Taas yksi askel lähempänä eroa (pitkää viestiä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Mä en enää jaksa miehen temppuja. Muutenkin eletään kuin kämppikset tai yh-äiti ja joku alivuokralais-setä joka asuu täällä. Mä meen lasten kanssa ulkoilemaan, ja mies ei jaksa tulla mukaan.

Nyt uhrasin juhannuksen jalkapallon mm-kisoille, eli mies haluaa katsoa niitä ja me jäätiin kaupinkiin omaan kotiin. Mies nukkuu aamut ja päivät, eilen 3 h että jaksaa valvoa.

Eilen ei saanut edes grillausta tehtyä, alun perin piti grillata ne noin 17 aikaan. Kysyin koska tekee. Kysyin saanko mä paistaa ne lihat. Myöhemmin, myöhemmin ja en saa, hän grillaa. Suuttui sitten kun mä ruokin lapset ja itseni jollain pakkasen tähteillä (lihapullia).

Kun menin nukkumaan noin 22 aikaan niin oli sitten yöllä heittänyt ne lihat roskiin, kävi mesuamassa mulle että heitti ne kun ei kelpaa. Sanoin että kelpaisi jos tekisi ne. Oli sitten vittuillessaan laittanut pakkaseen kaikki leivät ja tämän päivän ruuan (eli kalan).

Muutenkin on hermoheikko, purkaa meihin työpaineensa ja on niin tuulella käyvä... On vaativassa työssä ja kova stressi. Mäkin olen töissä, menin viime syksynä takaisin töihin. Lapset ovat nyt 3,5 ja kesällä 6 v.

Ei seksiä, miehellä ei oikeasti seiso enää (on 45 v ja mä 9 v nuorempi). Jee. Ainoat syyt olla tässä on taloudelliset ja että lapsilla on isä. Mutta on heillekin tuulellakäyvä, välillä suuttuu kohtuuttomasti jostain pikkuasiasta heille.

Eilen mietin että jos kuolisi niin en surisi.

Mä tiedän, että se on se työ. Siellä hän kyllä pärjää, ei saa raivareita, mutta me saadaan kaikki paska sitten.

Mä oon puhunut parhaalle kaverilleni tästä ja hänkin ajattelee, että masentunut. Olen miehelle puhunut, että hankkii apua tai uuden työn. Mä en enää kauaa jaksa.

Miehes pitäs saada kuntoon ja kannattaisko sitten vasta miettiä eroa? Kyllähän masennus ja stressi muuttaa ihmistä ja vaikuttaa myös siihen seksiin. Hermoheikko ja ailahtelevuus ja ruokien roskiin heittäminen kuullostaa niin tutulta masentuneen ihmisen käytöksesltä.

Alkuperäinen kirjoittaja miten:
Aikalisä? Molemmille tilaa miettiä miten elämänsä haluu elää? :hug:

Mä oon jo katsellut meille asuntoa ja miettinyt että vuokraan jonkun asunnon ja muutetaan lasten kanssa sinne. Ja kun mies tuskin siitä muuttuu, otan eron ja kun saan puolet talon myyntihinnasta, ostan meille asunnon.

Ja tästä lähtien vietän kaikki pyhät ja lomat tasan kuin itse haluan. En iinä enää jää mieliksi kotiin. Jääköön yksin tv:tä tuijottamaan, jos joku urheilukisa on tärkeämpi.

Alkuperäinen kirjoittaja voi:
Miehes pitäs saada kuntoon ja kannattaisko sitten vasta miettiä eroa? Kyllähän masennus ja stressi muuttaa ihmistä ja vaikuttaa myös siihen seksiin. Hermoheikko ja ailahtelevuus ja ruokien roskiin heittäminen kuullostaa niin tutulta masentuneen ihmisen käytöksesltä.

Miten mä voin auttaa, kun hän ei usko mua että tarvitsee apua? Näitä on sattunut aiemminkin. Vähän aikaa saattaa jaksaa yrittää olla ihmisiksi, mutta kohta taas on samanlaista menoa.

Tää on nyt jatkunut jo musta noin 3 v. Mitään asiaa ei silloin tapahtunut, mikä olisi laukaissut tämän.

Mitään väkivaltaa tai vastaavaa ei oo. Hän on joskus suutuksissaan uhkaillut mua erolla. Olen aina sanonut, että en paa hanttiin, ehkä se on parempi niin. Siihen on uhkailu loppunut.

Ollaan oltu 9 v naimisissa.

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Ei tuollaisella miehellä tee yhtään mitään, ei edes osaa olla isä jos lasten aikana mesoo tuolla tavalla eikä huolehdi että saisivat ruokaa.
JSSAP.

Lapset nukkuivat kun kävi meidän makkkarin ovella mesoamassa. Mutta saa pikkukilareita lapsillekin.

Heräsi just ja puhuin, niin ei oo kuulemma masentunut.

Alkuperäinen kirjoittaja mies lapsen ken...:
tekstis oli kuin mun kirjoittama, paisi et mun mies ei oo töissä... ja sillä vielä toistaseks seisoo, sillon harvoin kun sitä käyttåä..

En tiedä, onko hyötyä jos sitten tulee vielä talousvaikeudetkin.

Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:
Jos se on ollut pitkäa aikaista tuo kjinaaminen niin ei ole muuta vaihto ehtoa kuin ero ja eri asunnot, jos pari viikkoa niin se menee ohi ajan myötä.

Jos olisi pari viikkoa, niin se nyt menisi vaikka hetkellisen huonomman olon piikkiin, esim. jos on flunssailua.

Yhteistyössä