"Taas uusi julkisen rahan kankkulan kaivo: Tampereella luodaan kuntoutuspolkuja mamutaustaisille seksuaalirikollisille oikeusministeriön piikkiin"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kas kas, tähän hetkeen asti oon luullut että eno on kantis

Mutta pitihän se taas arvata että mikä sillä olikaan tausta, kuuluu kulttuuriin :X3:

ja taas yksi todiste siitä etteivät suvaitsevaiset ymmärrä yhtään miksi esim. muslimi, joka raiskaa, toimii kuten toimii.
Heille kun kyse ei ole niinkään seksuaalisesta suuntauksesta = raiskauksen tarpeesta, vaan siitä miten heidän uskonto on neuvonut kohtelemaan ei-muslimi naisia/tyttöjä jotka eivät peitä itseään. Nää ihmiset kyllä saattavat tuohon projektiin osallistua, mutta aivan varmasti partaansa nauraen.
Muslimi mies harvemmin kulkee kaduilla raiskaamassa hunnutettuja naisia/tyttöjä....itse en ole kuullut tällasista tapauksista länsimaissa kertaakaan ja jättävät hunnutetut rauhaan sen takia, että hunnutettu nainen/tyttö on siveä pukeutumiseltaan.

Niin ja ei, koraani ei suoraan puhu sanalla 'raiskaus' vaan siellä käytetään ilmaisuja naisen ottamisesta tai pellon kylvämisestä....

• Tykkää
Reactions: Echo ja Palstapesu
Muslimi mies harvemmin kulkee kaduilla raiskaamassa hunnutettuja naisia/tyttöjä....itse en ole kuullut tällasista tapauksista länsimaissa kertaakaan ja jättävät hunnutetut rauhaan sen takia, että hunnutettu nainen/tyttö on siveä pukeutumiseltaan.
Ööö milloin mediassa olisi mainittu miten raiskattu on pukeutunut? Ja luuletko tosiaan että huntunaiset kertoisi kellekkään jos hänet on raiskattu?

Ööö milloin mediassa olisi mainittu miten raiskattu on pukeutunut? Ja luuletko tosiaan että huntunaiset kertoisi kellekkään jos hänet on raiskattu?
Ööö...aivan varmasti asia mainittaisiin.
Siellä on mainittu kuinka raiskatut ovat useimmiten tulleet baarista kotiin, sitä paitsi jos muslimi raiskaa muslimin (joka noudattaa uskontonsa määräämää pukeutumiskaavaa) siitä nousisi hirvittävä haloo muslimiyhteisöissä ja raiskaaja vaadittaisiin tuomittavaksi pika pikaa....saati sitten jos ei-muslimi raiskaisi hunnutetun naisen.

Viimeksi muokattu:
Ööö...aivan varmasti asia mainittaisiin.
Siellä on mainittu kuinka raiskatut ovat useimmiten tulleet baarista kotiin, sitä paitsi jos muslimi raiskaa muslimin (joka noudattaa uskontonsa määräämää pukeutumiskaavaa) siitä nousisi hirvittävä haloo muslimiyhteisöissä ja raiskaaja vaadittaisiin tuomittavaksi pika pikaa....saati sitten jos ei-muslimi raiskaisi hunnutetun naisen.
No omissa maissa se raiskattukin saa kuolemantuomion... että se siitä haloosta

Olen tällä kertaa Ellun kanssa samaa mieltä. Nimittäin me muslimit emme jätä kiveäkään kääntämättä, jos yksikään yhteisömme jäsen häpäistään tässä maassa. Ei ole tapana kääntää poskea niinkuin teille kristityille on opetettu.

Ihan itse luotu ongelma.

Yhteistyössä