmiset vaan on semmoisia että ne pettää :) Parempi ehkä hyväksyä se ja valita valita vaan puoliso jonka menoihin ei jää mustia aukkoja. Ymmärrätte hyvin mitä tarkoitan.. Jotkut vaan "välillä katoaa, känny ei usein toimi jne. jne.
Elkää huoliko ja elkää kasvattako stressiä:) Se pettää jos pettää ja ei se maailmaa kaada. Juominen on myös huono merkki muiden muassa. Juominen löystää moraalia tai antaa rohkeutta pettää. Kippis sille! *maitoa*

Alkuperäinen kirjoittaja Nähty on:
Pettää ne naisetkin. Varatut, perheelliset, kotiäidit... valitettavasti ei ole mikään miesten yksinoikeus tämä pettämisjuttu.

Joo, ei olekaan. Mutta nyt vaan nää miestapaukset tuli tällä kertaa tietoon. Olisko naisilla enemmän yhden illan juttuja ja miehillä tällaisia rakastajatar-suhteita... vai voiko yleistää?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Pettää ne naisetkin. Varatut, perheelliset, kotiäidit... valitettavasti ei ole mikään miesten yksinoikeus tämä pettämisjuttu.

Joo, ei olekaan. Mutta nyt vaan nää miestapaukset tuli tällä kertaa tietoon. Olisko naisilla enemmän yhden illan juttuja ja miehillä tällaisia rakastajatar-suhteita... vai voiko yleistää?

Veikkaan, että toisinpäin. Pettämistä esiintyy molemmissa sukupuolissa, mutta miehillä se on luonteeltaan erilaista kuin naisilla. Miehillä siis enempi tälläisia yhdenillan juttuja kun taas naiset hakeutuvat pidempikestoisiin suhteisiin.

Yleistää ei kyllä voi, meitä on niin moneen junaan ja loput tulee resiinalla perässä. Kyllä naisella voi olla yhdenyön juttuja ja miehellä vakirakastajar.

Mulla taas mies suri, kun parilla kaverilla avokki sanonut ettei tarvi enää kotiin tulla. Molemmissa tapauksissa lapsi siinä vuoden-pari ikäinen ja yhteinen talo hankittu... Mies katsoi meidän muksuja ja tuumi, että he nauttivat niin kovasti siitä, kun me molemmat ollaan arjessa mukana ja että hänellä käy niin sääliksi, kun toisilla perhe hajoaa.

Eikä naiset yleensä julkista syrjähyppyjään ystävilleen kuten pojat kavereilleen.

Mut hei, palstan mukaan syy on aina naisessa. Vieraassa naisessa joo mutta myös siis vaimossa, joka AJAA VÄKISIN miehen pettämään milloin mitenkin :D. Siinä on siis syy ja selitys miehen uskottomuudelle. Ja naisen uskottomuuden syy on tietenkin naisen kiero luonne. ;).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Eikä naiset yleensä julkista syrjähyppyjään ystävilleen kuten pojat kavereilleen.

Mut hei, palstan mukaan syy on aina naisessa. Vieraassa naisessa joo mutta myös siis vaimossa, joka AJAA VÄKISIN miehen pettämään milloin mitenkin :D. Siinä on siis syy ja selitys miehen uskottomuudelle. Ja naisen uskottomuuden syy on tietenkin naisen kiero luonne. ;).

Niin... toi just tosi paljon särähti korvaan, että poikien kesken "kehuskellaan" periaatteessa sillä, että oon saanu uusia kaatoja! Harvemmin kai naiset noin tekee...

Mä kuulin kans viikonloppuna että kaveripariskunta on eronnut, kun kaverin mies oli jäänyt kiinni siitä, että hänellä suhde pomoonsa. Jotenkin mua ahdisti se uutinen erityisen paljon, en oo muuta miettinytkään. Vaikka siis ei ole mikään läheinen kaveri mulle tämä petetty.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä kuulin kans viikonloppuna että kaveripariskunta on eronnut, kun kaverin mies oli jäänyt kiinni siitä, että hänellä suhde pomoonsa. Jotenkin mua ahdisti se uutinen erityisen paljon, en oo muuta miettinytkään. Vaikka siis ei ole mikään läheinen kaveri mulle tämä petetty.

Joo samaa mietin tässä, siis asia pyörii päässäni, koska tunnen kaikki nämä pariskunnat. Ei olla läheisiä, mutta tunnen kuitenkin... että jossain on vikaa :/

Omalle kohdalle jos ajattelen niin pahinta (sydämen murtumisen jälkeen! ) pettämisessä on just se, että jos KAIKKI muut (edes 1 ) tietää, mutta mä en. Tulisi sellainen olo että siellä ne nyt nauraa mun seläntakana että onpas siinä tyhmä ja sinisilmänen nainen... Sen takia haluaisin että jos joku tietää että mua petetään niin kertoisi mulle, viestintuojaa minä en ampuisi. Samaa toteutan itsekin, tosin varauksella. Koska yksi ystävistäni on sanonut ettei halua kuulla jos miehensä pettää, joten minähän en sitten kerro. Mutta muuten.

Pettämistä tapahtuu nykyään niin paljon.. Omassa kaveripiirissäkin hyvä jos yksi pari löytyy josta kumpikaan ei ole pettänyt (ollaan tätä ikäluokkaa 20-30 ).

Yhteistyössä