Taas oon kuullu kaikki pettämisjuorut viikonloppuna...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
Ja tällä argumentoinnilla käännetään kätevästi huomio parisuhteen ongelmista siihen toisen törttöilyyn. Ei nähdä jäävuoresta kuin se huippu.

mut usein se on sitten se viimeinen niitti. kun se pettäminen harvoin auttaa asiaa. niitä ongelmia pitäisi yrittää ratkoa muutoin. ja perinpohjaisesti. kummaltakin puolen. ja se vaatii puhumista.. puhumista ja puhumista. omien tunteiden ja toiveiden kertomista, kuuntelemista. minusta pettäminen on aina tarpeetonta kumppanin nöyryytystä.

näinpä.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Mä olen joskus miettinyt, että olis ihana tuntea se jännitys ja kihelmöinti uuden kumppanin kanssa. Ja mieletöntä seksiäkin olisi kiva saada ilman mitään vaateita/sitoumuksia.... Kotona kun se ei ole niin villiä/ihanaa... mutta rakastan kuitenkin miestäni yli kaiken, etten voisi loukata häntä. Joskus tosin varsinkin baarissa voi tunnelma mennä aika kuumaksi, et kerran olin jo melkein menossa piipahtamaan.... mutta sit läksin kuitenkin kotiin.

Puit omat aatokseni sanoiksi. Ikinä en voisi oikeasti miestäni pettää, enkä haluakaan. Kerran on ollut tilaisuus, mutta järki on ollut mukana. Hetkenhuuma ja loppuelämän katumus. Eikä känni ole mikään selitys. Kyllä sitä pitää silloinkin rajansa tietää.
Rakkautta kotoa löytyy ja parisuhde on kunnossa, mutta ainahan sitä haluaisi kurkata muualle. Täytyy vaan pitää järki päässä ja miettiä myös niitä seurauksia.

Ja tällä argumentoinnilla käännetään kätevästi huomio parisuhteen ongelmista siihen toisen törttöilyyn. Ei nähdä jäävuoresta kuin se huippu.

mut usein se on sitten se viimeinen niitti. kun se pettäminen harvoin auttaa asiaa. niitä ongelmia pitäisi yrittää ratkoa muutoin. ja perinpohjaisesti. kummaltakin puolen. ja se vaatii puhumista.. puhumista ja puhumista. omien tunteiden ja toiveiden kertomista, kuuntelemista. minusta pettäminen on aina tarpeetonta kumppanin nöyryytystä.

Täsmälleen samaa mieltä.

Täsmälleen samaa mieltä.

=) puhuminen on vaan ihan pirunmoinen ongelma joskus. meillä ex ei puhunut mitään edes kysyttäessä, sanoi sit jälkikäteen että mun olisi vaan pitänyt tietää. tosin suhteensa toinen osapuoli, nykyinen vaimo kertoi itsekin että mies on aika hankala tapaus.

Yhteistyössä