Taas tässä kävi näin vaikka ette mua alunperin uskonutkaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaaapeeeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaaapeeeee

Vieras
Kirjotin tänne jonkun aikaan sitten ongelmasta. Mun ongelma on, että kaikki miehet joiden kanssa koitan olla kaveri, ihastuvat muhun. Näin käy joka ikinen kerta ja taas se nähtiin.
Olin eilen ulkona työporukan kanssa ja naimisissa oleva työkaveri alkoi iskemään mua. Tulaan töissä hyvin toimeen ja olemme todella hyviä työkavereita.

Mä en enää kestä tätä. Jokainen mies jolle olen kaverillinen alkaa haluamaan musta enemmän. Mun miehelle en enää edes kerro kun näin käy ettei se ala suuttumaan näille muille miehille. Ärsyttävää kun olisi mukava pitää hienoja ja mukavia ihmisiä kavereina niin aina ne menee pilaamaan kaiken kertomalla ihastuksestaan.

Itse olen toiminut niin, että valehtelen olevani varattu, vaikken olisikaan. Tällöin harva kehtaa ehdottaa mitään ja on helppo torjua iskuyritykset vetoamalla omaan parisuhteeseen.

Entäs sitten?

On mullekin ehdoteltu, mutta kun kertoo ettei halua mitään seksuaalista koska ystävyys menee silloin pilalle, niin osaavat ne seuraavalla kerralla käyttäytyä.

Ei kannata tehdä asioista niin vaikeita!

Entäs sitten?

On mullekin ehdoteltu, mutta kun kertoo ettei halua mitään seksuaalista koska ystävyys menee silloin pilalle, niin osaavat ne seuraavalla kerralla käyttäytyä.

Ei kannata tehdä asioista niin vaikeita!

Paitsi, että suurin osa on lopettanut kaveruuden koska en halua enenpää. Monta kivaa ihmistä olen menettänyt tam asian takia. Kyllä mä nään tän ongelmana.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30269402:
annat ymmärtää, muttet ymmärrä antaa. tai jotain. :popcorn:

Oikea narttu siis! :D

Tuota on muuten kiva harrastaa silloin kun joku idioottigigolo kiinnostuu. Koko ehtoo yhtä hymyä ja sit jättää sen baariin yksinään ihmettelemään. Eipähän saa sinä iltana höynäytetyks muita varomattomia naisia!

• Tykkää
Reactions: päätön
mulla oli nuorempana sama ongelma. Miesvaltainen ala, kävin ihan pelailees pelejä/pubissa jne kun aattelin et ihan kaveripohjalta. Sanotaanko, et kolmesta kaksi ei pystynyt enää jatkamaan kaveruussuhdetta kun kerroin etten halua muuta. Ja sit yks hyvä ystävä, tiesin et haluis muuta, mutta "tyytyi" kaveruuteen. No ei sekään sit pidemmän päälle ole kovin kivaa.Sitten lopetin kokonaan lähestymästä toista sukupolvea minkään ylimääräisen suhteen. Aika yksinäistä on töissä ollut.

No ei ne sit alunperinkään halunneet muuta kuin pillua. Mitä muka menetit?

Joidenkin kanssa olen tuntenut vuosia ja kyllä harmittaa menettää hienoja ihmisiä joiden kanssa tulee hyvin juttuun.
Musta on sääli ettei voi olla vaan ystäviä kerran hyvin tulaan toimeen.

Mulle on ihan omien häiden allakin miespuolinen kaveri tullut kertomaan millasta olisi viettää elämää hänen kansaan jne.

Mulla oli aikanaa kaltaisesi kaveri. Ihmetteli miksi aina kaikki miespuoliset tuttavat yrittivät vongata. Itse ei nähnyt tekevänsä mitään "väärää" vaan oli ystävällinen näille miehille. No ulkopuoliset kyllä huomasivat tämän ehkä tahattoman flirttailun.

Jos heti kättelyssä tekee selväksi että on hyvässä parisuhteessa niin ei tule mitään ongelmaa miesten kanssa. Sehän se vasta on oikein kutsu yhteiseen kivaan pettämiskokemukseen kun EI puhu miehestään mitään.

Minusta sinun on erittäin helppoa päästä tuosta ongelmasta eroon jos haluat. Näet samalla kuka oikeasti haluaa olla ystävä ja kuka ei.
Jotenkin vaan tuntuu että et halua tuosta imartelusta luopua...

Joillain naisilla vain lukee otsassa PANE MUA musteella, jonka vain miehet näkevät lukea. He eivät itse voi sille mitään.

No senkin tekstin voi nollata sillä että aukasee suunsa ja kertoo ihan sivulauseessa vaan miehestään. Ei tarvii edes kertoa että on tyytyväinen jos kertoo jotakin sellaista mistä kuulija ymmärtää että arvostaa ja rakastaa miestään.

Ei se niin vaikeaa ole jos haluaa olla rehti ja reilu miehiä ja heidän vaimojaan kohtaan.

Tää on muuten totta.

Se on jonkinlaista seksuaalista vetovoimaa. Ehkä se on vain sitä, että naisen mustuaiset laajenevat herkästi kenen tahansa miehen seurassa ja tämä alitajuisesti käsittää sen seksuaaliseksi kiinnostukseksi. Siinä eivät parisuhdestatukset paljoa paina, kun kiiman hajun tuntee nenässään. Päinvastoin "Minulla on mies"-ilmoitus tulkitaan "Olen kiinnostunut miehistä"-ilmoitukseksi. Jos kertoisi lesbopuolisostaan, jonka kanssa on niin kivaa sekä lenkkipolulla että sängyssä, niin se voisi tehota paremmin.

Olen itse törmännyt samaan ilmiöön ja eräs mies sanoi sen johtuvan mun kropan mallista. Jotenkin leveä lantio kapea vyötärö ja isot rinnat tekevät naisesta sellaisen, että sen otsassa lukee PANE MUA :laugh:

Se on jonkinlaista seksuaalista vetovoimaa. Ehkä se on vain sitä, että naisen mustuaiset laajenevat herkästi kenen tahansa miehen seurassa ja tämä alitajuisesti käsittää sen seksuaaliseksi kiinnostukseksi. Siinä eivät parisuhdestatukset paljoa paina, kun kiiman hajun tuntee nenässään. Päinvastoin "Minulla on mies"-ilmoitus tulkitaan "Olen kiinnostunut miehistä"-ilmoitukseksi. Jos kertoisi lesbopuolisostaan, jonka kanssa on niin kivaa sekä lenkkipolulla että sängyssä, niin se voisi tehota paremmin.

Mä en usko tohon.
Jos minä vaistoan että joku mies on musta kiinnostunut saan sen kiinnostuksen lopahtamaan heti kun haluan. Eikä se ole todellakaan vaikeaa. Minusta tuollainen kiinnostuksen kasvattaminen pitää lopettaa heti alkuunsa, muuten tulee vaan noloja tilanteita kakille osapuolille.
Kerrankin yksi mies seuras mua kapakassa. Näin häntä usein eri iltoina ja aina hän yritti iskeä. Kerroin että minulla on mies jota rakastan. Ei se uskonut. Kerran se taas ilmestyi jostakin ja pyysin häntä seuraamaan minua. Tultiin sitten mieheni luokse ja esittelin tämän törpön miehelleni. Loppui se vainoaminen siihen. Mieheni tiesi tietysti tästä tyypistä ja osasi suhtautua asiaan oikein.

Mutta yleensä kukaan ei ole noin tyhmä, vähempikin riittää.

Yhteistyössä