Taas tuli riideltyä ihan turhasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana nyt

Vieras
Ja loukkasin itselleni niin tärkeää ja rakasta ihmistä todella pahasti. Eikä ole ensimmäinen kerta...

Aina sama juttu: Suutun jostain ihan pikkuasiasta ja provosoin miestäni niin kauan kunnes häneltä palaa hiilet ja sanoo pahasti. Loukkaannun kamalasti ja kostan kahta kauheammin sanomiset. Haluaisin muuttua mutta aina vaan kierrän tätä kauheeta kehää. Pelkään että mieheni lopulta jättää mut kun ei jaksa enää kuunnella mun meuhkaamista. Hän on minulle rakkain ja tärkein koko maailmassa ja silti kohtelen häntä todella huonosti kun suutun jostain.

Mikä mua vaivaa? Miten voisin muuttua? Helppikää pliis...

minä olen vähän samanlainen. vaikka kaikki olis miehen mielestä ok niin minä tyhmänä jatkan entistä enemmän ja sit ei seuraa hyvää :ashamed:

sinulle :hug: en osaa neuvoa ku itsellä sama ongelma

Tuo on lapsellista.. avainten heittely ja muukin heittely... Hitto! Mieti miten riitelet ja koeta käyttäytyä aikuismaisesti. Kun suutut, MIETI ensin, mikä suututtaa ja kannattaako siitä alkaa repiä kummempaa pulttia. Jos ei, niin lähde vaikka ulos jäähylle ensin ja jos vielä ottaa aivoon, niin KERRO sitten mikä keljuttaa miehellesi.

Sama mullakin välillä. Valitan monesti ihan pikkuasioista mutta se vaan ärsyttää että mä saan/joudun tekeen aina tietyt jutut, just tyyliin leivänmurut pois pöyältä. Jos toinen näkee et on sitä "likaa" niin miksei sitä voi ohimennen siivota. Ja jos itekseen laittaa vaikka lapsii nukkuun ja toinen varmasti kuulee et tarttis apua niin eikö voi sanomatta tulla auttaan eikä istuu ja kattoo telkkaa.

En tiiä miten voisit muuttuu... Itte oon yrittäny olla sanomatta kaikesta mutta jossain vaiheessa on pakko kun palaa pää siihen ettei toinen voi sanomatta tehdä vaikka miten kauan odottaa ja "vihjailee". Mä kans välillä pelkään et ero tulee kun oon tällänen ja muutaman kerran oon saanu takas ja sit on itellä itku tullu kun toinen sanoo pahasti ja kun ite mietin niin en varmaan jaksais kuunnella toisen valittamista sellasesta mistä ite valitan :ashamed: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Tuo on lapsellista.. avainten heittely ja muukin heittely... Hitto! Mieti miten riitelet ja koeta käyttäytyä aikuismaisesti. Kun suutut, MIETI ensin, mikä suututtaa ja kannattaako siitä alkaa repiä kummempaa pulttia. Jos ei, niin lähde vaikka ulos jäähylle ensin ja jos vielä ottaa aivoon, niin KERRO sitten mikä keljuttaa miehellesi.

Siinähän se onkin ku mä en pysty hillitsee itteäni sen vertaa että miettisin eka, vaan suu käy ku papupata ja myöhemmin kun oon rauhottunu niin hävettää ihan kauheesti mitä tuli sanottuu... Ja on lapsellista, sehän on selvä.

Alkuperäinen kirjoittaja muppe-78:
Sama mullakin välillä. Valitan monesti ihan pikkuasioista mutta se vaan ärsyttää että mä saan/joudun tekeen aina tietyt jutut, just tyyliin leivänmurut pois pöyältä. Jos toinen näkee et on sitä "likaa" niin miksei sitä voi ohimennen siivota. Ja jos itekseen laittaa vaikka lapsii nukkuun ja toinen varmasti kuulee et tarttis apua niin eikö voi sanomatta tulla auttaan eikä istuu ja kattoo telkkaa.

En tiiä miten voisit muuttuu... Itte oon yrittäny olla sanomatta kaikesta mutta jossain vaiheessa on pakko kun palaa pää siihen ettei toinen voi sanomatta tehdä vaikka miten kauan odottaa ja "vihjailee". Mä kans välillä pelkään et ero tulee kun oon tällänen ja muutaman kerran oon saanu takas ja sit on itellä itku tullu kun toinen sanoo pahasti ja kun ite mietin niin en varmaan jaksais kuunnella toisen valittamista sellasesta mistä ite valitan :ashamed: :snotty:

ihan ku olisit mun elämästä kirjottanu...

..mene vaikka vessaan ensin... niin minä teen.... Sitten siellä kiehun ja MIETIN, että mikä lievästi sanottuna "harmittaa" ja yritän hieman rauhoittua. Lapsen vuoksi yritän olla huutamatta ja raivoamatta ja kertoa rauhallisesti miehelle, mikä ottaa päähän.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jatkoa vielä: Heitin tänään sen auton avaimet ikkunasta pihalle meijän riidan päätteeks... :ashamed:

Mulla ei ole muuta sanottavaa, kuin että miehesi ei sinua loppuelämää jaksa katella, jos et aikuistu. :o

Jos et saa käytöstäsi muuttumaan niin hommaa lääkitys kohilleen....

Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Jatkoa vielä: Heitin tänään sen auton avaimet ikkunasta pihalle meijän riidan päätteeks... :ashamed:

Mulla ei ole muuta sanottavaa, kuin että miehesi ei sinua loppuelämää jaksa katella, jos et aikuistu. :o

Mutta mieskö sitten saa sanoa pahasti, jotta toinen loukkaantuu?

Pata kattila soimaan.

Ei ole merkitystä kuka aloittaa vaan nimenomaa sillä kuka sen lopettaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tänään ilkeä:

Pata kattila soimaan.

Mä en ainakaan osaa lopettaa sitä sotimista. Yleensä se loppuu siihen kun jompikumpi lähtee ulos.

Pata kattila soimaan.

Mun mielestä ap on se, jonka täytyy käytöstä muuttaa ja mies tulee samalla muuttumaan. Koska ap aloittaa niin kyllä siinä vähemmästäkin miehellä pinna palaa. Mikä oikeus ap:lla on provosoida miestä suuttumaan. Kattokoot peiliin...

Pata kattila soimaan.

Mun mielestä ap on se, jonka täytyy käytöstä muuttaa ja mies tulee samalla muuttumaan. Koska ap aloittaa niin kyllä siinä vähemmästäkin miehellä pinna palaa. Mikä oikeus ap:lla on provosoida miestä suuttumaan. Kattokoot peiliin...

En mä ole väittänytkään että se mun sotiminen ois mun miehen vika, päinvastoin.

Pata kattila soimaan.

Joo, mutta ei siltikään miehellä ole oikeutta jatkaa ja provosoita toista vielä enempää.

En siis sillä, ap:n tulisi ehdottomasti muuttua, lapsellista käytöstähän tuo on, mutta ei se mieskään noissa pulmunen ole. Joten turhaan ap pelkästään syyllisyyttä kokee.

Pata kattila soimaan.

Joo, mutta ei siltikään miehellä ole oikeutta jatkaa ja provosoita toista vielä enempää.

En siis sillä, ap:n tulisi ehdottomasti muuttua, lapsellista käytöstähän tuo on, mutta ei se mieskään noissa pulmunen ole. Joten turhaan ap pelkästään syyllisyyttä kokee.

Näinhän se on, mutta harva mies osaa lopettaa.... ;)

Näinhän se on, mutta harva mies osaa lopettaa.... ;)

Taas tätä yleistystä, ettei mies kykene kun se on mies vaan.

Ei mies osaa pestä pyykkiä kun se on mies..
Ei mies vaan katsos muista ikinä imuroida ilman sanomisia, ei mies vaan katsos voi kun.... se on vaan mies..

(ei siis suhun kohdistettu ilmaisu, kunhan vaan tänään oon ilkeä.. :p )

Kyllä on aika miehen harjoitella tuota. Ei se syytön silti ole, että kun on mies niin ei osaa mukamas lopettaa. Samanlailla nainen voisi vedota, että kun on nainen, niin ei osaa lopettaa nalkuttamista..

Eli ap. et tod. ole pelkästään syyllinen. Jos aina vedät syyllisyysleiman vain itseesi, niin mies ei opi ikinä olla myöskään haukkumatta. Syyllinen toki olet, mutta niin on miehesikin.

Yhteistyössä