Juu, ihan sama, turpa kiinni
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22539853:Jaa. Onkohan nyt vaan niin, että vedit viime kerralla herneet nenään, ja nyt sitten kaikki mitä se harjoittelija tekee tai sanoo, on väärin. Vielä kun vähän muuntelet tapahtumia itsellesi edulliseksi ja värität tapahtumia mielenkiintoisiksi, niin voilà.
Kannattaisikohan sun ensi kerralla puolestaan pitää luento siitä, kuinka itse olet niin erinomainen neuloja, voisit jopa samalla hakea sinne itse töihin, kun sulla tuota aikaa tuntuu päivisin olevan.
Mä en viimeks vetänyt herneitä nenään vaan koin lähinnä tunkeilevana sen että kyseli ja tenttas lapselta että miksi tämä ei ole koulussa. Se ei liene lankamyyjäharjoittelijan tehtävä.
Ja ei ole mitään tarvetta muutella mitään. Jos homma ois mennyt ilman mitään ihmeellistä niin oisin varmaan kirjottanut tänne että myyjä oli oppinut asiakaspalvelun, hienoa.
Jos mun tarvii satuja keksiä niin niistä voi tehdä ihan satualoituksia. Ja mikä motiivi mulla ois ees satuilla siitä mitään. Ja tää tuskin oli muutenkaan mitenkään hirveen mielenkiintosta.
Miks mun pitäs pitää luento sille? Hienio ajatus toi että hakisin sinne töihin, mutta ei kiitos. Pikkusen vauvan kanssa ei ehkä ihan onnistuis.
Mut jos sua ei kiinnosta tää niin miks vaivautua sit vääntelemään ite asoita miten sattuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22539853:Jaa. Onkohan nyt vaan niin, että vedit viime kerralla herneet nenään, ja nyt sitten kaikki mitä se harjoittelija tekee tai sanoo, on väärin. Vielä kun vähän muuntelet tapahtumia itsellesi edulliseksi ja värität tapahtumia mielenkiintoisiksi, niin voilà.
Kannattaisikohan sun ensi kerralla puolestaan pitää luento siitä, kuinka itse olet niin erinomainen neuloja, voisit jopa samalla hakea sinne itse töihin, kun sulla tuota aikaa tuntuu päivisin olevan.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22539963:Joopa joo. Eiköhän me kaikki arvata, että tuossa tarinassa lienee vähän ylitulkintaa omalta puoleltasi. Myyjää tuskin kiinnostaa, milloin olet käsityöharrastuksesi aloittanut, mutta sinä otat suoranaisena vittuiluna kaikki sellaiset kommentit josta paistaa läpi myyjän tietämättömyys sinun erinomaisuudesta lankojen parissa. Siis miten se kehtaakin luulla, että olet tyyliin vasta viime viikolla aloittanut neulomisen?!
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22539963:Joopa joo. Eiköhän me kaikki arvata, että tuossa tarinassa lienee vähän ylitulkintaa omalta puoleltasi. Myyjää tuskin kiinnostaa, milloin olet käsityöharrastuksesi aloittanut, mutta sinä otat suoranaisena vittuiluna kaikki sellaiset kommentit josta paistaa läpi myyjän tietämättömyys sinun erinomaisuudesta lankojen parissa. Siis miten se kehtaakin luulla, että olet tyyliin vasta viime viikolla aloittanut neulomisen?!
Mutta se että mainitaan ettei puupuikkojen päällä kannata istua... ei mun mieleistä enää ole kovin asiallista. Ois vaikka sanonut että pitää varoa niitten kastumista kun voi turvota tms, mutta kuka nyt istuu terävien piikkien päällä huvikseen. Jos se ois ollut vitsi niin juu, ihan jees, mutta ei kyllä mitenkään vitsinä sitä sanonut.
Björn, oletko sinä se myyjä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22540169:Joillain tosiaan, minulla sen sijaan on kykyä lukea tekstiä rivien välistä.
Onko sulla itselläsi tapna ylitulkita ja väännellä asioita kun tällasta epäilet?
Ja mä oisin mielelläni kertonut täällä että "hienoa, tää harjotelija oli ihan loistopakkaus tälläkertaa"
Ja silti en ole sitä haukkunut, ainoastaan ihmetellyt tapaa toimia myyjänä, joten siinä ei liene mitään pahaa. En ole ottanut vittuiluna mitään.
Mutta se että mainitaan ettei puupuikkojen päällä kannata istua... ei mun mieleistä enää ole kovin asiallista. Ois vaikka sanonut että pitää varoa niitten kastumista kun voi turvota tms, mutta kuka nyt istuu terävien piikkien päällä huvikseen. Jos se ois ollut vitsi niin juu, ihan jees, mutta ei kyllä mitenkään vitsinä sitä sanonut.
Sulla tuntuu olevan nyt joku kompleksi tästä koko asiasta. Haluisitsä että mä sanoisin että kaikki harjotelijat on aina samanlaisia ja kukaan ei toimi mitenkään oudosti jne, vai mikä sua repii`?
Björn, oletko sinä se myyjä?![]()
Miten on niin vaikeeta käsittää että mulla ei ole mitään sitä myyjää vastaan. Olis ollut hienoa nostaa edellinen ketjuni ja kertoa että on kehistystä tullut ja kovasti ja että asiantuntemusta löytyy vaikka miten, vaan kun niin ei ollut.
Juu ei ole. Björni duunaa vähän muuta kuin myy lankaa ja puikkoja sellaisille joilla on musta vyö neulomisessa..
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22540302:Justiinsa niin. Sä menit jo kauppaan sillä mielellä, että kirjoitat ainakin jotain siitä kyseisestä harjoittelijasta tänne. Miltä susta tuntuisi jos sun asiakkaat tulisi tänne palstalle vääntelemään kaikkia sun sanomisia? Tai ehkä sitä on vaikea kuvitellakaan, jos ei ole koskaan ollut kuin tiskin sillä puolen...
Ja sä tiedät jo millä mielellä mä menin kauppaan???
Ja olen ollut "tiskin toisellakin puolen", kun olen asiakaspalveluammatissa. Otan vastaan hyvän ja huonon palautteen ja yritän hakea sellasta kultasta viivaa mikä miellyttäisi kaikkia. Otan vastaan senkin negatiivisen palautteen joka ei ole minusta johtuvaa enkä lähde kinaamaan vaikka ei minusta johtuisikaan. Mun ammatissa joutuu kuuntelemaan välillä rutinaa siitäkin kun sää on väärä tai ylempi taho tehnyt asioista vaikeita asiakkaalle.![]()