Taas otti hietahan! (varoitus, sisältää joulukanlenteriaiheista purnausta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 562
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Jos minä en hommaa suklaakalentereita lapsillemme, niin johan on kumma jos anoppi ei... tosin pisti appiukon ostamaan kioskireissulla :whistle:

Se siitä kasvatusmetodista taas :xmas: , nyt on sitten prinsessa ja cars kalenterit talossa.

Ja äiti taas äreenä :kieh:

Pakko sanoa että jos joskus saan miniän joka on noin tiukkis kuin sinä niin ostan aivan varmasti lapsenlapsi-paroilleni suklaakalenterit :/
Kukaan lapsi ei ole mennyt pilalle suklaakalenterin takia, äidin turhan nipotuksen takia kyllä....

Niin ja kuka sanoi että lapset piloilla? No just TE. En minä.

Ja oli kyllä ihan pojastaan lähtöisin tämä ei suklaakalentereita..... mutta miniänhän syy se taas tietenkin oli :D

Lapsilla on aika messevät kalenterit jo, niin eivät nyt välttämättä mitään megasuklaakalentereita todellakaan olisi enää tarvinneet.

Mein tytöllä on kolme kalenteria, lelu-, karkki- ja kuvakalenteri ja tänään aamulla oli isälleen sanonut että se ilmaiseks kirjakerhosta tullut kuvakalenteri on niistä paras :)

Alkuperäinen kirjoittaja Miisa:
Mein tytöllä on kolme kalenteria, lelu-, karkki- ja kuvakalenteri ja tänään aamulla oli isälleen sanonut että se ilmaiseks kirjakerhosta tullut kuvakalenteri on niistä paras :)

Kirjakerhosta ei muutes olekaan tullut kalenteria... mutta aku ankan välistä tuli. Kaikista tykätään, luukku kun luukku- kiva avata :)

Ja siis pointtihan on tässe se, että vaikka olemme pyytäneet etteivät ostaisi, niin silti ostivat.

Ei meidän elämä tässä pilalle ole mennyt vaikka sitä kilvan huudattekin, mutta ketuttaa silti, kun lapset tuppaavat saamaan ihan kaiken minkä haluavat tuosta vaan kun oikeasta paikasta kysyvät.
Oli se sitten suklaakalenteri tai se että hampaat pestään kaakaolla.

Ja miniä on tiukkis :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Ja siis pointtihan on tässe se, että vaikka olemme pyytäneet etteivät ostaisi, niin silti ostivat.

Ei meidän elämä tässä pilalle ole mennyt vaikka sitä kilvan huudattekin, mutta ketuttaa silti, kun lapset tuppaavat saamaan ihan kaiken minkä haluavat tuosta vaan kun oikeasta paikasta kysyvät.
Oli se sitten suklaakalenteri tai se että hampaat pestään kaakaolla.

Ja miniä on tiukkis :xmas:

Tuo on minunkin mielestä se pointti. Sillä, onko kyse suklaakalenterista tai jostain muusta, ei ole merkitystä.
Ja se, että vanhemmat kieltää jotain & isovanhemmat (tai kuka vaan) kävelee vanhempien yli ja antaa lapsille luvan toimia vanhempien tahdon vastaisesti, on syvältä |O

Mä en ymmärrä miksi täällä arvostellaan toisissa kaikkia pikkujuttuja. Siis tekeekö yksi suklaanpala lapsesta onnellisen päivässä? Mun mielestä kaikki joulukalenterit on ihan turhia, kamala määrä roskaa taas kaatopaikoille, ne suklaat suklaakalentereissa maistuu paskalle jne.

meidän pojan ryhmältä oli lto päiväkodissa kysynyt keillä on kuvakalenteri ja keillä suklaa. sitten oli ilmoittanut että suklaakalenterit on huonoja. olin kyllä vähän suu auki kun poika kertoi