taas tää sama virsi: mies lupaa tulla tiettyyn aikaan eikä tuu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
en nyt kaipaa mitään älä valita-kommentteja, mä haluan nyt purkaa!!

mä rakastan sitä, haluan jakaa elämäni sen kanssa ja olen onnellinen, mut mua on niin paljon alkanu korpeen toi et luvatut ajat ei pidä et tuntuu ku luottamus menis kun kerta toisensa jälkeen petyn sen lupauksiin tulla kotiin.
oon jo oppinu siihen et sillä kestää ja siihen ei voi luottaa mitä se sanoo kotiintuloajaks (ei tee sitä ilkeyttään, se on aina ollu sellanen)
mut taas soitin sille yli tunti sitten et koska tuut. se sano et puoli tuntia. vänkäsin ja vänkäsin et onko sit varma kans, et mä laitan koiralle ruuat turpoon ja sit tuutte kans ja se lupas ja vanno ja sitä ei näy vieläkää. piti puol kakstoista olla.
mä oon niin väsyny tähän :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Höh.. Kirjoitit kuin meidän elämästä.. (Paitsi meillä ei ole sitä koiraa..). Hoh hoijaa.. Valehtelut alkoi n. vähän yli vuosi sitten kun lapsemme syntyi.. :(

Ja äijä vain tuumaa, että mene sinäkin... Joo-o varmaan... Hoh..

Mua taas ärsyttää eniten, se kun sanoo joskus menevänsä "parille" tuonne kylille. Mikäs siinä, kun meniskin vain parille, mutta kun se aina tahtoo venyä aamutunneille asti. Sama sekin, mutta sanois perkele suoraan, että lähtee ryyppäämään, eikä vain "parille", kun itse saa sitten odottaa koko yön valveilla, kun ei osaa nukkua ennenkuin mies on vieressä (tosin nyt työn vuoksi joutuu nukkumaan yksin)

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
kato,tulihan se :kieh:
sanoin että mä olen NIIIIINNN väsynyt tähän et en voi luottaa sun sanomisiin!
"no sori, en mä tahalleen" :headwall:
kello kaulaan soimaan kun on kotiintuloaika. Miten niin ei tahalleen, eikö se tunne kelloa??? :o

Hä, mä kyllä ymmärrän jos ei välitä kotiin tulla kun on perään soitteleva akka. Anna nyt toisen mennä menoissaan ihan rauhassa. Ne tiedä, miellä kun lähdetään viihteelle niin saa mennä ihan miten kauan itse tykkää, kunhan aamulla on toimintavalmis perheen yhteisiin juttuihin. En ymmärrä, miksi pitää holhota ja ruinata kotiin miestä silloin, kun hän on päässy tuulettuun. Meillä saa olla viihteellä niin kauan kun viihtyy. erijuttu, jos lähtee vaan vetään ilman että asioista sovittaisiin etukäteen. MUtta jos sovitusti menoihin lähtee, saa olla sillä tiellä aivan rauhassa. Olisin karmee akka jos kyttäisin ja vinkusin kotiin. En mäkään tykkäis, että jos mulla on hauskaa kaveriposukalla niin joku patistais mua kotiin kesken hyvän meiningin. Ja siis meistä ei kumpikaan muuten sitten koskaan juo itteensä umpitunneliin, menetä muistiaan, örvellä kuset housussa tai muuta. Hyvän maun rajoissa aina juhlitaan, mutta juhlia saa aina ajan kanssa.

:hug: Meillä oli samaa onkelmaa alkuunsa. Mies kuitenkin pian tajusi etten kysele kotiintuloaikojen takia vaan siksi että olen huolissani jos toinen sanoo tulevansa klo:16 ja kotiutuukin klo 22 . Nykyään laittaa viestiä tai soittaa jos aikataulut heittää. Saa mennä ja yhdelle meno saa venähtää, kunhan jotain infoa laittaa. Olkoon vaikka sitten kyttäämistä.

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
kato,tulihan se :kieh:
sanoin että mä olen NIIIIINNN väsynyt tähän et en voi luottaa sun sanomisiin!
"no sori, en mä tahalleen" :headwall:
kello kaulaan soimaan kun on kotiintuloaika. Miten niin ei tahalleen, eikö se tunne kelloa??? :o

mun mies on niin kauhee puhuun paskaa kavereittensa ja vaik kaupan kassan kans jos aihe on mieleen... Se tekee kans aina tota. Mä oon just lähös kotiin ja tunnin päästä saa soittaa uudestaan et mistä sä olitkaan lähös, naapurista vai oulusta. Ei sekään sitä tee sillä et haluis mua ärsyttää,mut ei se vaan kyl vissiin ikinä opi et ois ihan kiva jos se tekis niinku ite sanoo.

Alkuperäinen kirjoittaja Häh:
Hä, mä kyllä ymmärrän jos ei välitä kotiin tulla kun on perään soitteleva akka. Anna nyt toisen mennä menoissaan ihan rauhassa. Ne tiedä, miellä kun lähdetään viihteelle niin saa mennä ihan miten kauan itse tykkää, kunhan aamulla on toimintavalmis perheen yhteisiin juttuihin. En ymmärrä, miksi pitää holhota ja ruinata kotiin miestä silloin, kun hän on päässy tuulettuun. Meillä saa olla viihteellä niin kauan kun viihtyy. erijuttu, jos lähtee vaan vetään ilman että asioista sovittaisiin etukäteen. MUtta jos sovitusti menoihin lähtee, saa olla sillä tiellä aivan rauhassa. Olisin karmee akka jos kyttäisin ja vinkusin kotiin. En mäkään tykkäis, että jos mulla on hauskaa kaveriposukalla niin joku patistais mua kotiin kesken hyvän meiningin. Ja siis meistä ei kumpikaan muuten sitten koskaan juo itteensä umpitunneliin, menetä muistiaan, örvellä kuset housussa tai muuta. Hyvän maun rajoissa aina juhlitaan, mutta juhlia saa aina ajan kanssa.

Mies itse oli sanonut, monelta tulee! Ja jos ei silloin pysty pitämään sanoistaan kiinni niin!!! Ja jotenki jäi kuva ap:n jutusta, ettei ollu kyse juhlimisesta!

Alkuperäinen kirjoittaja tuike:
Alkuperäinen kirjoittaja Häh:

Mies itse oli sanonut, monelta tulee! Ja jos ei silloin pysty pitämään sanoistaan kiinni niin!!! Ja jotenki jäi kuva ap:n jutusta, ettei ollu kyse juhlimisesta!

No yömenoissa oli kuitenkin. AP:n viesti oli pantu yli puolen yön ja sitä ennen oli jo odotellu miestään kotiin. Onko sen väliä silloin yöllä, tuleeko mies kahdeltatoista vaiko aamu kolmelta. Eikö vaimo voi vaan mennä nukkumaan ja näätte sitten aamulla? Nukkumaanko sitä aikuista miestä pitää holhota?? Jos parisuhteessa on luotto kohdillaan, ei oo niin tunnin päälle, koska kotiin suoriudutaan. Erijuttu tommoset ihme päivähatkat joista joku kirjoitti. Että jää joka paikkaan suusta kii. Rasittavaa se varmasti on. Mutta jos on myöhäismenossa niin pakkoko on hinkuttaa, että pitää olla jo kotona. Sinne sänkyynkl sitä aikuista miestä pitää tosiaan holhota? En voi ymmärtää.

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
No yömenoissa oli kuitenkin. AP:n viesti oli pantu yli puolen yön ja sitä ennen oli jo odotellu miestään kotiin. Onko sen väliä silloin yöllä, tuleeko mies kahdeltatoista vaiko aamu kolmelta. Eikö vaimo voi vaan mennä nukkumaan ja näätte sitten aamulla? Nukkumaanko sitä aikuista miestä pitää holhota?? Jos parisuhteessa on luotto kohdillaan, ei oo niin tunnin päälle, koska kotiin suoriudutaan. Erijuttu tommoset ihme päivähatkat joista joku kirjoitti. Että jää joka paikkaan suusta kii. Rasittavaa se varmasti on. Mutta jos on myöhäismenossa niin pakkoko on hinkuttaa, että pitää olla jo kotona. Sinne sänkyynkl sitä aikuista miestä pitää tosiaan holhota? En voi ymmärtää.

Yömeno tai päivämeno, ihan sama silloin jos mies ilmoittaa ITSE oman kotiintuloaikansa. LUVATUSTA pitää pitää kiinni tai ainakin ilmoittaa, että nyt menee myöhäsempään. Minä esim. olen sellainen, että jos mies on ilmoittanu että tulee silloin ja silloin kotiin eikä sitä näy, huolestun! Mitä pitempi aika kuluu, sitä enemmän huolestun ja kolarit sun muut pyörii mielessä.

Ihme kyttäämistä. Eiks teille oo koskaan käynyt silleen, että meno on parhaimmillaan, eikä kelloa tule seurattua. Ei kait se voi olla tunnin tai puolen tunnin päälle?! Itse en ainakaan kyttää kelloa miehen ollessa viihteellä, vaan menen nukkumaan silloin kun menen ja tiedän, että kyllä hän sieltä sitten kotiutuu kun aika on kypsä.

Jos toinen on varta vasten lähtenyt ulos tuulettumaan ja viettämään aikaa kavereiden kanssa, ei se rentoutuminen todellakaan onnistu, jos joku kokoajan soittelee perään. Ja tietty jos hän sanoo myöhemmän kotiintuloajan, niin tulee nalkutusta...

Ihme kyttäämistä. Eiks teille oo koskaan käynyt silleen, että meno on parhaimmillaan, eikä kelloa tule seurattua. Ei kait se voi olla tunnin tai puolen tunnin päälle?! Itse en ainakaan kyttää kelloa miehen ollessa viihteellä, vaan menen nukkumaan silloin kun menen ja tiedän, että kyllä hän sieltä sitten kotiutuu kun aika on kypsä.

Jos toinen on varta vasten lähtenyt ulos tuulettumaan ja viettämään aikaa kavereiden kanssa, ei se rentoutuminen todellakaan onnistu, jos joku kokoajan soittelee perään. Ja tietty jos hän sanoo myöhemmän kotiintuloajan, niin tulee nalkutusta...

täällä on taas luetun ymmärtämisessä parantamisen varaa:
mieheni EI ollut viihteellä.
EN soittele joka mutkassa perään, mutta kun itse lupaa tulla kotiin tiettyyn aikaan eikä tulekaan, niin kyllä se pistää vituttaan!!
mut ei ole mun ongelma jos eräät tahtoo väkisin vängätä ja ymmärtää väärin :xmas:

Yhteistyössä