taas raskaana kaveri ja edellisiäkän ei jaksa hoitaa..vituttaa taas kuunnella sitä valitusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Niina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Niina"

Vieras
tänään oli helvetin raskas päivä, sain kuulla että kaveri odottaa neljättä lasta
ja edellisiäkään ei jakseta hoitaa. ja tätäkään ei kuulemma ollut haluttu
niin no eikö pitäs sit ehkäsyä käyttää
vituttaa tollanen et ne saa lapsia jotka ei edes niitä halua, täysin epäoikeudenmukasta.

niin sinä aikana ku me ollaan toivottu toista vuosia kaveri on saanut jo 3 joita ei ole edes halunnut, mut ku ei jaksa käyttää ehkäsyä ku se maksaa ja sit ei muista ottaa pillereitä. kaiken lisäksi jaksaa aina valittaa ku ei oo rahaa ostaa turvaistuimia, vaunuja, vaatteitä jne ja kehtaa vielä sanoa että pelkää että vahingoittaa lapsia viel joku päivä ku menee hermot joka päivä.

valittaa mulle aina et lapset on niin rasite ja et enää ei haluu
ollenkaa lasta ja sit ilmottaa sit hymyssäsuin et heh mä oon taas raskaana!

mä en oikeesti tiiä miten mä jaksan taas kuunnella sen marinoita kuinka raskasta niil tulee taas olee ja kuin ei oo rahaa taas mihinkää. me ollaan oltu hyviäki kavereita mut jotenkin tuntuu et mä en vaan jaksa enää kuunnella tota jatkuvaa valitusta. se tietää et me ei saada helposti lapsia ja yritystä on ja keskenmenoja takana mut silti kysytään no millos teille tulee seuraava. mä en edes tiedä kuin se voi tollasta kysellä hymyssä suin ku tasan tietää mikä on tilanne..

Ei käy kateeks sun tilanne. Minäkin kyllä puhuisin suoraan noista ehkäisyjutuista ym. kun hän seuraavan kerran valittaa jotain, että on niin raskasta ja ei ole varaa mihinkään ja menee hermo. Sterilisaatiota suosittelisin kaverillesi, siinä on ehkäisy hoidettu loppuiäksi. Mulla tulee mieleen tuosta sun kaverista, että hällä ei ehkä ole mitään ammattiakaan (olenko oikeassa?) ja paikkaa "yhteiskuntakelpoisuuttaan" tekemällä "edes" lapsia..

Se ettei ole paljon kavereita ei ole syy olla sellaisen ihmisen seurassa missä tulee huono olo. Kummius on toki asia erikseen. Toivottavasti saat ainakin suoraan sanottua mitä ajattelet jos sekään ei auta niin kyllähän sitä voi kummilastaan muistaa vaikkei äidin kanssa olisikaan väleissä.

"kehtaa vielä sanoa että pelkää että vahingoittaa lapsia viel joku päivä ku menee hermot joka päivä."

Mä tekisin lastensuojeluilmoituksen. Ihan jo tuon väkivallanuhan takia ja jos kerran lapset ovat huonolla hoidolla muutenkin ja äiti ihan puhki!

Miten olette noin erilaisina ihmisinä päätyneet edes kavereiksi? Pahoittelut sinulle, jos ei teille ole toista lasta kuulunut, toivotaan, että pian tärppää. Kaverin lapsiluku ei kuitenkaan ole sinun asiasi. ellei lapsia tosiaan hoideta huonosti tai ole väkivallan uhkaa, niin en usko, että voitjuurikaan puuttua..

Mainitsemasi "kaveri" ja elämäntyylinsä on kyseenalainen, mikäli asiat ovat kuten kerrot..

Pakko kysyä onko kyseessä se bloggari joka taas raskaana?tähtipöly karo?kuulosti aivan siltä.asuu kaksin miehensä kanssa ja odottaa neljättä kersaa jollekin.

Yhteistyössä