taas pahoinvointia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katariina00
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

katariina00

Aktiivinen jäsen
12.08.2008
1 627
0
36
Help mii!

Eli tää on nyt putkeen kolmas iltapäivä/ilta kun mulla alkaa pahoinvointi..simmonen tosi etova olo..aamut on ihan ok, ei mitää, mut sit illaks tulee järkky olo.. välillä muutenki on ollu, mut ei tällee putkeen montaa päivää...

Eikä mikää tunnu auttavan :/ raskaana en tietääkseni ole, ja kun ei sitä aamupahoinvointia ole, tai muitakaa oireita.. eli muita selityksiä..? syöpä???? tiedän..oon hysteerinen ton syöpäajattelin kanssa, mut voiko olla? tai mitä ihmettä??

Alkuperäinen kirjoittaja katalin:
Help mii!

Eli tää on nyt putkeen kolmas iltapäivä/ilta kun mulla alkaa pahoinvointi..simmonen tosi etova olo..aamut on ihan ok, ei mitää, mut sit illaks tulee järkky olo.. välillä muutenki on ollu, mut ei tällee putkeen montaa päivää...

Eikä mikää tunnu auttavan :/ raskaana en tietääkseni ole, ja kun ei sitä aamupahoinvointia ole, tai muitakaa oireita.. eli muita selityksiä..? syöpä???? tiedän..oon hysteerinen ton syöpäajattelin kanssa, mut voiko olla? tai mitä ihmettä??

:attn: Raskaudessa pahoinvointi voi olla ihan mihin vuorokauden aikaan tahansa!!! Ei pakosti vaan aamusta.

Aamupahoinvointi ei oikeesti oo aamupahoinvointia vaan ihan-milloin-sattuu-pahoinvointia tai 24/7-pahoinvointia.
Aamupahoinvointi on vaan mukavempi ja vähemmän pelottava nimitys sille.

ja hajut...kuinka ne etookaan..suklaanki haju!!! hyi. maistuu silti mut se haju..ja nyt toi jugurttipurkku..tai ananaspurkki..aaaaaaargh!!!!!!!

Tee testi! Sillähän se selviää tai ainakin yksi syy eliminoidaan.

mieli tekis tehdä, mut en jaksa sitä pettymystä kun negaa näyttää..en vaan usko enää, että voisin olla raskaana..ja mieskin sano et jotai muuta se on.. äääääh, en mä tiiä..jos mä ootan nyt tän viikon tässä ja katon mihin olo menee..jos ois vaan vatsatautia, ilman eritteitä..... :D

mieli tekis tehdä, mut en jaksa sitä pettymystä kun negaa näyttää..en vaan usko enää, että voisin olla raskaana..ja mieskin sano et jotai muuta se on.. äääääh, en mä tiiä..jos mä ootan nyt tän viikon tässä ja katon mihin olo menee..jos ois vaan vatsatautia, ilman eritteitä..... :D

:hug: Ymmärrän, ja tiedän tunteen. Me jätettiin elokuussa ehkäsy pois, eikä kummalalakaan meistä käyny mielessä, et hei, sitähän voi tulla raskaaksi, kun seksiä harrastaa. Ja niin siinä kävikin, vaikka meidät on sekundäärislapsettomiksi tuomittu. Elämä on ihmeellistä!

tää on niin järkkyä... en haluis yhtää turhia toiveita herättää itessäni ku just oon päässy yli siitä kauheesta ressaamisesta, että halun vauvan, halun vauvan, halun vauvan...just ku oon alkanu oppii ajatuksen että tulee kun tulee ni sit alkaa tälläset oireet.. voi jestas........... :p

tää on niin järkkyä... en haluis yhtää turhia toiveita herättää itessäni ku just oon päässy yli siitä kauheesta ressaamisesta, että halun vauvan, halun vauvan, halun vauvan...just ku oon alkanu oppii ajatuksen että tulee kun tulee ni sit alkaa tälläset oireet.. voi jestas........... :p

:hug:

päätin jo että tekisin testin vasta ens pe......ei mulla nyt kyllä ole edes testiä täällä..........

Hyvä, ettei ole. Odota muutama päivä vielä, ja tee testi sit aamupissasta. Saat varmimman vastauksen. d=)b

Yhteistyössä