Taas persut pulassa: poliisi tutkii lahjontana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tunnukseton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27408869]Sepä se. Kannattaisi keksiä mielekkäämpää tekemistä ;)

Rauhoittavaa viikonloppua :)[/QUOTE]

Kiitos sitä samaa. Mutta taitaa tulla melko hektinen viikonloppu, kun sunnuntaina kellojakin taas vekslataan ties mihin suuntaan. Ei siinä sunnuntaissa onneksi mitään muuta mieltä kiihoittavaa tänäkään viikonloppuna ole. Levätään ja rauhoitutaan!

:)

[QUOTE="mies";27409016]Haukut ensin ja sitten lempeä perään, onko tehokas taktiikka? Pitäiskö testaa?[/QUOTE]

Jos se "haukkuja" ei ollutkaan tuo vieras? Jos tuo oli koko ajan kiltti vieras ja täällä oli myös joku paha vieras?

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27409096:
mä ainaki olen valmis myymään ääneni, vaikka 50€.

:attn:

Käy kuule ihan itse sillä äänelläsi äänestämässä. Tiedän nimittäin, että tiedät ketä kannattaa äänestää. Olet sinä täältä vuosien varrella saanut riittävän informaation :)

[QUOTE="vieras";27409116]Käy kuule ihan itse sillä äänelläsi äänestämässä. Tiedän nimittäin, että tiedät ketä kannattaa äänestää. Olet sinä täältä vuosien varrella saanut riittävän informaation :)[/QUOTE]

en tiedä enkä äänestä.

[QUOTE="vieras";27409201]Tiedät, mutta etpä sitten äänestä.[/QUOTE]

no en tiedä. mutta sillä viiskymppisellä äänestän ihan ketä vaan haluat.

[QUOTE="vieras";27409279]No niin, asia sitten selvä. Laitoinkin sulle linkin jo juutubeen tuohon edelle, sieltä saat ohjeet :)[/QUOTE]

missä raha. :D

[QUOTE="vieras";27409315]Sen rahan saat käteesi kun persujen avulla pikkuhiljaa väännämme rahahanat Eurooppaan kiinni :)

Tästä näet missä sekin raha on nyt

Velkakello.fi[/QUOTE]

meinaat tosissa että äänestän tyypejä joitten pomo on tuon näkönen.

d70f9149b980ff9f8fc02cdd7bdb0309.jpg

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27409331:
meinaat tosissa että äänestän tyypejä joitten pomo on tuon näkönen.

d70f9149b980ff9f8fc02cdd7bdb0309.jpg

:laugh:

Mikä ettet äänestäisi, itsehän et ole minkään näköinen tai lähinnä sen näköinen, että olet kohdannut kiihkomuslimin.

Sitäpaitsi, niin Angry Bird kuin Soinikin on maailmalla kovaa valuuttaa. Juuri Stradassa Esa-Pekka Salonenkin kertoi, että brittilehdistö ei muusta suomalaisesta puhukaan kuin persuista. Britannia on varsin euroskeptinen, ja siellä tykätään Soinista.

Joten paas laittaen äänestää!