Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:Omalle kohdalle jos ajattelen niin pahinta (sydämen murtumisen jälkeen! ) pettämisessä on just se, että jos KAIKKI muut (edes 1 ) tietää, mutta mä en. Tulisi sellainen olo että siellä ne nyt nauraa mun seläntakana että onpas siinä tyhmä ja sinisilmänen nainen... Sen takia haluaisin että jos joku tietää että mua petetään niin kertoisi mulle, viestintuojaa minä en ampuisi. Samaa toteutan itsekin, tosin varauksella. Koska yksi ystävistäni on sanonut ettei halua kuulla jos miehensä pettää, joten minähän en sitten kerro. Mutta muuten.
Pettämistä tapahtuu nykyään niin paljon.. Omassa kaveripiirissäkin hyvä jos yksi pari löytyy josta kumpikaan ei ole pettänyt (ollaan tätä ikäluokkaa 20-30 ).
Alkuperäinen kirjoittaja o_O:Miks ne vielä kehuskelee?? Ällöttävää! Ilmeisesti eivät hirveest välitä jos/kun sana lähtee leviämään.. Etenkin pienissä paikoissa kun vähän kaikki tuntee toisensa jollakin tavalla niin aika nopsaan saisi vaimo tietää..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut hei, palstan mukaan syy on aina naisessa. Vieraassa naisessa joo mutta myös siis vaimossa, joka AJAA VÄKISIN miehen pettämään milloin mitenkin. Siinä on siis syy ja selitys miehen uskottomuudelle. Ja naisen uskottomuuden syy on tietenkin naisen kiero luonne.
.
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Meillä ei kummallakaan ole liikaa vapautta tehdä mitä tykätään. Kyllä meillä välitetään siitä, mitä toinen tekee, missä ja kenen kanssa. Joillakin kun molemmat puoliskot tekee just mitä tykkää niin olisko siinäkin syytä? Meillä ainakin kerrotaan mielipiteet toisen menoista ja kysytään ja yhdessä sovitaan niistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Meillä ei kummallakaan ole liikaa vapautta tehdä mitä tykätään. Kyllä meillä välitetään siitä, mitä toinen tekee, missä ja kenen kanssa. Joillakin kun molemmat puoliskot tekee just mitä tykkää niin olisko siinäkin syytä? Meillä ainakin kerrotaan mielipiteet toisen menoista ja kysytään ja yhdessä sovitaan niistä.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Mun isäni on koko elämänsä ollut oikea seksiaddikti - sarjapettäjä... Oikea "pisnesmies"... Ja kyllä se äidille selvisi, tosin vasta monen vuoden jälkeen. Näitä patologisia pettäjiä ja "huijareita" on aina ollut maailman sivut..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:No onneks mun mies ei petä! :saint:*sarkastisena*
Niin just - samoin![]()
Sitä mietin vaan että miten nääkin miehet, elävätkö sitten ihan normaalia perhe-elämää / seurustelua kuitenkin... mistä huomaa, huomaako mistään miten asiat oikeasti ovat? Ovatko valmistautuneet siihen että kun jäävät kiinni, kaikki voi loppua siihen paikkaan. Onko selityksenä vain että haetaan "piristystä" arkeen... vai mikä?
Alkuperäinen kirjoittaja villi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:No onneks mun mies ei petä! :saint:*sarkastisena*
Niin just - samoin![]()
Sitä mietin vaan että miten nääkin miehet, elävätkö sitten ihan normaalia perhe-elämää / seurustelua kuitenkin... mistä huomaa, huomaako mistään miten asiat oikeasti ovat? Ovatko valmistautuneet siihen että kun jäävät kiinni, kaikki voi loppua siihen paikkaan. Onko selityksenä vain että haetaan "piristystä" arkeen... vai mikä?
Mä oon sitä mieltä että kyllä sen luonteesta huomaa, jos on pettäjä tyyppia aika pitkälle.
Kaverin miehen kun ensi kertaa näin, olin ihan varma että joskus pettää kaveriani ja sanoin siittä miehellekkin. Ja 1,5v meni että paljastui että kaverin miehellä on 3 eri naista ollut heidän suhteen aikana.
Muutenkin kännissäkin sen huomaa, jos on valmis pettämään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja villi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:No onneks mun mies ei petä! :saint:*sarkastisena*
Niin just - samoin![]()
Mä oon sitä mieltä että kyllä sen luonteesta huomaa, jos on pettäjä tyyppia aika pitkälle.
Kaverin miehen kun ensi kertaa näin, olin ihan varma että joskus pettää kaveriani ja sanoin siittä miehellekkin. Ja 1,5v meni että paljastui että kaverin miehellä on 3 eri naista ollut heidän suhteen aikana.
Muutenkin kännissäkin sen huomaa, jos on valmis pettämään.
Mutta ei sitä aina huomaa. Yllättävästi joku josta ei olis koskaan uskonut rakastuu ja tekee jotain periaatteitaan vastaan. Sitten on niitäkin joista vois ajatella (pieni flirtti silmäkulmassa aina, avoimuus, puhelias kaikkien seurassa ym.) että pettää, mutta ei koskaan petäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja ????:Jaa missä vika? Oliskohan mahdollisesti parisuhteessa? Kukaan ei petä jos parisuhde on tyydyttävä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ????:Jaa missä vika? Oliskohan mahdollisesti parisuhteessa? Kukaan ei petä jos parisuhde on tyydyttävä.
Onko näin? Eli voidaan sanoa aika karkeasti että puolet parisuhteista ei ole tyydyttäviä? Vika ei voi siis vain olla toisessa osapuolessa, vaan aina suhteessa?
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ????:Jaa missä vika? Oliskohan mahdollisesti parisuhteessa? Kukaan ei petä jos parisuhde on tyydyttävä.
Onko näin? Eli voidaan sanoa aika karkeasti että puolet parisuhteista ei ole tyydyttäviä? Vika ei voi siis vain olla toisessa osapuolessa, vaan aina suhteessa?
Puolet parisuhteista? Mistä tämmöinen arvio?
Ja kyllä olen samaa mieltä siitä, että toimivaan parisuhteeseen ei kolmatta pyörää mahdu. Eikä koskaan vika voi olla vain toisessa osapuolessa -vaikka vain pettäjä tekee väärin pettäessään- koska parisuhde on aina kahden kauppa. Miten voisikaan jompikumpi olla täysin osaton parisuhteensa tilaan?
Alkuperäinen kirjoittaja ????:Jaa missä vika? Oliskohan mahdollisesti parisuhteessa? Kukaan ei petä jos parisuhde on tyydyttävä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Isä:Puolet parisuhteista? Mistä tämmöinen arvio?
Ja kyllä olen samaa mieltä siitä, että toimivaan parisuhteeseen ei kolmatta pyörää mahdu. Eikä koskaan vika voi olla vain toisessa osapuolessa -vaikka vain pettäjä tekee väärin pettäessään- koska parisuhde on aina kahden kauppa. Miten voisikaan jompikumpi olla täysin osaton parisuhteensa tilaan?
No se oli ihan vaan heitto näkemäni ja kuulemani perusteella. Ei perustu mihinkään.
Niin mä lähinnä mietin sitä, että vaikka oliskin hyvä ja tyydyttävä suhde, mutta toinen pettää silti niin missä silloin on vika? Ja juu juu, ehkä suhde ei silloin sitä pettäjää tyydytä, mutta eikö voikin olla niin että on ihmisiä joille vaan yksinkertaisesti mikään ei riitä?
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Isä:Puolet parisuhteista? Mistä tämmöinen arvio?
No se oli ihan vaan heitto näkemäni ja kuulemani perusteella. Ei perustu mihinkään.
Niin mä lähinnä mietin sitä, että vaikka oliskin hyvä ja tyydyttävä suhde, mutta toinen pettää silti niin missä silloin on vika? Ja juu juu, ehkä suhde ei silloin sitä pettäjää tyydytä, mutta eikö voikin olla niin että on ihmisiä joille vaan yksinkertaisesti mikään ei riitä?
Tottakait näitäkin tapauksia on. Ja silloinko se petetty on osaton ja syytön tähän? No varmasti on syytön, mutta osallinen parisuhteensa tilaan hän varmasti on. Kas kun ketään ei ole pakotettu kenenkään kanssa parisuhteeseen. Tämä on kylmästi sanottu, mutta eikös tuo "mikään ei koskaan riitä" pitäsi selvitä jo seurusteluaikana?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No jos tää syyttömämpi osapuoli on autaan tietämätön ja hänen mielestään kaikki on ihan ok?