taas yksi en jaksa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Kaikki tuntuu niin turhalta. Mä oon kai masentunu, kun pienikin vastoinkäyminen vituttaa ja ahdistaa ihan ylipaljon. Mulla on niin paljon selvittämättömiä asioita päässäni, etten mä kestä kohta. Mm. väkivalta parisuhteessa, pettäminen, surkee itsetunto, syömishäiriö. Tällä hetkellä tuntuu, etten mä selviä niistä. Tulee huudettua lapsille, menetän hermoni nopeesti ja sit on todella huono omatunto. En ees ansaitsis noita kullanmuruja, parempi ois jos ne otettais multa pois ja saisvat jonkun hyvän äidin ja osallistuvan isän. Joo pitää hakee apua, mut nyt on vaan niin sairaan paha olo, että oli pakko purkaa.

Hei, mä tiedän et tää kuulostaa ihan huuhaalta, mut googlaa "tiedostava läsnäolo". Se on tommonen rentoutustekniikka, mitä nykyään käytetään monissa terapioissakin. Itse oon (hyyyyvin skeptisen alun jälkeen) saanut siitä apua raivareihin, mielialojen vaihteluun, syyllisyyden tunteisiin jne. jne.

Tuolla on joitakin aika monikäyttöisiä juttuja, vaikket epävakaata omaisikaan. Noin niinkuin aina ensiavuksi.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_osio=103&p_teos=epi

Yhteistyössä