Itse olin eilisen päivän kuumeessa. Mies tulee sit koulusta kotiin ja löytää mut makoilemasta sohvalta pääkipuni ja kurkkukipuni kanssa. Ja kuinkas kävikään... Ukko laittoi maate sohvan toiseen päähän ku on niin kurkku kipee. Minä laitoin ruuat, huolehdin tiskit, hoidin muksut, yms... Ja mulla tosiaan oli kuumetta, ukolla "vain" kurkku kipeä. Jos sillä on kurkkukipu samanlaista ku mullaki niin tiedän että se oli todella kipeä, mutta ku kuitenki sanoin ukolle etten tahdo pystyä kävellä ku joka askeleella jysähtää päähän eikä puhuminen oikein onnistu ku on tosiaan se kurkku kipee...
Kyllä noi ukot on sit niin... :headwall:
Kyllä noi ukot on sit niin... :headwall: