Taas se tuli todistettua... Jotkut miehet on tosiaan avuttomia!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avemaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Avemaria

Jäsen
19.10.2007
974
0
16
Itse olin eilisen päivän kuumeessa. Mies tulee sit koulusta kotiin ja löytää mut makoilemasta sohvalta pääkipuni ja kurkkukipuni kanssa. Ja kuinkas kävikään... Ukko laittoi maate sohvan toiseen päähän ku on niin kurkku kipee. Minä laitoin ruuat, huolehdin tiskit, hoidin muksut, yms... Ja mulla tosiaan oli kuumetta, ukolla "vain" kurkku kipeä. Jos sillä on kurkkukipu samanlaista ku mullaki niin tiedän että se oli todella kipeä, mutta ku kuitenki sanoin ukolle etten tahdo pystyä kävellä ku joka askeleella jysähtää päähän eikä puhuminen oikein onnistu ku on tosiaan se kurkku kipee...
Kyllä noi ukot on sit niin... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Itse olin eilisen päivän kuumeessa. Mies tulee sit koulusta kotiin ja löytää mut makoilemasta sohvalta pääkipuni ja kurkkukipuni kanssa. Ja kuinkas kävikään... Ukko laittoi maate sohvan toiseen päähän ku on niin kurkku kipee. Minä laitoin ruuat, huolehdin tiskit, hoidin muksut, yms... Ja mulla tosiaan oli kuumetta, ukolla "vain" kurkku kipeä. Jos sillä on kurkkukipu samanlaista ku mullaki niin tiedän että se oli todella kipeä, mutta ku kuitenki sanoin ukolle etten tahdo pystyä kävellä ku joka askeleella jysähtää päähän eikä puhuminen oikein onnistu ku on tosiaan se kurkku kipee...
Kyllä noi ukot on sit niin... :headwall:

ehkä hän oli koulupäivästä väsynyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Itse olin eilisen päivän kuumeessa. Mies tulee sit koulusta kotiin ja löytää mut makoilemasta sohvalta pääkipuni ja kurkkukipuni kanssa. Ja kuinkas kävikään... Ukko laittoi maate sohvan toiseen päähän ku on niin kurkku kipee. Minä laitoin ruuat, huolehdin tiskit, hoidin muksut, yms... Ja mulla tosiaan oli kuumetta, ukolla "vain" kurkku kipeä. Jos sillä on kurkkukipu samanlaista ku mullaki niin tiedän että se oli todella kipeä, mutta ku kuitenki sanoin ukolle etten tahdo pystyä kävellä ku joka askeleella jysähtää päähän eikä puhuminen oikein onnistu ku on tosiaan se kurkku kipee...
Kyllä noi ukot on sit niin... :headwall:

ehkä hän oli koulupäivästä väsynyt.

Paljon mahdollista tämäkin mutta silti olisin toivonut edes hieman apua kotona kun itse kuumeisena yritän selvitä yksin.
 
meillä mies havahtu että olen tosi kipeä kun kuumetta oli 39.5 ja keuhkokuumeeksi se todettiin ,ja hyvä kun pysyin jaloillani ,onenksi oltiin anopin ja apen kanssa mökillä niin oli 7kk ikäiselle neidille hoitaja sillä siihen en oisi pystynyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:
meillä mies havahtu että olen tosi kipeä kun kuumetta oli 39.5 ja keuhkokuumeeksi se todettiin ,ja hyvä kun pysyin jaloillani ,onenksi oltiin anopin ja apen kanssa mökillä niin oli 7kk ikäiselle neidille hoitaja sillä siihen en oisi pystynyt.

Eikö sun miehes olisi hoitanut lasta??????
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ihanan miehen vaimo:
Otan osaa, eipä oo koskaan mulle käynyt noin.

Meillä on ollu aina sama tilanne ja ollaan seurusteltu liki 5 vuotta. Jos oon mahataudissa niin saattaa jollain lailla yrittää auttaa mutta silloinki yleensä joudun itse nousta ylös.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihanan miehen vaimo:
Otan osaa, eipä oo koskaan mulle käynyt noin.

Meillä on ollu aina sama tilanne ja ollaan seurusteltu liki 5 vuotta. Jos oon mahataudissa niin saattaa jollain lailla yrittää auttaa mutta silloinki yleensä joudun itse nousta ylös.

Huh huh...olis meillä keskustelun paikka....
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihanan miehen vaimo:
Otan osaa, eipä oo koskaan mulle käynyt noin.

Meillä on ollu aina sama tilanne ja ollaan seurusteltu liki 5 vuotta. Jos oon mahataudissa niin saattaa jollain lailla yrittää auttaa mutta silloinki yleensä joudun itse nousta ylös.

Huh huh...olis meillä keskustelun paikka....

Eipä ne keskustelut ole tässä viiden vuoden aikana mitään vaikuttaneet... Samanlaisena tilanteet säilyy silti.
 
mä olin viime kesänä sellases yrjötaudis et oksat pois ja jouduin hoitaa lapset(1v ja 3,5v)+siskon kummipoika 8v!en kunnol pystys pysyny...ulos lapset ei päässy 2 pvää ku ei isänsä jaksanu mennä =( ruokaa ei osannu laittaa vaik normaalisti osaa...!
 

Yhteistyössä