Taas tää ( turha ? ) toiveiden elättely tulee :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
Voi että ku jotkut saa helpolla lapsia ite kohta 7 vuotta yritystä takana ja ei olla ees ekaa saatu. Mut paljon onnea sulle Loka!

Helposti ??? Jos itse olet oikeesti noin kauan lapsettomuudesta kärsiny ni luulis siun tietävän ettei se lapsettomuus oo helppoa, kestää se sitte vuoden tai kakstoista vuotta !!!
Onnea toivottelen teillekin kuitenkin. =)

[/quote]

Ootko sie muuten käyny nuo kilpirauhasarvot testaamassa ? Miun kilpirauhaslääkitys annos oli alunperin yks pilleri aamulla ja nyt huhtikuun alusta oon syöny kaks pilleria aamusin ja näköjään tosi nopeesti se autto.
Niin se naistentautienlääkärikin sano että on melko varma että tästä kilpirauhasesta kiikastaa.

[/quote]

siis kävin joskus sillon kun poika oli syntyny kun meillä on suvussa kilpirauhasen vajaatoimintaa mutta mulla ei ollu mitää

Ei se koskaan helppoa ole on se lapsettomuus aika minkäpitunen tahansa se on totta ja en siis sua tarkottanutkaan kommentillani, anteeksi että käsitit niin. Todella kyllä olen iloinen sun puolesta hyvistä uutisista :)

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Loka:
jos se viiva tuli testiajan sisällä niin raskaana olet. onnea :flower:

Viiva ilmesty siihen heti !

onnea. ja pienelle tarraisia sukkia. puhaltelepa plussatuulia tännekin, multa alkaa loppua usko.

Täytyy kai huomenna käydä ihan vaan symboliks ostamassa pienet jarrusukat ;)
Kovasti toivon plussia kaikille sitä odottaville. Ja kuten sanon, miun raskaudesta ei kenenkään tarvitse olla onnellinen koska itse tiedän miten vaikeaa se voi oikeesti olla. :hug:

onnea. ja pienelle tarraisia sukkia. puhaltelepa plussatuulia tännekin, multa alkaa loppua usko.

Kovasti toivon plussia kaikille sitä odottaville. Ja kuten sanon, miun raskaudesta ei kenenkään tarvitse olla onnellinen koska itse tiedän miten vaikeaa se voi oikeesti olla. :hug:

sanopa muuta. ystävä justiinsa kertoi plussauutisen ja olen heidän puolestaan todella onnellinen. silti piti itkeä tirauttaa että miksei meille...

arvatkaa voinko mennä kattoon kun kaveri on juuri saanut pienen tytön.

tai sitte se että lapsettomat kaverini soittavat minulle ja kertovat että ovat raskaana eivätkä tiiä mitä pitäis tehä niin siinä vaiheessa mulla meinaa mennä hermot, että jos ei kerran tiedä mitä tehä kun on raskaana niin miks ei käytä ehkäsyä

sanopa muuta. ystävä justiinsa kertoi plussauutisen ja olen heidän puolestaan todella onnellinen. silti piti itkeä tirauttaa että miksei meille...

Joo, miun kaverilla on laskettuaika samana päivänä ku mein neiti on syntyny. Ja kun hänen raskaudesta kuulin ni tottakai olin onnellinen, mutta silti sattu kamalasti. Itku tuli miullakin. Loppujen lopuks luovutin, sanoin ystävälleni että jos en kesään mennessä oo tullu raskaaks ni voin myydä mein likan vanhat yhdistelmävaunut heille. Mutta nyt en sitten taidakaan myydä :heart:
Tää tais olla eka kierto tän kahden vuoden aikana kun en edes tähdänny seksiä ovulaation aikoihin. Olin todellakin luopunu jo toivosta.

Loka, niinpä. mie en ees enää jaksa laskea kiertopäiviä ja muita. ovulaatiotestejä kokeilin tässä kierrossa ja eipä mittee näkynyt. mutta kattellaan. enää ei jaksa innostua kovin helposti :|

ostapa sitten oikein söpöset tarrasukat.

kyllä mulla ainakin vihloi alkuraskaudessa ihan reippaastikin.

Eli taitaa kuulua asiaan. Ei tietty oo oikein hyväkskään pelätä koko ajan kaikkea. Mut pakko myöntää että se on vaikeeta kun tätä on niin kovin odotettu.

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
arvatkaa voinko mennä kattoon kun kaveri on juuri saanut pienen tytön.

tai sitte se että lapsettomat kaverini soittavat minulle ja kertovat että ovat raskaana eivätkä tiiä mitä pitäis tehä niin siinä vaiheessa mulla meinaa mennä hermot, että jos ei kerran tiedä mitä tehä kun on raskaana niin miks ei käytä ehkäsyä

Joo, kaikki aborttipuheet jne saa tosi kiukkuseksi. Sitä on niin vaikea ymmärtää että toinen ei välttämättä halua lasta ja onkin raskaanu kun taas toiset yrittää, toivoo ja pettyy kerta toisensa jälkeen. Sitä on tosi tuskallista "katsoa" sivusta.
Voisithan sie vaikka käydä ne kilppariarvot vielä tarkistuttamassa varmuuden vuoksi ?

Kovasti toivon onnea teille, ja laita vaikka yv:tä jos tuntuu että haluat purkaa tuntojas. Mie en ainakaan tätä mein plussaa aio hehkuttaa niin että se siusta tuntuis pahalta. Tiedän mistä puhun :)

Loka, niinpä. mie en ees enää jaksa laskea kiertopäiviä ja muita. ovulaatiotestejä kokeilin tässä kierrossa ja eipä mittee näkynyt. mutta kattellaan. enää ei jaksa innostua kovin helposti :|

ostapa sitten oikein söpöset tarrasukat.

Miekii oon muutamassa kierrossa tehny testejä enkä ymmärtäny niistä mitään :ashamed: Ensin yhtenä päivänä tuli haalea viiva, sitten vähän tummempi mutta ei niin tumma kuin pitäis ja sitte taas vaaleampi ja kohta ei ollenkaan. Ja näin kävi siis tässäkin kierrossa mistä nyt sitte oon raskautunu :o Eli mie en ainakaan halua enää pelata ovistestien kanssa. Muutama niitä on jälellä ja taidan roskiin heittää.

toivottavasti te joilla on testattu kilpirauhasarvot, niin tiedätte että yleensä harva lääkäri tietää että kuinka ne arvot pitää olla todella kunnossa. se niiden viitearvo on aika isolla haarukalla monissa paikoissa jolloin lääkäri sanoo siis arvojen olevan kunnossa, mutta esim. minulla jos tsh-arvo nousee yhtään yli 0.3 vai miten se nyt olikaan... niin olo on aivan järkyttävä ja tiedän lääkärin niin minulle kertoneena että lapsettomuus johtuu monesti juuri tästä!! Käykää kilpirauhas.info sivuilla ja tarkastakaa ne ja pyytäkää koelääkitys jos yhtään on epäilystä vajaatoiminnasta

nii juu, nyt tässä on sekin että enää en luota noihin tk.lääkäreihin muutenkaan enkä varsinkaan enää uskalla luottaa että ne kertoo tuon kilpirauhasarvon oikein. Raskausaikanahan tätä kilpirauhasta seurataan tarkasti että lääkitys pysyy kohdillaan, jos lääkitys ei oo kunnossa ni voi aiheuttaa sikiölle kehityshäiriöitä.
Nyt vaan mietin että voinko neuvolasta pyytää että mulle äippäpolilta vai naistentautienpolilta kerrottais nää kilpparitulokset ? ettei tarvi pelätä että menee pieleen kun noihin tk-lääkäreihin en luota.

Onneks olkoon! Sie oot varmaa paljon onnellisempi mitä mie oon testates ollu, oon nimittäin niitä ketkä tulee raskaaks vaik vaa pesee likaset miesten kalsarit :laugh: , molemmil kerroil heti ehkäisyn lopetuksen jälkee oon pamahtanut... Mut onnea silti ihan hirveästi, toivotaan et kaikki menee hyvin!!!

Alkuperäinen kirjoittaja evph-äiti:
Onneks olkoon! Sie oot varmaa paljon onnellisempi mitä mie oon testates ollu, oon nimittäin niitä ketkä tulee raskaaks vaik vaa pesee likaset miesten kalsarit :laugh: , molemmil kerroil heti ehkäisyn lopetuksen jälkee oon pamahtanut... Mut onnea silti ihan hirveästi, toivotaan et kaikki menee hyvin!!!

Olen tällähetkellä lähinnä sekaisin, en tiedä itkiskö vai nauraisko ja kaikki pelottaa että miten tulee käymään jne.
Muuten, jos menkat alko 28.5 viimeeks ni alkaako nyt sitte kuudes vai viides r.viikko ? Mie laskin kalenterista että kuudes mutta tuo kaksplussan laskuri näytti että nyt on menossa neljäs viikko vasta.

Yhteistyössä