taas pahoinvointia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katariina00
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mieleen että ehkä vain toivot niin kovasti olevasi raskaana että tavallaan kuvittelet pahoinvoinnin?sitten tulet palstalle ihmettelemään että mikäköhän sinua vaivaa kun voit pahoin ja tiedät itsekin etää ensimmäinen vastaus on että saatat olla raskaana.ja siitähän näytit innostuvat..huh..ikävä kyllä vauvakuumeiset käyttäytyvät (varsinkin pitkään kuumeilleet)juuri tuolla tavalla tosi läpinäkyvästi.

ja välillä kun liikun, tai en oikee tiiä missä tilanteessa, mut ihan tossa alavatsassa oikee sille vihlaisee..tai repäisee... en osaa selittää..mut sitäki nyt ollu... liekkö se sit liittyy tähänm itenkää :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mieleen että ehkä vain toivot niin kovasti olevasi raskaana että tavallaan kuvittelet pahoinvoinnin?sitten tulet palstalle ihmettelemään että mikäköhän sinua vaivaa kun voit pahoin ja tiedät itsekin etää ensimmäinen vastaus on että saatat olla raskaana.ja siitähän näytit innostuvat..huh..ikävä kyllä vauvakuumeiset käyttäytyvät (varsinkin pitkään kuumeilleet)juuri tuolla tavalla tosi läpinäkyvästi.

juuri tätä mä mietin kun tulin tänne kirjoittelemaan..että näin ajatellaan.. harmi jos se on sulle jotenki vaivaks että kuumeilen :hug:
tosiasiassa olen juuri päässyt yli siitä kauheesta oireiden kuvittelusta ym kun niin monesti olen pettynyt.. mutta joo.. sori =)

Alkuperäinen kirjoittaja malttamaton:
Mulle riittää kuumemittari testaukseen. Aamulämpö kun on koholla, olen raskaana. Normilämpö 35.8, raskaana reilusti kolmekutosen puolella.

kiitos tästäkin tiedosta =) hohhoijjaa,..saapa nähä :D josko tämä silti ois jotain muuta vaan, syy olis silti kiva tietää..lääkäri mulla on kyllä parin viikon päästä ni eiköhän sit jotai selvii, jos ois vaikka muusta johtuvaa.. (:

Alkuperäinen kirjoittaja katalin:
ja välillä kun liikun, tai en oikee tiiä missä tilanteessa, mut ihan tossa alavatsassa oikee sille vihlaisee..tai repäisee... en osaa selittää..mut sitäki nyt ollu... liekkö se sit liittyy tähänm itenkää :D

Ja tämänKIN kun luin, niin voin ihan kertoo, että raskaana olet. Mulla aiiivan tismalleen samat oireet oli molemmista raskauksissa. EI aamu-, vaan iltapahoinvointia, ja noi inhottavat "repäisy"-tuntemukset!!Simmosia tosi ikävän tuntuisia vihlaisuja, ihnku joku ois kiinni jossain ja sit irtois..En osaa selittää. Mut onnee!!!
Pistän oikeesti pääni pantiks, että pieniinpäin olet <3

Alkuperäinen kirjoittaja dani:

Ja tämänKIN kun luin, niin voin ihan kertoo, että raskaana olet. Mulla aiiivan tismalleen samat oireet oli molemmista raskauksissa. EI aamu-, vaan iltapahoinvointia, ja noi inhottavat "repäisy"-tuntemukset!!Simmosia tosi ikävän tuntuisia vihlaisuja, ihnku joku ois kiinni jossain ja sit irtois..En osaa selittää. Mut onnee!!!
Pistän oikeesti pääni pantiks, että pieniinpäin olet <3

:D jännä kuulla.. oishan se mahtavaa..mutta, ei vielä iloita, toivotaan vaan, kyllä joskus vielä onnistaa jos ei nyt (:

juuri tätä mä mietin kun tulin tänne kirjoittelemaan..että näin ajatellaan.. harmi jos se on sulle jotenki vaivaks että kuumeilen :hug:
tosiasiassa olen juuri päässyt yli siitä kauheesta oireiden kuvittelusta ym kun niin monesti olen pettynyt.. mutta joo.. sori =)

en tarkoittanut ollenkaan pahalla,puhuin vaan kokemuksesta:)

en tarkoittanut ollenkaan pahalla,puhuin vaan kokemuksesta:)

yep

=)

paras raskaustesti on ku harrastaa seksiä, jos ei ukon möhnät pysy sisällä, ts. ne tulee kaikki pihalle suunnilleen heti ku nouset oot pieniin päin, koska kohduunsuu on kiinni eikä ne siis mene kovin etäs. tästä mää ite huomasin raskauden.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
paras raskaustesti on ku harrastaa seksiä, jos ei ukon möhnät pysy sisällä, ts. ne tulee kaikki pihalle suunnilleen heti ku nouset oot pieniin päin, koska kohduunsuu on kiinni eikä ne siis mene kovin etäs. tästä mää ite huomasin raskauden.. :ashamed:

Eihän se kohdunsuu auki ei-raskaanaolevallakaan ole.

kiitti tästäkin, en oo nyt yhtää kiinnittäny huomiota et miten on möhnien käyny :D mutta...just mittailen lämpöä...37 näyttää jo :o

Niin, tiedätkö suunnilleen, mille kohdunnapukka tuntuu normaalisti ennen menkkoja? Joillakin se nousee nimittäin TOSI ylös ja on ihan kivi kova jos on raskaana. Mulla se ei noussu, mut oli kyllä normaaia kovempi.

tän mukaan mä olisin raskaana. mut enpäs olekaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja ..:

tän mukaan mä olisin raskaana. mut enpäs olekaan :D

samoin, mutta enpä olekaan :'(

kiitti työt, varauksella nyt mennään vielä kyllä, (: koko maailmalle tekis mieli hehkuttaa mut ku ei vaan uskalla :ashamed: onnellinen kyllä oon (: varsinki ku mies kokoajan pusuttelee mun masua :heart:

Yhteistyössä