A
alkoholistin vaimo?
Vieras
Nykyään riitelemme avomieheni kanssa melkein joka viikko. 3-vuotias on jo oppinut koska kannattaa mennä omaan honeeseen ja laittaa ovi kiinni jotta ei tarvitse nähdä meidän riitelyt. Minulla tulee aina paha mieli jälkeenpäin (ainakin lasten takia). Mistä me sitten riitelemme? Viinasta. Se on ainut asia mistä riitelemme. En kestä nykyään että avomieheni edes mainitse joku sanoista alko, ottaa (viina), viini. Miksi en kestä? Koska hän juo liikaa liian usein. Hän juo yleensä vain kerran viikossa, mutta joskus useammin. Perjaintaina kun hän tulee kotiin hän avaa ensimmäiseksi olutpullon. Ruoan jälkeen aukee seuraava. Sitten hän istuu tietokoneella pari tuntia. Siellä hänellä on piilopullo. Vaikka huomaan hajusta ja hänen päältä + hänen jutusta että hän on juonut enemmän kuin pari kaljaa hän ei koskaan myönnä sitä. (Vasta seuraavana päivänä kun olen löytänyt pullon, ja silloin hän sanoo aina että ei ole juonut salaa) Kun lapset ovat sängyssä hän siirtyy olohuoneeseen. Siellä hän katsoo musiikkivideoita. En pysty jutella hänen kanssa enkä pysty nukkua koska TV on liian kovalla. Illan aikana hän lupaa useita kertoja laittaa TV hiljempaa ja että hän on tulossa sänkyyn vartin sisällä. Se vartti vaan voi olla kolme tuntia. Hänen mielestä hän ei tee mitään väärin. Hän on kotona joten minun ei tarvitse olla mustasukkainen. Jos minä olen hiljaa ja pysyn vaikka makuuhuoneessa hän ei tee minulle mitään paha. Mutta jos sanon jotain hän voi hermostua ja uhkailla, monta kerta on ollut tosi lähellä että hän olisi lyönyt. Minä pelkään häntä kun hän on juovuksissa. Illan aikana hän juo 10-15 ravintolaannosta ja viikon aikana 12-20, minun tietääkseni. Olen pitänyt salaa kirjaa muutama kuukausi. Onko tämä normaalia. Juoko kaikki isät tämmösiä määriä?