taas valitustaa ukosta...

Elämänlähde

Aktiivinen jäsen
28.01.2007
4 689
0
36
anteeksi jo etukäteen, mutta raivostuttaa taas niin paljon...

joo tulin tänään poikien kaa kotiin mökkireissulta, eivät olleet nähneet isäänsä 2vkoon olivat ihan täpinöissään koko pitkän automatkan. niin eikös toi ukko ollut ollut eilen taas baarissa... oli aika karmeen näköinen, lähettiin sitten kävellen kauppaan, osti korjaussarjaa ja loppujen lopuksi nukahti sohvalle. pojat yritti herättää sitä leikkii ja touhuu niitten kaa, ärjy vaan ja ei herännyt... paha mieli tuli molemmille joten läksin niitten kaa sitten ulos.

ja taas on sammunut kaljan kaa tohon sohvalle :kieh: :kieh:

voi kivi, että ärsyttää vaihteeksi. nyt on pakko tehä jo asialle jotain :headwall:

Ämpärillinen vettä niskaan ja kassan kautta, kiitos. :|

Vähän muokkaan... en tiiä kaunko tuota on jatkunut tai minkä ikäiset lapset teillä on mutta muista että te luotte nyt niitä muistoja lapsuudesta. Onko toi sitä mitä haluat lapsesi muistavan aikuisena, sammuneen isän selkä sohvalla. Ota seuraavan kerran videokuvaa tilanteesta jossa lapset yrittää herättää sammunutta isäänsä ja näytä se miehellesi. Voi osua.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Ai ristus ne on idiootteja |O mun lasteni isä sammu tässä jokunen aika sit pienemmän lapsen sänkyyn, teki mieli repiä siltä pää irti perkele!

Et sitte repiny, ainakaan ei ole uutisissa ollut? Niistä pääsee vähemmälläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai ristus ne on idiootteja |O mun lasteni isä sammu tässä jokunen aika sit pienemmän lapsen sänkyyn, teki mieli repiä siltä pää irti perkele!

Et sitte repiny, ainakaan ei ole uutisissa ollut? Niistä pääsee vähemmälläkin.

En mä repiny, karjuin kyllä niin että ääni meni itteltä :| anoppikin oli kylässä ja hyssytteli mua "elä huua, toista väsyttää". Kai se ny vittu väsyttää jos on pe alottanu dokaan, la aamuna pullon viina toisessa kädessä ja toisessa purkki tuoremehua ja vuorotellen siitä. Juu, noh, raukkaa väsytti ja ilkee vaimo korotti ääntä, kyynel :'( :'(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko ollut yhteydessä mihinkään esim. minnesotaan Lapualle tai johonkin mistä vois saada apua ja vähän toivoa?

multaks kysyit? en ole. aattelin tässä joku päivä mennä vaikka sossuun juttelee jonkun kaa tai jotain, josta vois joku auttaa. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:

:hug: :hug: kohtalotoveri

Luojan kiitos ollaan erottu (jo ennen tota tapahtumaa), vituttaa silti kun lasten nähden ördätään ja ollaan ihan perseestä |O

Mikä helevetti siinä on, että viina on tärkeempää kun omat lapset. En käsitä.

http://www.minnesota-hoito.fi/ Tuossa on linkki, isäni oli tuolla ja olisi voinut lopettaakin ellei olisi ero jo tullut ja sen jälkeen kun äiti kuoli ei ollut enää senkään vertaa halua lopettaa. Mutta moni jonka elämässä on vielä ollut jotain toivoa on saanut tuolta avun. Tunnen monta. Monta ja monta, mutta ainakin 3.

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Pakko sanoa että jätä se,mulla myös sama prosessi täällä menossa,isiä kiinnostaa juominen enemmän kuin lapset :ashamed:

onko vaikea prosessi? miten jaksat itse henkisesti sen prosessin? :hug:

Vaikeeta on ja välillä tuntuu että kaikki kaatuu niskaan.. kai se joku päivä helpottaa,toivottavasti..

Mun miehistä kukaan ei ole ollut viinan kanssa läträäjä (tai on, mutta enne lasta ) mutta veli..

Kyllä mä uskon ja tiedän, että on ihmisiä jotka parantaa tapansa. Mutta onko se sitten sen arvoista odotella vuosikausia sitä ihmettä tapahtuvaksi.. eikä sitä edes tapahdu, ellei ne itse tajua ja sisäistä sitä asiaa, muutos lähtee aina itsestä. Millasen isän lapset tulee muistamaan, ja millaisen perhemallin ne oppii? Vaikeita juttuja, mutta kyllä mä jo miettisin, olisko toisin paremmin.

Yhteistyössä