Taas tilasin Avotakan :D vaikka aina vannon et viimeinen kerta oli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimosan äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mimosan äippä

Vieras
Puhelinmyyjä puhui mut taas tilaamaan Avotakka-lehden vaikka aina petyn ko. lehteen. Omalle kohderymälleen varmasti hyvä lehti, mutta minun kukkaroni kanssa sen esittelemiä tuotteita ei ostella ja kuvat turhan pelkistettyjä makuuni.

Syksyllä myyjä lupaili et lehti on muuttunut ja edullisempia tuotteitakin löytyy lehdestä, no minä tilasin ja aikamoinen pettymys oli koko lehti... ja vannoin etten lehteä enää tilaa, no tänään lehtimyyjä jälleen kerran ylipuhui minut tilaamaan uudistuvan lehden :D Mä en sitten koskaan varmaan opi (nolohymiö)

Mäkin tilasin jonkun sisustuslehden.. ei tosin mitään aavistusta että minkä, en edes muista tilaajalahjaa :D halusin vain päästä nopeesti puhelinmyyjästä eroon :snotty:

Joku sisustuskirja on tulossa, kuulemma sellaista ei vielä kaupoissakaan ole myynnissä... sit sain 2 viherpihalehteä kaupan päälle... Osasi kyl se myyjä hommansa...todella miellyttävä puhelimessa ja osasi houkutella :D

:D No toivotaan että on muuttunut. Ite en tykkää siitä lehdstä just sentakia kun on niin desingniä että :D Ja toinen on plazakoti-lehti....kellään varaa niihin asuntoihin mitä niissä on ja niiiiin kylmiä ei yhtään kodikkaita. Mää oon tykänny Kotivinkistä ja Talo&Koti-lehdestä

Ostin hetki sitten Glorian koti lehden ja tulipa todettua, että ei tartte ostaa toista kertaa. Vaikka sinällään kuvatut asunnot olivat erilaisiakin, niin kaava oli kutakuinkin sama. Paljon valkoista ja kallista designia. Asunnot oli jotenkin persoonattomia enkä osaisi ajatella, että niissä oikeasti asutaan.

Yhteistyössä