Taas rikosilmoitus Päkästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Päivin elämän täyttää usko Jumalaan. Jotkut näyttävät olevan siitä Päiville kateellisia.
Niin, noh, en tiedä ovatko kateellisia, mutta puuttuvat Päivin oikeuteen toteuttaa omaa uskontoaan. Se on minusta väärin!

Niin, noh, en tiedä ovatko kateellisia, mutta puuttuvat Päivin oikeuteen toteuttaa omaa uskontoaan. Se on minusta väärin!

Sillälailla :oops:

Päikän satukirja on hänen mielestään Suomen lain yläpuolella :poop:

Vain dorka, ja mikä pahinta, poliitikko päästelee sellaista scheissea suustaan :cautious: :eek:

Nähtävästi rikosilmoitustehtailijan elämässä ei ole muuta sisältöä kuin Päivi Räsänen...

Päikkä "– Tutkintapyynnössä väitetään, että solvaisin homoseksuaaleja puhumalla ”kivusta” ja psykoseksuaalisen kehityksen häiriöstä."

Tervepäisten mielestä harhaisella Päikällä on psykokehityksen häiriöitä!

Sillälailla

Päikän satukirja on hänen mielestään Suomen lain yläpuolella

Vain dorka, ja mikä pahinta, poliitikko päästelee sellaista scheissea suustaan
Mites meni noin niiku omasta mielestä sananvapauden tiimoilta tuo keissi?

"– Tutkintapyynnössä väitetään, että solvaisin homoseksuaaleja puhumalla ”kivusta” ja psykoseksuaalisen kehityksen häiriöstä. "
Ketä tässä on solvattu jos homokin on tätä mieltä:

• Tykkää
Reactions: Elena777
Kuinka ihmeessä sivistyskoulua käyneet ihmiset ymmärtävät asian vain yhdeltä puolelta?!
Toivotaan, että ”omilta puoliltaan” tulevia yhdistää kuitenkin sananvapaus, josta sivistyskoulun käyneet eivät ole valmiita luopumaan.

• Tykkää
Reactions: Algoma

Oman uskonnon toteuttaminen tarkoittaa muiden väheksymistä, jopa syrjimistä?

Mä luulen, että jos sellainen Jeesus-heppu on ollut olemassa, niin oli varmasti avarakatseisempi ja suvaitsevaisempi kuin nykyiset kiihkokristityt, jotka poimivat raamastusta itselleen mieluisia asioita, mutta eivät noudata sitä kirjaimellisesti.

Uskon pitää olla henkilökohtainen asia, ei väline, jolla tuomitaan muita.

• Tykkää
Reactions: Algoma
Oman uskonnon toteuttaminen tarkoittaa muiden väheksymistä, jopa syrjimistä?

Mä luulen, että jos sellainen Jeesus-heppu on ollut olemassa, niin oli varmasti avarakatseisempi ja suvaitsevaisempi kuin nykyiset kiihkokristityt, jotka poimivat raamastusta itselleen mieluisia asioita, mutta eivät noudata sitä kirjaimellisesti.

Uskon pitää olla henkilökohtainen asia, ei väline, jolla tuomitaan muita.
Onko Päivi syrjinyt tai väheksynyt muita?

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mites sen muslimien satukirjan kanssa? Onkohan rikos sanoa koraania satukirjaksi?

Samaa satukirjasarjaa. Onhan se sairasta kun lapsia hakataan pänttäämään päähän tuollaista.

No siinä sen näkee mitä tapahtuu, tarpovat edelleen 2.000 vuoden takaisia polkuja ja samalla onnettoman sivistyksen tasolla, ellei jopa huonommalla?

Huohh, lue #8 uudestaan, siinä se ongelma näkyy olevan.
Mä en näe mitään ongelmaa, muuta kuin sen, että nyt ollaan sananvapauden tiimoilla viemässä rusinat pullasta. Jokainen varmaan ymmärtää mihin se vie.

Ollaanko tasapuolisia?
giphy.gif

• Tykkää
Reactions: m1es
Samaa satukirjasarjaa. Onhan se sairasta kun lapsia hakataan pänttäämään päähän tuollaista.

No siinä sen näkee mitä tapahtuu, tarpovat edelleen 2.000 vuoden takaisia polkuja ja samalla onnettoman sivistyksen tasolla, ellei jopa huonommalla?
Päivillä kyllä näyttäs menevän aika hyvin!❤️
Mitä olen häntä seurannut ja ohjelmia katsellut, hän vaikuttaa tasapainoiselta ja onnelliselta ihmiseltä. Lisäks hän on tosi symppis!❤️

• Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä