Taas yh:ksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Missu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Missu

Vieras
Harkitsen vakavasti lähteväni 3 lapsen tai kohta neljän kanssa. Miehen kanssa asiat ihan solmussa. Lähinnä oon niin yksin ja mies ei edes puhu mulle kun välttämättömät asiat. Miehen käytös on muuttunut tässä kuukauden sisällä ja en tiedä mitä tekisin. Oonko hullu jos lähden? Mielummin olen kokonaan yksin kun aina yksinäinen. Ja en tiedä onko lapsillekkaan hyväksi jos äiti on aina surullinen.

"Miehen käytös on muuttunut tässä kuukauden sisällä ja en tiedä mitä tekisin."

Sä keskustelet ja katsot miten tilanne kehittyy. Kuukausi outoutta ei ole vielä mikään syy lähteä toimivasta suhteesta. Näinä aikoina en ihmettelis vaikka kaikkien miehet olisi outoina, töissä on tosi monella just nyt painostavaa kun on lomautuksia ja yt-neuvotteluja ym. Mites se meni, niin myötä- kuin vastamäessä?

No ei olla naimisissa. Mut tää on niin erilaista kun koskaan. Mies lähti työporukalla illanviettoon...kävi pikaisesti vaihtamassa vaatteet eikä edes moi sanonut. Neljän vuoden aikana mitä olemme yhdessä olleet ei ole missään käynyt ja ei siinä mitään että nyt lähti kun kerran pyydettiin, kun vielä ihan selvinpäinkin on. (ei juo ollenkaan) Ennen soittanut monta kertaa päivässä ja kysellyt vointia jne. iltaisin nukkumaan tullessa paijaillut ja sanonut rakkaaksi. Nyt ei pitkään aikaan mitään. Tosiaan olen vielä raskaanakin.
Laitoin miehelle viestin että hauskaa iltaa ja jos olen tehnyt jotain väärin niin olisi kiva jos kertoisi minullekkin ja että tälläinen ei ole mikään parisuhde ja että en jaksa enää. Mitään ei ole vastannut. Tilaisuutta keskusteluun ei ole yksinkertaisesti ollut. Mies välttelee selkeästi yhteisiä hetkiä.

Ehkä sulla on vaan sellainen tapa, että vaihdat miestä heti kun olet saanut tehtyä tälle lapsen ja "rakastuminen" taantuu seesteiseksi arjeksi. Kuukausi on liian lyhyt aika vetää tollasia johtopäätöksiä.

Noita nuivia kausia tulee normaaliin suhteeseen ja kuukausi on lyhyt aika, en sen perusteella laittaisi suhdetta poikki jos aikaisemmin on kaikki ollut hyvin. Yritä saada miehesi puhumaan että missä mättää. Paineet voi olla kovat työelämässä näinä päivinä ja se heijastuu parisuhteeseen, miehellä saattaa olla huoli taloudellisesta pärjäämisestä jne.

Ei oo tapana heti erota. Exän kanssa oltiin 12v yhdessä. Nyt vaan pelkään heti että mua taas kusetetaan. Oon monesti tämän suhteen aika itkenyt sitä kun olen niin yksinäinen kun mies on yrittäjä ja paljon töissä ja olen kaiken kestänytkin kun hellyyttä on riittänyt ja suhde on muutenkin ollut tosi hyvä. Ainoastaan tuntuu että mies on pitänyt mua aina itsestäänselvyytenä. Mies nimenomaan halusi enemmän tätä lasta ja keskusteltiin asia perusteellisesti läpi. Nyt ei ole kiinnostunut lapsesta yhtään eikä siis minustakaan. Olen miehelle ensimmäinen pidempiaikainen suhde vaikka miehellä ikää 36v. En jaksais uskoa että sillä olisi toinen mutta enpä uskonut exästäkään...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei oo tapana heti erota. Exän kanssa oltiin 12v yhdessä. Nyt vaan pelkään heti että mua taas kusetetaan. Oon monesti tämän suhteen aika itkenyt sitä kun olen niin yksinäinen kun mies on yrittäjä ja paljon töissä ja olen kaiken kestänytkin kun hellyyttä on riittänyt ja suhde on muutenkin ollut tosi hyvä. Ainoastaan tuntuu että mies on pitänyt mua aina itsestäänselvyytenä. Mies nimenomaan halusi enemmän tätä lasta ja keskusteltiin asia perusteellisesti läpi. Nyt ei ole kiinnostunut lapsesta yhtään eikä siis minustakaan. Olen miehelle ensimmäinen pidempiaikainen suhde vaikka miehellä ikää 36v. En jaksais uskoa että sillä olisi toinen mutta enpä uskonut exästäkään...

mutta itse puhuit alle kuukaudesta että sen aikaa ollut outo. Jos muuten hyvä mies ollut niin miksi heti ero? Tämä on eri mies ei se exä. Se ei ole toistaseksi tehnyt ainakaan sun tiedon mukaan että olisi luotto mennyt joten älä epäile nyksää exän tekojen vuoksi, nyt herätys!

Kiitos mömmö:) Itsellä vaan kova pelko perseessä, että joudun taas kusetetuksi ja siitä tämä uhma itselle tuleekin...ja pelko! Tää tunne on niin hirveä, kun kerran sen on kokenut.

Yhteistyössä