M
mö
Vieras
taas tuli miehen kans riita. se oli aamupäivän ajelemassa moottoripyörällä ja sit luki kirjaa ja sit mentiin kauppaan kun aloin kysellä että tehäänkö me tänään jotain. sit syötiin ja sen jälkeen se kaatu sänkyyn, mä aloin kysellä et ei kai se seittemältä jo nukkumaan mene. sanoin et voitas tehä jotainn yhessä, kun mulla ei mitään tekemistä illasta. no huutohan siitä tuli, hän kyllä tekis mun kans jotain kun ensin keksii et mitä voitas tehä, ja et ei hänkään jokapaikkaan repee. aikamme riideltiin ja sit lähin. mä kylvetin pojan ja laitoin nukkumaan. siellä se mies nukkuu yhä.
mua vaan ärsyttää kun mieheltä ei mulle riitä aikaa. mulla ei muutenkaan tekemistä turhan paljon ole, kotitöitä teen, meillä aina siistii jne... kun siivoon usein. mut muuta en harrasta, kun toi kipee käsi ei salli hirveesti mitään tehä.
kaipaisin vaan tekemistä, kun kaverit asuu kaukana ja täällä en ketään tunne. mitä vois tehä (muutakin kun lukea, käsitöitä en pysty tekee), jotain mitä vois tehä yksin ja jotain tekemistä miehen kans.... apuja????
mua vaan ärsyttää kun mieheltä ei mulle riitä aikaa. mulla ei muutenkaan tekemistä turhan paljon ole, kotitöitä teen, meillä aina siistii jne... kun siivoon usein. mut muuta en harrasta, kun toi kipee käsi ei salli hirveesti mitään tehä.
kaipaisin vaan tekemistä, kun kaverit asuu kaukana ja täällä en ketään tunne. mitä vois tehä (muutakin kun lukea, käsitöitä en pysty tekee), jotain mitä vois tehä yksin ja jotain tekemistä miehen kans.... apuja????